A 04-es ZX-10R-ben gyárilag olyan erős rugók voltak, hogy a 100kg-os haveromnak is kemény volt. A 08-ban most fogjuk teljesen kitekeri az előfeszítést mert egyszerűen nem lehet vele fordulni mert nem ül össze az eleje.
Eppen a japan motorok kezikonyvebol ideztem, a futomu beallitas laprol. The stock setting is click 2 for one person 68kg rider. Meg ilyesmi... Na en nem ez tipus vagyok. Asszonyal egyutt 3 szemelynek szamitunk japanban.
Nem éppen lévén, hogy Japánban 400ccm feletti motort szinte nem is adnak el.
A sportmotorokat arra tervezik, hogy megnyerjék velük a WSBK-t, WSSP-t. Ott meg a pilóták átlagmagassága 170cm vagy inkább az alatti. Ez az oka szerintem.
Supermoton is igen csak kellett helyezkedni, hogy elferjek. Terepen faradok is nagyon, mert minden felallas-visszaules egy guggolasnak felel meg. Dehat ez van. Egy atlag japan 165cm es 68 kilo, nekik tervezik a vasakat.
Na igen , a mozdony . Jó nagy volt a tengelytáv, és alacsony ükéspozíció. 150 centis és a 2 méteres ipsének is kényelmes . Az én 180 cm-emmel igazán kényelmes volt. Mondjuk ha lecserélem a szuzit lehet hogy egy pálya r6r lesz belőle, majd valahogy rápaszírozom magam. Ez az egyik legpöttömebb masina. Biztosan jól mutatnék rajta....
Inkabb abban van kulonbseg, hogy mikor kezdtek el biciklit gyartani:
Ami mar kicsi:
Honda: 929/954 (2001-2003 ha jol tevedek) - A 919 meg normalis meret.
Kawasaki: ZX-10R (2004) - A ZX-9R meg normalis meret.
Suzuki: GSX-R1000 (2005) - A K4 meg normalis meret.
A Yamahat sose figyeltem, senkit nem ismerek, akinek Yamahaja van. Szerintem utlojara az FZR 1000 lehetett normalis meretu.
A regi gepek altalaban nagyobbak. Mostanra abszolut eloterbe kerult a palya szerep es jatekmotorokat csinalnak. Alig van idom es kormanytelo nelkul nincs elet. Az uj Ninjanak korubelul annyi szelvedelme lehet, mint a Z1000-nek.
Bali nem vettük meg a kisbuszt. Átbaszás volt, nem írta oda a +áfát, és azt se, hogy teherautó.
A sportmotorokat arra tervezik, hogy megnyerjék velük a WSBK-t, WSSP-t. Ott meg a pilóták átlagmagassága 170cm vagy inkább az alatti. Ez az oka szerintem.
kaszáspók motoron...
Multistarda való neked Gyárilag Brembo fék, jó futómű, és rengeteg hely.
Ami mar kicsi:
Honda: 929/954 (2001-2003 ha jol tevedek) - A 919 meg normalis meret.
Kawasaki: ZX-10R (2004) - A ZX-9R meg normalis meret.
Suzuki: GSX-R1000 (2005) - A K4 meg normalis meret.
A Yamahat sose figyeltem, senkit nem ismerek, akinek Yamahaja van. Szerintem utlojara az FZR 1000 lehetett normalis meretu.