Ezt sohasem fogjuk pontosan megtudni, de minden bizonnyal igy van. En adtam neki, az biztos. Persze most kezdhetek aggodni, hogyha pillanatnyi olajnyomas eses, olajhabzas tortent, akkor melyik tovabbi lathatatlan hiba okozza ezt.
Amugy a blokk alapjaba veve jo konstrukcio es vannak kifejezetten szep megoldasok is. Nehany "vicces" reszlet is akad.
Igazad van, ezert elosszor emiatt en is masra gyanakodtam. De azert valamennyire logikus igy is, hiszen uresben joval kissebb terheles van rajta es ugye ott az olajfilm kozotte. A problema eppen akkor alakulhatott ki, amikor valamiert nem kapott olajat ez a csap...
En az 1000-el sem megyek, de mindegy. Sosem arrol beszeltem en hogy motorozok, hanem arrol, hogy szerintem mit nevezunk sportmotorozasnak, palyamotorozasnak, motorversenyzesnek, stb.
Es igen, ugy vettem eszre, hogy nalunk egy lepcsovel el vannak csuszva az emberek fejben, vagyis:
- A csopperesek eletveszelyesen benak, gyakorlatilag nem tudnak motorozni.
- A turamotorosok kb. feltartjak az autokat.
- A sportmotorosok turamotoroznak.
- A palyamotorosok mar nagyjabol torekednek a sportos motorozasra, de a "versenyszellem" igen erosen hianyzik (rossz iv, keves gaz, gyenge fektav)
- A versenyzok azok akik mar igazan jo palyakoroket mennek, de kozuluk is kevesben latom azt a pluszt, amitol valaki igazan versenyzo lehet. A tobbseg csak megengedheti maganak a heti rendszeressegu palyazast, igy a nagy palyagyakorlat miatt megy jol, nem feltetlenul kepvisel motorversenyzoi szellemet.
(A terepmotorozas teruleten is ugyanezeket tapasztaltam.)
Jo arak ezek, latom ovatos is a csavo, nem vagdossa a slicket. A piros betus feliratot a kepeknel viszont nem ertem...
A Multimedia-nal tessek megnezni a Yamaha palyakort! Na azt nevezem en palyamotorozasnak es jo pelda arra, amirol korabban rizsaztam. Az ember nem ugy jon ki a kanyarbol, hogy 5000-t forog a motor! Sosem lattam magam visszont videon, de nyilvanvalo, hogy en nem tudok igy menni. De erre torekszem.
Neki van mindenféle, én tőle szoktam venni. példának okáért múlt héten 22000-ért postával első-hátsót vettem (pirelli diablo supercorsa 95%os első, és conti race attack hátsó, széléből hiányzik 1 mm) ha kell küldök képet róla, a hátsó közepe szinte érintetlen 4-5 mmes a minta.
Nem túl vészes , de válts olajmárkát mert az egy fos (ez az én véleményem ). Motul 5100 15W50, legalább felére fog csökkenni az olajfogyasztás vagy megszűnik és finomabban fog járni a motor is. Az ára kb. mint a Castrol-é.
Fehérre fényezve, felmatricázva.
Fejidom-két projektor lámpával, hasidom, kétüléses farokidom (a gyári alapján másolva), üléspúp (gyári), első sárvédő, hátső sárvédő. 2 db tankborítás! Képek mailben!
airbrushfehervar@gmail.com
55.000 Ft + 5000 Ft első lámpákkal.
Ugyanitt rengeteg törött alkatrész GSXR 1000 K3 K4hez... biztosító még nem látta őket:
oldalidomok kék fehér,
tank kék- fehér
váz-nyakban szétnyilt
első féknyergek-új betétekkel
plexi
törött lámpák 1 első, 3 hátsó
hűtő
leömlő
első telók
első kerék
Gyakorlatilag egy komplett tk-s motort tudsz faragni, ha ügyes vagy...
Egyben 45.000
Remélem az enyém kicsit tovább bírja majd. Én kímélem azért.
Bár már nem ártana neki egy szelephézag állítás, mert még nem volt benne... És mint hallom szól egy kicsit. Bár amikor megvettem akkor is ilyen hangja volt.
Nem, hanem a tetejét kicsit kijjebb raktam, mert közel volt a zártszelvényhez, meg alulra csináltam olyan részt, h rá lehessen lépni, meg állíthatóra csináltam meg azt a részt ahova a csizmát rakod.
Amugy a blokk alapjaba veve jo konstrukcio es vannak kifejezetten szep megoldasok is. Nehany "vicces" reszlet is akad.
Es igen, ugy vettem eszre, hogy nalunk egy lepcsovel el vannak csuszva az emberek fejben, vagyis:
- A csopperesek eletveszelyesen benak, gyakorlatilag nem tudnak motorozni.
- A turamotorosok kb. feltartjak az autokat.
- A sportmotorosok turamotoroznak.
- A palyamotorosok mar nagyjabol torekednek a sportos motorozasra, de a "versenyszellem" igen erosen hianyzik (rossz iv, keves gaz, gyenge fektav)
- A versenyzok azok akik mar igazan jo palyakoroket mennek, de kozuluk is kevesben latom azt a pluszt, amitol valaki igazan versenyzo lehet. A tobbseg csak megengedheti maganak a heti rendszeressegu palyazast, igy a nagy palyagyakorlat miatt megy jol, nem feltetlenul kepvisel motorversenyzoi szellemet.
(A terepmotorozas teruleten is ugyanezeket tapasztaltam.)
A Multimedia-nal tessek megnezni a Yamaha palyakort! Na azt nevezem en palyamotorozasnak es jo pelda arra, amirol korabban rizsaztam. Az ember nem ugy jon ki a kanyarbol, hogy 5000-t forog a motor! Sosem lattam magam visszont videon, de nyilvanvalo, hogy en nem tudok igy menni. De erre torekszem.
Valami tuti van otthon.Holnap megnézem és írok.
Küldtem mailt.
Van jóárasított D211-es gumid hátra?
Fehérre fényezve, felmatricázva.
Fejidom-két projektor lámpával, hasidom, kétüléses farokidom (a gyári alapján másolva), üléspúp (gyári), első sárvédő, hátső sárvédő. 2 db tankborítás! Képek mailben!
airbrushfehervar@gmail.com
55.000 Ft + 5000 Ft első lámpákkal.
Ugyanitt rengeteg törött alkatrész GSXR 1000 K3 K4hez... biztosító még nem látta őket:
oldalidomok kék fehér,
tank kék- fehér
váz-nyakban szétnyilt
első féknyergek-új betétekkel
plexi
törött lámpák 1 első, 3 hátsó
hűtő
leömlő
első telók
első kerék
Gyakorlatilag egy komplett tk-s motort tudsz faragni, ha ügyes vagy...
Egyben 45.000
70/3334133
Bár már nem ártana neki egy szelephézag állítás, mert még nem volt benne... És mint hallom szól egy kicsit. Bár amikor megvettem akkor is ilyen hangja volt.