Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tukorpolir lesz, csak annyira, mint az injektorok belseje. A hengerfejem jo allapotban van, elegendo lesz a vezermu fokolas problemajat megoldani. A bejaratas resze menni fog, emiatt ne fajjon a fejed.
A kiput át tudod hidalni egy egyenes csővel, nekem is úgy volt a K6-on.
Óvatosan a polírozással. Elvileg az a jó ha picit rücskös, jobban keveredik a levegő a benzinnel. Én nem ezt tapasztaltam, csak mondják.
Yoshi tengelyhez kell rugó is és a szelep csere se ártana. Komplett fiatalabb hengerfejben nem gondolkodtál? Ha van olcsón forrás cserélj injektorokat is.
Ha nem boldogulsz a bejáratással segítek
Ket het mulva fejvakaras, amikor kiderul, hogy valamit elb...tam...!
Annak csak annyi az ertelme, hogy megtartja az olajnyomast. Kep alapjan le lesz koppintva.

A fotengely mostmar megvan, ki fogom polirozni a szivo csatornakat, atfurom a hengertalpat ugy, ahogy az ujabb gixerekben van es kap egy lehellettel vekonyabb hengerfej tomitest. Ezekkel nem lesz problema.

Nagyobb gond a vezermu tengely. El kene fokolni, de az enyem kopott. Ha veszek masikat, az is kopott lesz. Ha veszek ujabb gixerbol, akkor varazsolni kell. Ha veszek Yosit, az draga, tehat nem veszek.

Utana meg annyi, hogy kell varazsolnom ra egy normalis rendszer, amiben nincsenek mindenfele felesleges exuptengelyek meg hasonlo f...szagok.

Terkep ujrair, nyelgaz.
Van tuning kiegyenlítő tengely is náluk, de gondolom az nem forog.

Akkor Stroker lesz? Tisztára gsx-r1100
Nincs visszaut!
APE fotengely: itt
Enyem fotengely: emitt
Neeeeem, dehogy. Azzal vettem tavaly decemberben, aztán még az volt rajta, amikor fényképeztem.
Dunlop Sportmax Qualifier D209 van rajta rendesen párban.
Elől Pirelli Supercorsa, hátul Dunlop D209?
Múlt pénteken még volt egy kis jó idő, szerencsére tudtam menni egy kört.
Ha gondoljátok nézzétek meg, nincs benne semmi extra. Sportmotor videókhoz nem akarom feltölteni...

http://www.youtube.com/watch?v...

k5-k6-ra tud valaki ajánlani valami jó buborékos plexit?
Nembiztos...........gyula má apróraszedte a 750-est.
3,5 évesen 9000km-el ne is legyen baja.
Suzuki mindig is jó volt jó is lesz. Volt 750 k6om most 1000k8. Isten mind a kettő soha semmi gond vele.
Apropó. Eladó lett a k8:) nagoyn kevés km, szervizkönyv, bodis stb. kicsit lehet alkudozni :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k8_9000-k
m_bodis-5354396
Ne haragudj, de ez butaság. Mit értesz gyártási minőségen? A gixxerek pont a golyóállóságukról híresek. Nem véletlen, hogy az amiknál is olyan népszerűek és a stuntosok is nagy százalékban használják őket. Hondából a régebbi 600RR és az F4 megy.
Azt aláírom, hogy esetleg hamarabb mattul a fényezése, nincs rajta annyi polírozott cucc, de megbízhatóságban becsókolhatnak a többiek. Erre elég sok példa van itthon is.
hát mondjuk ebben lehet valami.

Én vietnami vagyok, tavaly voltam otthon, és a fél országot átmotoroztam egy szarrá szakadt kínai Honda Wave-vel. Annyit kell tudni róla, hogy 125 ccm, egy henger, 4 ütem, 4 sebességes körváltó kuplung nélkül.
A motorra csak ránéztél, és már össze vissza recsegett, nem elég, hogy az eleje balra a hátulja meg jobbra húzott, de az egyik oldalt teljesen száraz volt az olajos csillapító, úgyhogy minden úthibán keresztbe jöttem ki.
A kulccsa menet közben kiesett a helyéről, de ment tovább a motor.

De isten látta a csodát: végig vitt a fél országon, egész végig nyélgáz, 2 litert evett, 800 km nagyjából 2000 forintból tettem meg.

Egyszerűen nem lehet megölni ezeket a dél-ázsiai csodákat.
Ebben lehet valami, mert a barátom injektoros XX-e is jóval 100 fok fölött megy utcai kímélő használatban. Csak esés miatt kellett eddig szerelni.
Igen elég bosszantó hogy -egyesek szerint- minden honda golyóálló, még a kínai 125-ös is.
Mindenben van valami jó és rossz is.
Kinek a pap kinek a paplan...
szerintem motorja válogatja. én hallottam minden márkáról jót, meg rosszat.
Elvileg a Suzukinak volt a legrosszabb a gyártási minősége 2005-ben a 4 nagy márka közül, az én gixxerem kifogástalan volt, 49 ezer km-nél is telejesen jó rajta minden, semmit nem kormol, 5 litert eszik, és nem hiányzik belőle 1 ló sem...

Szerintem 1 jó adag szerencse, h milyen motor kerül a segged alá, és persze a törődés, szervizelés. Én pl nem alszom jól, ha nem eléggé tiszta a motor láncca.
Sőt ismerek olyan fanatikust aki a 120 fokos vízhőfokra azt mondja, hogy az jó és előírásszerű mert a Honda ott adja le az optimális teljesítményt. (05' CBR 1000RR 3 kör Hring után).
Mikor mondtam én ilyet? Örök életű motor nincsen. Csak a Kawasaki tulajok nem jönnek azzal, hogy hát ez Kawasaki nem romlik el soha. A Hondások meg igen. Ja és ha a Kawasaki visszahívja a motorjait rögtön megy a felhajtás, hogy a szar Kawasaki nem teszteli őket rendesen. A Honda meg a BMW pedig sunyiban blokkot cserél és a Yamahások sem verik nagydobra a visszahívásokat pedig van bőven.
Kispatakinak sem volt évekig műszaki hibája aztán idén az első OB-n egyből félre kellett állnia mert a Suzukit Hondára cserélte.
Cápa megy már a gépezet?
http://youtu.be/dP-H2cLO0UY
Mondom nekem a tartóssággal nem volt bajom. De vannak itt olyan motorok, amiben több a pálya km, mint az utcai, az enyémben így van 12,000. Legalább egyszer már fel volt újítva a blokkja (R1).
Nem bántom a hondát, nagyszerű utcai motorokat csinál, csak vérlázító ahogyan a lóerőkről kamuzik, és az hogy a minősége jobb, mint a többi motornak, ezért drágább.
Azért egy sportmotornak kellene bírnia a pályázást is, nem?
A Blade-nek kuka a blokkja, a Gold Wingről melegben leesnek az idomok, a Pan 180 felett imbolyog...hócsukám tele van, hogy még mindig a honda-minőséggel jönnek. Az már legalább 10 éve múltidő.
Szerintem az utcai motorkázást bírni fogja, versenypályán kókad le.

Amikor beszámoltam a 929-et (nem volt motorikusan baja) nagyon sok Hond rémtörténettel jöttek a haverok, pl.: még a legendásan megbízható 919 is ki tud könyökölni. Persze csak annak azért van előzménye.
Ha sok zseton lenne akkor S1000RR-t vennék, addig jó ami most van.
Pontosan ezért írtam azt, amit. Sok gond volt a '08-'09-es Blade-ek hengereivel, állítólag 2010-től már jók.