Vagy meg lehet csinalni a prop-tech dobozban levo "aramkort" cirka 300Ft-ert. Edesapammal megoldottuk fokozatkijelzovel egyutt ugy, hogy most a tiltas kiszedes kapcsolhato. A fokozat kijelzon a tizedespont pedig jelzi, hogy aktiv-e. Egesz jo lett.
Igen, nekem is volt még a 6 kilós gixiben, mind ez mind kisebb fogaskerék. Egyenlőre az ezresben nem érzem ennek szükségét,de ki tudja mit hoz majd a jövő! ;) Jövőre, szezon elején egy szerviz jön,akkor lehet teszek bele egy sportlégszűrőt egyenlőre, aztán majd meglátom! ;)
Valóban nagyon zsír ha elvinek fájna a szíve érte, pláne hogy amit lehet rá pakoltam a pop tech egy nagyon jó választás mivel a környezet védelmi tiltást kiszedi a( gépbül ) így 70 százalék helyet 1.2.fokozatban kapsz 100 százalékot nem nagy beruházás a legolcsóbb alap taning amit ismerek
Ja, értem! Most nagyon alacsonyan mozognak az árak! Sokat bukik az ember ha eladja. ÉN nagyon meg vagyok elégedve a géppel! :) igyekszem mindig rendben tartani és szerintem nekem ez már megmarad. NEM is vágyom újabbra, ez tetszik. Az újabb szériák annyira már nem.Talán még a K9! Jó gépek ezek! A prop tech hogy szolgál?meg vagy elégedve vele? Gondolom kicsit durci lett tőle a gép!? :D nem mintha nem lenne így is elég brutál.. ;)
Eladóvá vált a K5ösöm.
ha valakit érdekel, keressen fel, olcsón adom, pontosan 1 milla.
Új láncszett, légszűrő, kawa főfék, fémfékcső, szezonvégi állapot, 100%-os a blokkja, esztétikailag lehet rajta dolgozni, egyébként full gyári állapot, semmi tuning, még kudurrantó se.
Csere csak és kizárólag CBR 1000 és a csúnya bogárképű.
Halli nem minden áron akarom el adni csak próba képen raktam fel olyan piac kutatás céljából,ha meg elmegy akkor nézünk valami fiatalabbat hátha nátha.
Bele. Onnan tudom, hogy a K1-K4 ezres tengelyt bele szokták tenni a 750esekbe, de olvastam olyat is, hogy a K5 ezres tengelyt tették 750-esbe, tehát akkor jónak kell lennie a k1-be a k5 tengelynek.
kérdés, hogy a k1 rugója elbírja-e a nagyobb emelést, főleg, hogy a k5 többet is forog a nagyobb emelés mellett, valószínű nem árt cserélni azt is.
Köszi szépen a segítséget. Hétfőn elhoztam a motort, de előtte felhívtam a szervizt és mondták, ha be akarom szereltetni akkor időpontot kell egyeztetni és ha megjön az alkatrész akkor vihetem.
K5 mikor elindítom brummog megáll 2- 3. indításra indul el megtartva a fordulatot...?Melegen pedig indítás után felmegy egy másodpercre a fordulat 2500-3000re és úgy áll be alapjáratra!Állt a motor mert ....mindegy miért....így vettem...majd rakok fel képet róla!Tud valaki okosat....Infót kaptam olyat már, hogy pont ez a gond, hogy sokat állt mert belepusztult a benya ezt érezni is lehetett rajt mert rohadt büdös volt.....Azt mondták, használjam majd elhagyja.......?Szal ki mit tud hozzászólni...rakok bele egy kis injektortisztítót hátha....
Jo választás....volt.Bali tesohoz csatlakoznék..minden k5 tulajnak küldtek.De nyugi....Bár ahogy Mocsok mondta nekem......Nézesd meg ha nem vagy nyugodt........benne.S ha extrém körülmények közt használod.Pláne .De jol választottál.......Ha kérdésed lenne....jelezd......
Szeretnék kérni tőled egy elérhetőséget mert lenne egy két kérdésem hozzád!
Előre is köszi
Eladóvá vált a K5ösöm.
ha valakit érdekel, keressen fel, olcsón adom, pontosan 1 milla.
Új láncszett, légszűrő, kawa főfék, fémfékcső, szezonvégi állapot, 100%-os a blokkja, esztétikailag lehet rajta dolgozni, egyébként full gyári állapot, semmi tuning, még kudurrantó se.
Csere csak és kizárólag CBR 1000 és a csúnya bogárképű.
kérdés, hogy a k1 rugója elbírja-e a nagyobb emelést, főleg, hogy a k5 többet is forog a nagyobb emelés mellett, valószínű nem árt cserélni azt is.
Legyen benne sok örömed!Vigyázz rá!
Taki: 30/9684960