Vajon a visszaporgesi idoben is erezni lehet majd? Nagy elony lenne, ha a tulforgasokat konnyebb lenne visszatapasztani. Talan a hatso fekrol is leszoknek.
Én nem voltam szívbajos leszedtem 2X4 milit a Z-ből. Persze én nem voltam olyan tökös, hogy mellé még kiszedjem a kiegyenlítő tengelyt is. Ne aggódj vezethető lesz, csak gyorsabban fog felpörögni! Az R1-ben sincs, de az versenymotor. Szépen jár sokkal több a nyomaték kis fordulaton, mint a széria 929-ben.
Minimum annyit, hogy ne razzon kiegyenlito nelkul es maximum annyit, hogy meg kozuton vezetheto maradjon. Hogy ez az optimum hol van, azt pontosan nem tudom, e tekintetben a szakmuhely tapasztalatara fogom bizni a dolgot. Azt mondtak, hogy tul sokat nem lehet leszedni belole, mert ezek mar eleve konnyuek. Nem is sugarbol szednek, mert az felboritja a statikus egyensulyt. A teli sonkak oldalabol fognak 45-fokban levenni. Sajna csak a jovo heten.
Eladó K1-K2-es lengővilla sárvédő az egyik repedt,BMC és K&N szűrő,K1-K4-re AKRAPOVIC dob,K5-K6-hoz K&N szűrő,K1-K6-ig ÖHLINS stabi,ha kérdésed van hívj 06705850436.
Eloszor en is igy gondoltam, de aztan kiderult, hogy az a kiegyensulyozo gep, amivel a nem akarom mondani melyik tuningceg dolgozik nem olyan befogoval rendelkezik, mint amit ismerunk. Ez maskepp mukodik: a nyugvocsapokon gorgeti a fotengelyt es 120 fokban elhelyezett rezgesmeroi vannak, amit akar a belso csapok barmelyikere oda lehet vinni. Persze a ket szelsot mindenkepp meg kell tamasztani es a lendkerek miatt az egyik nem fer el.
Ezt nem lehet lenyomni csavarral, sot a normal lehuzoknal hasznalatos ket elterjedt megoldas egyikes sem hasznalhato. A golyo tul melyen lenne es egyebkent is felo, hogy szetrepeszti a fotengelyt (mar jartam igy), a tamaszto tappancs meg nem fer el, mert a lendkerek eltakarja a fotengely veget. A megoldas az lesz, hogy a rogzitocsavar helyere lesz betekerve a tamaszto darab.
Ahogy látom a képen szinte teljesen ugyanaz, mint a kawa. Ahhoz kellett egy központosítót csinálni, hogy jól be lehessen fogni. Mielőtt nekiengeditek a kést nézzétek meg, hogy nem üt-e!
cbr-é egyszerűbb volt azt egy csavarral le is lehetett szedni.
Capa eppen a generator forgoresszel sziv. Lehuzot kell hozza esztergaltatnom. Eddig nem szedtem le, mert ugy gondoltam jol van a helyen, de aztan kiderult, hogy igy nem fer be a kiegyensulyozo gepbe. Mar a rohadek csavart sem birtam lelazitani, mert tul hideg volt a muhelyben es beledermedt a legkulcsba az olaj. Behoztam az egeszet a szobaba, egy napot vartam es megcsinaltam ott. Azota minden itt van bent.
Irtam Neked (azt irtam, hogy nem jott meg semmi Toled), de azota sem valaszoltal es most nem tudom eldonteni, hogy megint nem erkezett meg az email vagy pedig nem volt ra idod? Ha gondolod adok megegy masik cimet. Ha rauntal a dologra, megertem, nincs harag.
Hát élek és virulok, tervezem újítani a vasat.
Persze a TZR megmarad, de sztem még nem is tudod, h sikerült szerenem egy TZR-t. Nicasilos hengerekkel, jó kis állapotban. Habár idomokat majd javítani kell.
És veled? Mivan a régi motorommal, tudsz róla valamit?
Szevasz! Minel nagyobb a blokk annal kissebb kulonbseget fogsz erezni a kissebb es a gyari lanckerek kozott. A 6 kilos megtaltosodik, az 1 literes csak ugy jobb lesz valamivel. Nem fogsz annyira meggyozo kulonbseget tapasztalni, mint a 6 kiloson, mert az ezresnek eleg nagy nyomateka van ahhoz, hogy rendesen forgassa a gyari attetelt is. Lesz kulonbseg de mar nem fogod azt a "hubazmeg" erzetet kapni, mint a 6 kilosnal, amibol a lanckerek tuning kb. 750-est csinalt.
Én a kis támasztékot kihagytam, illetve 6 szög anyagból indultunk ki.
Egy kis kedvcsinalo...
Ezt nem lehet lenyomni csavarral, sot a normal lehuzoknal hasznalatos ket elterjedt megoldas egyikes sem hasznalhato. A golyo tul melyen lenne es egyebkent is felo, hogy szetrepeszti a fotengelyt (mar jartam igy), a tamaszto tappancs meg nem fer el, mert a lendkerek eltakarja a fotengely veget. A megoldas az lesz, hogy a rogzitocsavar helyere lesz betekerve a tamaszto darab.
cbr-é egyszerűbb volt azt egy csavarral le is lehetett szedni.
http://www.sportmotor.hu/img_n...
Irtam Neked (azt irtam, hogy nem jott meg semmi Toled), de azota sem valaszoltal es most nem tudom eldonteni, hogy megint nem erkezett meg az email vagy pedig nem volt ra idod? Ha gondolod adok megegy masik cimet. Ha rauntal a dologra, megertem, nincs harag.
Udv: Capa
Hát élek és virulok, tervezem újítani a vasat.
Persze a TZR megmarad, de sztem még nem is tudod, h sikerült szerenem egy TZR-t. Nicasilos hengerekkel, jó kis állapotban. Habár idomokat majd javítani kell.
És veled? Mivan a régi motorommal, tudsz róla valamit?