Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cápának:
szevasztok, te sedu nincs véletlenül egy gsxr 1000 lámpád eladó
Ez egy mérőóra, de van nyomatékkulcs is a Duenen, szintén én árulom. Ezzel a féktárcsa ütését lehet profin mérni, de kiadta a Z -gyári- lendkerék hibáját is.
link
Olyan van, hogy jol gondolom, de rosszul irom.
Igen, én is észrevettem, h nem lehet az úgy, mert egy tengelyen van. No problem...
Azota pontositottam egy "apro" bakit is.
Ez nyomatékkulcs lenne?
Nem nagyon tudom kivenni ebből a képből.
Párat még csinálhatnál róla.
Valami tartószerkezet is van hozzá?
Látom. Durva...
Kitettél magadért.
Irtam egy atfogo valaszt.
Igen ezzel is lehet, de megjobb mikrometerrel. Edesapamnak mindketto van (tobb darab is). Nyomatekkulcs is van. Meg belso-mikro keszlet is van, uh. a henger ovalitasat is meg tudom majd merni. Ha kell valami, sikitok!
Ezzel pedig rendesen összerakni a motort. Szintén 5000Ft.
Cápa ezzel tudnál mérni. 1 százados japán óra. 5ft
Jólvan. Akkor haladsz. A lényeg ez...

Ok cimbi.

Akkor sunnyál egy jót.
Köszi.
Szia. Ugy allok, hogy most jottem haza a kocsmabol es a hazauton guberaltam az egyik kapualjban egy plazmaTV dobozt, amibe mostmar az osszes blokkalkatresz bele fog ferni.

Olvastam a leveledet, holnap osszedobok egy valaszt - marmint ertelmeset. Igy kocsma utan most nem kezdenek neki...
Hogy állsz a blokkal?
Agyaltam sokat, és úgy döntöttem, h én fogom otthon megcsinálni a szelephézag állítást, mert 1szerűen nem tudok megbízni semelyik szerelőben sem. Hidegen az 1iknek már van hangja, úgy hogy valamikor szedem én is szét a gépet. Ezügyben hogy állsz? Én lapkásat még nem csináltam, csak hernyócsavarosat.
Boldog Szülit!
Gratu a 2 perc alatti időhöz.
Régen én is feszülten ültem, de aztán megtanultam a lazát. Úgy sokkal kényelmesebb...
Ugyanez a helyzet velem is. En is gorcsolok, de en nem banom. Szerintem a gorocsos motorozas a gyorsasag egyik forrasa is. Ha mereven tartod a vegtagjaidat, akkor a motor rezdulesei sokkal jobban erezhetoek, mert nem nyeli el azokat a laza vegtag. Ha minden hullamzik, akkor nem nagyon erzed a markolatokon vagy a labtarton keressztul, hogy mit is csinal az a kerek. Ha viszont kemenyen beletamasztassz, belelepsz, akkor sokkal inkabb. Peldaul, amikor hataron fordulok - es ugye megbeszeltuk, hogy a hatar nem azt jelenti, hogy hurra karcol a labtarto, hanem azt, hogy minden centimetert csuszva-kuszva tesz meg lehetoleg mindket gumi - akkor en meg a levegot is visszatartom. Fekezesnel szinten. Euroringen akar 4-5 kor utan gorcsol az alkarom. Persze en is fika vagyok, meg persze pont le is szarom es ugyanugy nyomom tovabb. Altalaban csak a soder szokott jobb belatasra birni, olyankor inkabb kimegyek a boxba es valaszolok par a nezok es a motorostarsak altal feltett kerdesre. "Mi volt ott a hatso kanyarban?" - "Hat az ugy volt..."

Tudom-tudom: "Pedig lazan kell kezelni a motorot." - de en ugy nem tudok menni vele... Es amig Kevin Schwantznak jo volt nyujtott karral vezetni, addig nekem is jo. Amugy nem direkt csinalom, igy adja magat. Csak utolag gondoltam vegig, hogy vajon miert vezetek akaratlanul is igy - tul azon, hogy azert bena vagyok ehhez.
Szerintem az 1.59.999 is már 59, mert ugye nem 00.
És az amit elértél az idén, az bizony már nem rossz . Gondoljál csak bele mennyien szeretnének ennyit menni . Svéd és jómagam pl. nagyon örülnénk neki. Bár én valószínűleg már nem fogok újra pályázni. Jane pl. mit nem adna érte ha lenne egy ilyen mért köre, amit rajta kívűl egy szavahihető ember is látna.
Nem hiszem, hogy a súlyommal lenne gond hiszen Pedrosa 45kg és simán lenyom 20 kört GP tempóban. Egyszerűen puding vagyok. Majd a télen ráedzek. Meg nem kéne olyan görcsösen mennem.
Amúgy köszi. (Csak a Svéd meg ne lássa. ).
Fel kéne szedned pár kilót és bírnád a 4 menetet! Legalább szőlőcukort majszolhatnál.
Faja leírás volt, a svéd tanulhatna tőled.
Köszi!