Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nem semmi! Jo sokat leszedtek belole!
Nekem nelkule centiroztak, mert nem fert bele a gepbe, de fosok is miatta... (En egybe akartam.)
Neked az APE csinalta, vagy csak ugyanolyan?
Sziasztok. Az enyém így alakul a télen.Üdv: Mindenkinek.
Cápa: A főtengelyt a forgórésszel centírozták vagy nélküle?
Srácok fogasléces kormányművet fel lehet újítani?
Az nem fog menni, de koszonom a felajanlast!
Yeti race? Szerintem addigra össze tudnád rakni. Ha kell segítek!
Én ebay-ről rendeltem k4-es 1000-es tengelyeket, hibátlanok. Sztem simán lehet kapni olcsón jó állapotú gyárit, tele van vele az ebay.
Ahogy a labaival kalimpal csodalkozol azon, hogy nem igy csinalja? Rovide osszefoglaltad mirol szol a motorverseny.
segitenék szivesen de luki szerint pocsék tanár vagyok
pedig sztem csak egyedi a tanitási stilusom...rövid fék gyors kanyar nagy gáz,és a fék gáz között kevés idő mit nem lehet ezen érteni,ésmegcsinálni ?
Amekkora pofam volt, eleg sok sorbe lesz, ha nem sikerul.
Azt jol teszi de hirtelen!
ki igérte.....öhlins bá
bodisrol tudjuk h szép is jo is,söt ha jol tudom gsxr en jobb mint bármi más,de viking bá ezt jobban tudja sztem,biztos bebasz ide mingyá 217 teljesitménygörbét.
akkóóóóó nem okoskodok.
Van egy igeretem 2:10 alatti idore.
Hat azt nem tudom mennyire jo. Elvileg nem, miert lenne jo?! luckyzoli mikor ajanlotta a cuccodat, nem mondta, hogy K7-rol van szo. A kipurendszer szerintem - ha nem is tokeletes a K1-hez - ha ra lehet rakni, akkor csak jobb lehet a gyarinal. Januarban megvitatjuk eloben.
Node az ember hulyeseg hatartalan es mifelenk boven all belole rendelkezesre...
Nem versenyezni akarok, csak annyit, hogy amikor a motor eleri a 9000-t akkor megjojjon bele az ero es ne elmenjen, mint a gyari setuppal. Kb. a K5-nek megfelelo "erot" probalom kihozni belole. Nem ismerem a Yoshi veztengelyt. Ha ez ennyire durva, akkor nekem nem lesz jo. Az ECU meg kerdeses. Gyari marad, de egy FI-Tunert hozza szeretnek csapni. Az csak +10 (asszem) szazalek benzint tud adni, ezt kell kiszolgalnia a vasnak is. Tobbet nem.

A fotengely konnyites a kiegyensulyozo tengely kihagyasa miatt volt erdekes elsosorban.
ohh...jok hozzá a k7 cuccai hagy d a faszba....rakd össze gyárira,és még sok kilométert ad neked.ha csak nem akarsz 53alatt menni a hringen.....
átalakitott elfokolt,yosi mintára köszörült,kellenek hozzá vastagabb lapkák,viszont ehhez nem ajánlom a vékonyabb tömitést,nekem EMPproval 13környékén is ugy húzott mintha az ördög kergetné,soha nem akart elfogyni,aminek meg is lett az eredménye,utolérte a dugó a szelepeket lett mindjárt uj blokk,persze ez a verseny hevében történő szétforgatástól lett ,gyári ECU val gondolom megelőzhető a baj,meg némi odafigyeléssel..kb 300km birt,viszont bitangul ment,pringen a völgyből kijövet 5 ben ugy kiállt kerékre hogy majdnem leestem rola,célra rában meg nem tudtam a tankra csuszni mer olyat tolt hogy a gumi közepét szétszagatta... utolag tök fölösleges volt az egész...gyári is bőven elegendő az élvezethez.csak a emberi hulyeségnek kell a reszelés.
Gepmunka elott elfelejtettek lemerni a fotengely sulyat, igy nem tudom mennyit konnyult. Nincs valami info rola? Hany gramm az eredeti? Tudja valaki? (K1)
Baromi kíváncsi leszek, hogy mit fogsz tapasztalni...
Enyem K1. A linken csak arra volt pelda, hogy hogyan van a konnyites megoldva.
k1 v k7?mert a link k7 volt
luckyzolival mar beszeltuk, hogy erdekel - marmint a kipufogo.
A veztengelyrol nem tudtam. Mit jelent, hogy szep veztengely? Szep allapotu bele valo gyari? Vagy szepen atalakitott gyari? Vagy tuningcucc?
van hozzá szép vez tengelyem ha kell,meg van bódis leömlőm,mintának odaadom,időm nincs neked kell levenned ha érdekel.
Nem akarom elvagni a gyarit, de lehet, hogy az lesz a vege. Nekem eleve nem tetszik a GSX-R-ek rendszere. Sem a felfogatasi megoldasok, sem az a hulye csavarozos dob. 4 db. 8-as csavar egyetlen pici bilincs helyett. Csodalatos. Jo hogy nem egy 20mm vastag pancellemezbol csinaljak a kozdarabot...