Bali úgy néz ki elviszik a gépet. Nem tudsz egy olcsó K5-6 1000-et?
A kerékért jött le a csóka, de tegnap volt a szülinapja amire vett egy robogót, gondolom kevés volt neki. Viszi a másik kerék garnitúrát is az utcai motorjába..
15e-t szeretnek kapni erte. En annyiert vettem. Pest-Megyeben tengetem eletem.
Fektartaly nincs hozza, cserebe mar megcsinaltam a fektartaly-tarto konzolocskat hozza, amivel a Suzuki tartalyt ra tudod fogatni, azt oda adom. Tovabba atalakitottam a fekkar pozicio allito csavart, kicsereltem egy hernyocsavarra, mert az eredeti pont rossz helyen van es beleutkozik az idomba, ha kitekered a kormanyt balra. Ezzel sincs dolgod tehat...
De elmeletileg:
Mivel radialis, sokkal direktebb adagolhatosagi erzest biztosit, mivel a fekkar huzasi iranya es a dugattyu mozgasiranya parhuzamos. Tovabba kissebb kezero kell ugyanakkora fekero kifejtesehez, mert a dugattyu nyomaspontja kozelebb van a fekkar tengelyehez. Mindez azt jelenti, hogy konnyebben es pontosabban szabalyozhato feked lesz. Limiten sokkal jobb. Ertsd: Jobb, mint a gyari, de nem olyan jo, mint a Brembo (gondolom).
Mivel a K1 6 dugattyus alul, ezert nekem nem passzolt a hidraulikai attetel, amivel nem tudtam mit kezdeni, emiatt szereltem ki. Hiaba volt puha alomfekem, tul bent fogott a kar, mert tul sokat mozdult a fofekhengerben a dugattyu. A K4-nel (4 dugos feknel) ez nem fordulhat elo, hisz a Suzuki es a Yamaha fekdugattyuinak osszfelulete kozel azonos.
Van idomszettem: két oldal, illetve fejidom darab.
Van kék tankom,
Első felnim, leömlőm, hűtőm, teló, lámpa, plexi, stb, váz, egyebek.
Csörögj rám: 70/ 333 41 33
A új gixer 1000 cikknél írták, hogy a k6-os 1000-es kicserélik a felső munkahengert és a fékcsövet fémre és ká jó lesz. De milyenre cserélik a felső munkahengert? És mennyibe kerül?
Eladóak GoldFren fékbetétek:
pl. GSXR 1000 K3-hoz.