Biztonsági szempontból?
Nekem a h-ringen szétugrott a gecibe! Még az a jó ,hogy akkor amikor gurultam ki a boxba. Ha 1 perccel hamarabb adja meg magát a szegecs, akkor hubazmegderábaszok....
GSX-R-be van valakinek xenon építve? Most szereltem be, de a trafóját nem tudom sehova szerelni úgy, hogy ne látszódjon. a kérdés: hova rakjam a trafót, a zsebembe?
Utána olvasok, meg majd jobb időben viszem szerelőhöz.
Elvileg a lötyögő tárcsa biztonsági szempontból nem is olyan vészes, csak nagyon zörög menet közben... Mindenképp lesz vele valami csinálva, valószínűleg csere.
Szevasz! Hat a szerelo pik-pakk megtalalja mi a hiba, mivel azzal fogja kezdeni, hogy kiiratja az FI hibakodot. Ezt Te magad is megteheted. A manualban benne van hogyan kell, de itt a forumon is tobbszor targyaltuk (marmint a tobbiek, nem en). A fektarcsat - igy a leiras alapjan - en kicserelnem. Verseny korulmenyek kozott szoktak direkt lazabban szegecselt tarcsakat hasznalni, de nem hiszem, hogy jo ha nagyon lifeg.
Köszönöm, meg a leírást is Kicsit jobb idő lesz akkor elviszem megnézetni, mert elég idegesítő egy dolog, remélem nincs komolyabb baja.
Én inkább nem állítgatok semmit, tudásom kimerül az olaj, gyertya, légszűrő , kerékcserében...
Van itt jó szerelő, aki korrekt áron megold mindent.
Majd írok, ha kiderült mi volt a gond.
Mert nálam nem menet közbeni FI hiba van mint másoknál, hanem ahogy Te is írtad gyújtás ráadáskor. Bár ettől még a motor önindítózott, csak nem indult el. amint elmúlt az FI többszöri gyújtásráadásra, pöccre indult.
Emellett a tárcsák vannak rettentően kikopva. Próbálkoztatok újraszegecseléssel, egyéb megoldással, vagy csak csere jöhet szóba?
Ezt a két hibát kellene eltüntetnem, és akkor majdhogynem új motor érzését adná a Gixxer A szegecskikopás másnál is előjön anyaghiba miatt, vagy pályahasználatot mutat? Elvileg nem ment pályán a motor, 29000 km.
Gratulalok a vashoz! (Latom, Te is az en utamat jarod. ) FI hibat akkor is kaphatsz, ha rossz helyere van pozicionalva a masodlagos pillango szenzora. Az ECU ugyanis odafigyel arra, hogy a szenzortol kapott jel szinkronban legyen a mozgatomotorra kikuldott beavatkozo jellel (vagyis ellenorzi, hogy a motor tenyleg oda forgatja-e a pillangokat, ahova kell). Igy ha a leptetomotor elromlana, a szenzor eszreveszi. Viszont maga a szenzor is tonkremehet (vagy egyszeruen elfordulhat, mert kilazult), igy jelezhet falsot, ami rogton FI hiba. Ez pontosan gyujtas raadasakor bukik ki, mivel az ECU ilyenkor megmozgatja a pillangokat - eppen azert, hogy ellenorizze minden rendben van-e. Menet kozben, gaz elcsukaskor-rahuzaskor is elo tud fordulni. Ha a pozicioszenzort kilazitod, nagyon picit forgathatsz rajta ide-oda (de elotte jelold be pontosan, hogy hol volt!). Egyebkent ohm-merovel kell a gyarilag megadott pozicioba allitani. A K4-t nem ismerem, de a K1-ben olyan bakit is lehet csinalni, hogy az ember rosszul rakja fel a szenzort (ha elozoleg nem forgatja be a rugo feszitessel ellentetes iranyba.)
Megálltam tankolni, addig semmi baja nem volt. akarom indítani, FI felirat meg villogó piros led. önindító forgatott, de a motor nem indul. kb 10 perc, többször gyújtás ráad, fi felirat nincs, mutatja hőfokot és gombnyomásra indult a motor.
Tegnap ónóseső-havaseső kísérettel este lábon meghoztam 50 km-ről nagynehezen Csak gratulálni tudok magamnak
Nem is akart jönni a drága, benzinkúton majdnem ottmaradtunk.... FI hiba villogó lámpával, nem indul... kb 10 perc elteltével és több gyújtás ráadás után megjavult...
EXUP akkor a ludas? Vagy lehet más is? Ma átnéztem, vezetékezésnél nem találtam hibát, meg lepucoltam a kis drágát
Nekem a h-ringen szétugrott a gecibe! Még az a jó ,hogy akkor amikor gurultam ki a boxba. Ha 1 perccel hamarabb adja meg magát a szegecs, akkor hubazmegderábaszok....