GSX-R-be van valakinek xenon építve? Most szereltem be, de a trafóját nem tudom sehova szerelni úgy, hogy ne látszódjon. a kérdés: hova rakjam a trafót, a zsebembe?
Utána olvasok, meg majd jobb időben viszem szerelőhöz.
Elvileg a lötyögő tárcsa biztonsági szempontból nem is olyan vészes, csak nagyon zörög menet közben... Mindenképp lesz vele valami csinálva, valószínűleg csere.
Szevasz! Hat a szerelo pik-pakk megtalalja mi a hiba, mivel azzal fogja kezdeni, hogy kiiratja az FI hibakodot. Ezt Te magad is megteheted. A manualban benne van hogyan kell, de itt a forumon is tobbszor targyaltuk (marmint a tobbiek, nem en). A fektarcsat - igy a leiras alapjan - en kicserelnem. Verseny korulmenyek kozott szoktak direkt lazabban szegecselt tarcsakat hasznalni, de nem hiszem, hogy jo ha nagyon lifeg.
Köszönöm, meg a leírást is Kicsit jobb idő lesz akkor elviszem megnézetni, mert elég idegesítő egy dolog, remélem nincs komolyabb baja.
Én inkább nem állítgatok semmit, tudásom kimerül az olaj, gyertya, légszűrő , kerékcserében...
Van itt jó szerelő, aki korrekt áron megold mindent.
Majd írok, ha kiderült mi volt a gond.
Mert nálam nem menet közbeni FI hiba van mint másoknál, hanem ahogy Te is írtad gyújtás ráadáskor. Bár ettől még a motor önindítózott, csak nem indult el. amint elmúlt az FI többszöri gyújtásráadásra, pöccre indult.
Emellett a tárcsák vannak rettentően kikopva. Próbálkoztatok újraszegecseléssel, egyéb megoldással, vagy csak csere jöhet szóba?
Ezt a két hibát kellene eltüntetnem, és akkor majdhogynem új motor érzését adná a Gixxer A szegecskikopás másnál is előjön anyaghiba miatt, vagy pályahasználatot mutat? Elvileg nem ment pályán a motor, 29000 km.
Gratulalok a vashoz! (Latom, Te is az en utamat jarod. ) FI hibat akkor is kaphatsz, ha rossz helyere van pozicionalva a masodlagos pillango szenzora. Az ECU ugyanis odafigyel arra, hogy a szenzortol kapott jel szinkronban legyen a mozgatomotorra kikuldott beavatkozo jellel (vagyis ellenorzi, hogy a motor tenyleg oda forgatja-e a pillangokat, ahova kell). Igy ha a leptetomotor elromlana, a szenzor eszreveszi. Viszont maga a szenzor is tonkremehet (vagy egyszeruen elfordulhat, mert kilazult), igy jelezhet falsot, ami rogton FI hiba. Ez pontosan gyujtas raadasakor bukik ki, mivel az ECU ilyenkor megmozgatja a pillangokat - eppen azert, hogy ellenorizze minden rendben van-e. Menet kozben, gaz elcsukaskor-rahuzaskor is elo tud fordulni. Ha a pozicioszenzort kilazitod, nagyon picit forgathatsz rajta ide-oda (de elotte jelold be pontosan, hogy hol volt!). Egyebkent ohm-merovel kell a gyarilag megadott pozicioba allitani. A K4-t nem ismerem, de a K1-ben olyan bakit is lehet csinalni, hogy az ember rosszul rakja fel a szenzort (ha elozoleg nem forgatja be a rugo feszitessel ellentetes iranyba.)
Megálltam tankolni, addig semmi baja nem volt. akarom indítani, FI felirat meg villogó piros led. önindító forgatott, de a motor nem indul. kb 10 perc, többször gyújtás ráad, fi felirat nincs, mutatja hőfokot és gombnyomásra indult a motor.
Tegnap ónóseső-havaseső kísérettel este lábon meghoztam 50 km-ről nagynehezen Csak gratulálni tudok magamnak
Nem is akart jönni a drága, benzinkúton majdnem ottmaradtunk.... FI hiba villogó lámpával, nem indul... kb 10 perc elteltével és több gyújtás ráadás után megjavult...
