Szia! Nem semmi! Jo sokat leszedtek belole!
Nekem nelkule centiroztak, mert nem fert bele a gepbe, de fosok is miatta... (En egybe akartam.)
Neked az APE csinalta, vagy csak ugyanolyan?
segitenék szivesen de luki szerint pocsék tanár vagyok
pedig sztem csak egyedi a tanitási stilusom...rövid fék gyors kanyar nagy gáz,és a fék gáz között kevés idő mit nem lehet ezen érteni,ésmegcsinálni ?
bodisrol tudjuk h szép is jo is,söt ha jol tudom gsxr en jobb mint bármi más,de viking bá ezt jobban tudja sztem,biztos bebasz ide mingyá 217 teljesitménygörbét.
Hat azt nem tudom mennyire jo. Elvileg nem, miert lenne jo?! luckyzoli mikor ajanlotta a cuccodat, nem mondta, hogy K7-rol van szo. A kipurendszer szerintem - ha nem is tokeletes a K1-hez - ha ra lehet rakni, akkor csak jobb lehet a gyarinal. Januarban megvitatjuk eloben.
Node az ember hulyeseg hatartalan es mifelenk boven all belole rendelkezesre...
Nem versenyezni akarok, csak annyit, hogy amikor a motor eleri a 9000-t akkor megjojjon bele az ero es ne elmenjen, mint a gyari setuppal. Kb. a K5-nek megfelelo "erot" probalom kihozni belole. Nem ismerem a Yoshi veztengelyt. Ha ez ennyire durva, akkor nekem nem lesz jo. Az ECU meg kerdeses. Gyari marad, de egy FI-Tunert hozza szeretnek csapni. Az csak +10 (asszem) szazalek benzint tud adni, ezt kell kiszolgalnia a vasnak is. Tobbet nem.
A fotengely konnyites a kiegyensulyozo tengely kihagyasa miatt volt erdekes elsosorban.
átalakitott elfokolt,yosi mintára köszörült,kellenek hozzá vastagabb lapkák,viszont ehhez nem ajánlom a vékonyabb tömitést,nekem EMPproval 13környékén is ugy húzott mintha az ördög kergetné,soha nem akart elfogyni,aminek meg is lett az eredménye,utolérte a dugó a szelepeket lett mindjárt uj blokk,persze ez a verseny hevében történő szétforgatástól lett ,gyári ECU val gondolom megelőzhető a baj,meg némi odafigyeléssel..kb 300km birt,viszont bitangul ment,pringen a völgyből kijövet 5 ben ugy kiállt kerékre hogy majdnem leestem rola,célra rában meg nem tudtam a tankra csuszni mer olyat tolt hogy a gumi közepét szétszagatta... utolag tök fölösleges volt az egész...gyári is bőven elegendő az élvezethez.csak a emberi hulyeségnek kell a reszelés.
Gepmunka elott elfelejtettek lemerni a fotengely sulyat, igy nem tudom mennyit konnyult. Nincs valami info rola? Hany gramm az eredeti? Tudja valaki? (K1)
luckyzolival mar beszeltuk, hogy erdekel - marmint a kipufogo.
A veztengelyrol nem tudtam. Mit jelent, hogy szep veztengely? Szep allapotu bele valo gyari? Vagy szepen atalakitott gyari? Vagy tuningcucc?
Nem akarom elvagni a gyarit, de lehet, hogy az lesz a vege. Nekem eleve nem tetszik a GSX-R-ek rendszere. Sem a felfogatasi megoldasok, sem az a hulye csavarozos dob. 4 db. 8-as csavar egyetlen pici bilincs helyett. Csodalatos. Jo hogy nem egy 20mm vastag pancellemezbol csinaljak a kozdarabot...
Nekem nelkule centiroztak, mert nem fert bele a gepbe, de fosok is miatta... (En egybe akartam.)
Neked az APE csinalta, vagy csak ugyanolyan?