Nekem a Dr-z-n is és a GXS-R-n is motul 7001 van. A váltó mind a két gépnél nagyságrendekkel jobb lett. A Dr-z blokkja csendesedett,finomodott. Állítólag nincs már meg a régi minősége a Castrollnak. Rengeteg versenymotoron ott díszeleg a Castroll matrica de az tuti nem ugyanaz,amit mi megvehetünk a boltba! És gondolom nem véletlenül kerül annyiba a Motul A castrollt sokan szidják,a Motulról még nem hallottam rosszat!
Ha elolvassatok a nagy olajteszteket, abban a Castrol sosem vall szegyent, semmilyen kategoriaban sem! Tapasztalatom es masok tapasztalatai szerint viszont a Castrol gyakorlatilag semmilyen sornegy motorban nem valik be. Hallottam olyan hireket is, hogy az ezredfordulo utan nehany magyar joember elkezdte hamisitani a Castrol olajokat azutan, hogy a 90-es evekben nagy nimbusza volt a markanak. Es valoban: 2000 tajan nagy Castrol divat volt (TTS, stb.) (Valojaban nem hamisitottak, csak froccsontottek ugyanolyan dobozt, es beletoltottek valami filleres szart szinezve.) Ezt a teoriat alatamazthatja az is, hogy ha elolvassatok a kulfoldi forumokat is, ott kitunik, hogy csak Magyarorszagon letezik ez a "kasztrolt ne" mizeria.
Mivel nekem is van rossz tapasztalatom (barmi is az igazsag) nem rakok Castrolt semmibe. Az utolso doboz R4-emet most a satupad olajozasara hasznalom.
castrol nekem sem vált be, de a repsol 10-50 racing se.
most a mol 5-60-at próbáltam ki, de most jön a motul...
ha ez se lesz "jó" akkor már nem is tudom.... valaki régen dicsérte a q8-at
hello! Drzbe 10w40 motul 5100at használok azt szereti. Gixxerbe castrol power1 racing 10w50et gondoltam, az van itthon. Rossz a tapasztalat castrolra? Elvileg elöző tulaj is azt rakott bele. Köszi!
a kormány lengéscsillapítóra figyelj, hogy ne legyen levegős, az "exup" szelep jelezhet később hibát, de vagy beállíttatod a bovdeneket, vagy kikötöd.
típushibáról nem tudok, erős váza van, ennek még nem törik
nekem volt fent 180/55-ös is, most épp 190/60-as van fent, nem kötelező a gyári 190/50-eshez ragaszkodni
A hétvégén újítok be egy K4 szériás 1000rest. Tudnátok adni pár tanácsot a típussal kapcsolatban, milyen hibák jöttek ki nálatok (ha egyáltalán van ilyen:)), mire érdemes odafigyelni különösen.
Olajat milyet javasoltok bele? 10w50 fullszintetikust?
Hátsó gumi méret gyári 190 vagy 180-200?
Hat igen, kerdeses... A pakolas vekonyitas csak azert frappans megoldas, mert konnyen visszaallithato az eredeti allapot. Egyebkent a surites novelest csak nagyon kis mertekben akarom. Ha 14.5-hez Neked H metszetu hajtokarod lesz, akkor a gyari hajtokarral nem birhat sokkal tobbet a gyari erteknel. Gondolom...
Én ezt a megoldást még nem probáltam. A kérdés az hogy ha kiszeded a középsőt akkor hogy fog a két réteg tömíteni. Én a helyedben inkább a hengerfejből vetetnék le annyit és akkor biztos hogy nincs gond.Ha máshoz nem nyulsz akkor nem lehet semmi gond.
Hali. Sürítést probálom 14.4 -14.5 re belőni. A tőmítés marad a gyári a blokkból és a hengerfejből is le van köszörülve egy kicsit A dugattyút még nem probáltam de ennek a készletmek van egy kis tető kialakítva domború a teteje nem mint a gyári vagy a yoshimura.
Hali. Csökkent a hajtókar tömeg meg a dugattyú is könnyebb.A holdra szállást még nem terveztem de szeretnék egy olyan motort ami nem gondolkodik csak megy.Ha bevállik minden akkor tényleg bivaly lesz a gépezet.
Drasztikus beavatkozas... Mit akarsz Te ezzel a motorral, Holdra szallni?
Le lehetett volna torolni a kiegyensulyozo meghajto fogakat, de nem mertem nagyon belepiszkaltatni. Meg mindig nem ertem pontosan, hogy hogyan alakulnak a tomegek, meghogy az egesz forgasgeometrianak hogy is kellene kineznie. A Tied elvben jobb, hisz a hajtokaroknak ellensulyozo sonkak nincsenek leszedve, azenyembol meg eppen onnan szedtek. Neked viszont a hajtokartomeged nagyobb... Vagy nem nagyobb?
Mivel nekem is van rossz tapasztalatom (barmi is az igazsag) nem rakok Castrolt semmibe. Az utolso doboz R4-emet most a satupad olajozasara hasznalom.
most a mol 5-60-at próbáltam ki, de most jön a motul...
ha ez se lesz "jó" akkor már nem is tudom.... valaki régen dicsérte a q8-at
Oké, köszi az infókat! Vasárnapig itthon lesz a ,,szörny"
Durván szép lett az új fénnyel a tiéd, gratula
típushibáról nem tudok, erős váza van, ennek még nem törik
nekem volt fent 180/55-ös is, most épp 190/60-as van fent, nem kötelező a gyári 190/50-eshez ragaszkodni
06203787596
2db elsö gumi gixere attack és bridgeston
A hétvégén újítok be egy K4 szériás 1000rest. Tudnátok adni pár tanácsot a típussal kapcsolatban, milyen hibák jöttek ki nálatok (ha egyáltalán van ilyen:)), mire érdemes odafigyelni különösen.
Olajat milyet javasoltok bele? 10w50 fullszintetikust?
Hátsó gumi méret gyári 190 vagy 180-200?
Előre is köszi!
Edem
06-20-378-75-96
Egyedul csinalod, vagy szakmuhely rakja ossze?
Le lehetett volna torolni a kiegyensulyozo meghajto fogakat, de nem mertem nagyon belepiszkaltatni. Meg mindig nem ertem pontosan, hogy hogyan alakulnak a tomegek, meghogy az egesz forgasgeometrianak hogy is kellene kineznie. A Tied elvben jobb, hisz a hajtokaroknak ellensulyozo sonkak nincsenek leszedve, azenyembol meg eppen onnan szedtek. Neked viszont a hajtokartomeged nagyobb... Vagy nem nagyobb?