Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Ha valakit esetleg érdekelne van egy eladó Prop-Tec-es speed boxom 7000ft-ért!1 nyarat volt használva.
Akkor az egy hulya kocsog!
Nekem a 100 kilómhoz a gyári beállításon puhítani kellet a tízesen, főleg amikor a Z-be raktam ilyen telót. A cbr gyári beállítása jó volt utcára.

Bali nem vettük meg a kisbuszt. Átbaszás volt, nem írta oda a +áfát, és azt se, hogy teherautó.
Gsxr750y-hoz keresek feszültségszabályzót. Aki tud kérem jelezze. K0-K3ig jó.
Remélem végzek délig,de ha nem az sem baj csak fasza legyen a gép.Csörgök ha már látom a végét!
Hát még te hogy meglepődtél mikor megláttad a képet .
Nem en vagyok a kep temaja en csak berobbantam a horizonba. Szerintem a fotos is meg volt lepve. Nalam nem ritka, hogy keresem a palyat.
Na ez egy jól sikerült kép , ööö... izé... a pillanat jó a kép minősége már nem annyira...
Mert hurkak vagytok. Ideje lenne megtanulni 2 szemellyel palyazni!
A 04-es ZX-10R-ben gyárilag olyan erős rugók voltak, hogy a 100kg-os haveromnak is kemény volt. A 08-ban most fogjuk teljesen kitekeri az előfeszítést mert egyszerűen nem lehet vele fordulni mert nem ül össze az eleje.
Eppen a japan motorok kezikonyvebol ideztem, a futomu beallitas laprol. The stock setting is click 2 for one person 68kg rider. Meg ilyesmi... Na en nem ez tipus vagyok. Asszonyal egyutt 3 szemelynek szamitunk japanban.
En csak ugy megyek, a lab mindig fennt van. Altalaban akkor is, mikor mar csuszok az arokba.
Nem éppen lévén, hogy Japánban 400ccm feletti motort szinte nem is adnak el.
A sportmotorokat arra tervezik, hogy megnyerjék velük a WSBK-t, WSSP-t. Ott meg a pilóták átlagmagassága 170cm vagy inkább az alatti. Ez az oka szerintem.
Viszont így nem a zuperlotyós hanem a térdelős stívust kell választani , ahogy látom az könnyen menne...
Supermoton is igen csak kellett helyezkedni, hogy elferjek. Terepen faradok is nagyon, mert minden felallas-visszaules egy guggolasnak felel meg. Dehat ez van. Egy atlag japan 165cm es 68 kilo, nekik tervezik a vasakat.
elég borzasztóan néz ki...
kaszáspók motoron...
Ja, mint en a Z750-en
En meg a Multistrada... Na haggyama'... Jo, hogy nem valamelyik jol bevalt Harley tipust emlited!
Na igen , a mozdony . Jó nagy volt a tengelytáv, és alacsony ükéspozíció. 150 centis és a 2 méteres ipsének is kényelmes . Az én 180 cm-emmel igazán kényelmes volt. Mondjuk ha lecserélem a szuzit lehet hogy egy pálya r6r lesz belőle, majd valahogy rápaszírozom magam. Ez az egyik legpöttömebb masina. Biztosan jól mutatnék rajta....
2003-as R1 egész nagy, 2004 még elment.

Multistarda való neked Gyárilag Brembo fék, jó futómű, és rengeteg hely.
Inkabb abban van kulonbseg, hogy mikor kezdtek el biciklit gyartani:

Ami mar kicsi:
Honda: 929/954 (2001-2003 ha jol tevedek) - A 919 meg normalis meret.
Kawasaki: ZX-10R (2004) - A ZX-9R meg normalis meret.
Suzuki: GSX-R1000 (2005) - A K4 meg normalis meret.
A Yamahat sose figyeltem, senkit nem ismerek, akinek Yamahaja van. Szerintem utlojara az FZR 1000 lehetett normalis meretu.
Pedig ahogy nézegettem , a zőccccségeket csártó cég készíti a legnagyobbtestű sportmotorokat...
Szerdán nekem 2,5 óra szabadidőm van. 12:30 és 15:00 között. De ha akkor nem jó az asszony kiviszi neked. Vagy 17:00 után én mert akkor végzek.
A regi gepek altalaban nagyobbak. Mostanra abszolut eloterbe kerult a palya szerep es jatekmotorokat csinalnak. Alig van idom es kormanytelo nelkul nincs elet. Az uj Ninjanak korubelul annyi szelvedelme lehet, mint a Z1000-nek.
Hi-hí ezen a képen én is látszom , ott elől a kék bukóban . A sradon biztos elférnél , rendszeresen lehayabusázzzzzzák.....