EXUP akkor a ludas? Vagy lehet más is? Ma átnéztem, vezetékezésnél nem találtam hibát, meg lepucoltam a kis drágát
GSX-R-be van valakinek xenon építve? Most szereltem be, de a trafóját nem tudom sehova szerelni úgy, hogy ne látszódjon. a kérdés: hova rakjam a trafót, a zsebembe?
A féktárcsákat pedig csere, és akkor valami fasza braking, vagy galfer.
Bizz bennem, ha már cserélni kell, nem érdemes a gyári suzukit beletenni.
Utána olvasok, meg majd jobb időben viszem szerelőhöz.
Elvileg a lötyögő tárcsa biztonsági szempontból nem is olyan vészes, csak nagyon zörög menet közben... Mindenképp lesz vele valami csinálva, valószínűleg csere.
Edem
Köszönöm, meg a leírást is Kicsit jobb idő lesz akkor elviszem megnézetni, mert elég idegesítő egy dolog, remélem nincs komolyabb baja.
Én inkább nem állítgatok semmit, tudásom kimerül az olaj, gyertya, légszűrő , kerékcserében...
Van itt jó szerelő, aki korrekt áron megold mindent.
Majd írok, ha kiderült mi volt a gond.
Mert nálam nem menet közbeni FI hiba van mint másoknál, hanem ahogy Te is írtad gyújtás ráadáskor. Bár ettől még a motor önindítózott, csak nem indult el. amint elmúlt az FI többszöri gyújtásráadásra, pöccre indult.
Emellett a tárcsák vannak rettentően kikopva. Próbálkoztatok újraszegecseléssel, egyéb megoldással, vagy csak csere jöhet szóba?
Ezt a két hibát kellene eltüntetnem, és akkor majdhogynem új motor érzését adná a Gixxer A szegecskikopás másnál is előjön anyaghiba miatt, vagy pályahasználatot mutat? Elvileg nem ment pályán a motor, 29000 km.
Edem
Gratulalok a vashoz! (Latom, Te is az en utamat jarod. ) FI hibat akkor is kaphatsz, ha rossz helyere van pozicionalva a masodlagos pillango szenzora. Az ECU ugyanis odafigyel arra, hogy a szenzortol kapott jel szinkronban legyen a mozgatomotorra kikuldott beavatkozo jellel (vagyis ellenorzi, hogy a motor tenyleg oda forgatja-e a pillangokat, ahova kell). Igy ha a leptetomotor elromlana, a szenzor eszreveszi. Viszont maga a szenzor is tonkremehet (vagy egyszeruen elfordulhat, mert kilazult), igy jelezhet falsot, ami rogton FI hiba. Ez pontosan gyujtas raadasakor bukik ki, mivel az ECU ilyenkor megmozgatja a pillangokat - eppen azert, hogy ellenorizze minden rendben van-e. Menet kozben, gaz elcsukaskor-rahuzaskor is elo tud fordulni. Ha a pozicioszenzort kilazitod, nagyon picit forgathatsz rajta ide-oda (de elotte jelold be pontosan, hogy hol volt!). Egyebkent ohm-merovel kell a gyarilag megadott pozicioba allitani. A K4-t nem ismerem, de a K1-ben olyan bakit is lehet csinalni, hogy az ember rosszul rakja fel a szenzort (ha elozoleg nem forgatja be a rugo feszitessel ellentetes iranyba.)
Csak meg lesz.
Nem volt laza a saru, ma feltöltöttem az akksit. Első gyújtásnál megint kiírta, másodszorra nem. Vagy injektor, vagy Exup lesz gondolom... idegesítő
Töltsd fel az akkut elsőnek!
Megálltam tankolni, addig semmi baja nem volt. akarom indítani, FI felirat meg villogó piros led. önindító forgatott, de a motor nem indul. kb 10 perc, többször gyújtás ráad, fi felirat nincs, mutatja hőfokot és gombnyomásra indult a motor.
Nem lehet simán az akksi?
Tegnap ónóseső-havaseső kísérettel este lábon meghoztam 50 km-ről nagynehezen Csak gratulálni tudok magamnak
Nem is akart jönni a drága, benzinkúton majdnem ottmaradtunk.... FI hiba villogó lámpával, nem indul... kb 10 perc elteltével és több gyújtás ráadás után megjavult...
EXUP akkor a ludas? Vagy lehet más is? Ma átnéztem, vezetékezésnél nem találtam hibát, meg lepucoltam a kis drágát