Köszönöm. A 750 K5ömet imádtam abban a két hónapban amíg össze nem tört... 9es is jó volt, de azért remélem már modernebb-jobb érzést ad a K3-4 széria.
K7 K9-et már teszteltem, azok nagyon bejöttek, de ár miatt bőven jó lenne nekem a k3, főleg amennyit használom...
Hogy mik vannak! A 2004-es CBR1000RR-en épp az ellenkezőjével küzdök. Annak az eleje még 68kg-hoz is gyenge. Én 80kg vagyok, és még messze vagyok a komoly féktávtól, de már nincs tovább, elfogy a rugó út.
Viszont megnéztem a Racetech kalkulátorában ezt a 04 ZX-10R-t, és valóban! 90kg-os embernek már éppen jó az eleje, de a hátulja még annak is kemény.
A fene se igazodik ki ezeken a japókon.
Srácok, nem kell valakinek vinxxgrip utas kapaszkodó? Mivel eladtam a vasat így feleslgessé vált. Utassal való biztonságos közlekedéshez elengedhetetlen.
Eloszot probald ki a gixert streetfighterkent. Mentem olyannal. Rendkivul kezes, abszolut nincs sulya es rovid attetellel ugye kelloen agressziv is. A supermotoval nekem az volt a bajom, hogy nagyon lassu. Alig van olyan szerpentin, ahol a robbanekonysagat ki lehetne hasznalni. 130 felett mar csak vanszorog. Alatta viszont vaddiszno!
ln úgy tudom, hogy kaposvári a tulaja! és ő csúszott vele, előtte gyári állapotú volt! Kinyírni meg úgy se tudta mert az 1000-es kivégezhetetlenek :) a gazdájuk előbb megdöglik, ha olcsó akkor vedd meg :)
szia! Kb 2hónapja elvitték, 800ba. 2002es volt 28e órában hibátlan állapottal. Ezt a fehéret megnézném mert olcsón adják. Ha rossz, maradok egyelőre az sm-cross vonalon a drzvel. Üdv: Edem
Nekem k7 750-esben volt,csak mindig azt mutatta a fokozat kijelző,hogy 4-dikben van!És ez zavart ezért kivettem!Sztem jó bele de megnézem,hogy mi van ráírva ha érdekes.
Köszönöm. A 750 K5ömet imádtam abban a két hónapban amíg össze nem tört... 9es is jó volt, de azért remélem már modernebb-jobb érzést ad a K3-4 széria.
K7 K9-et már teszteltem, azok nagyon bejöttek, de ár miatt bőven jó lenne nekem a k3, főleg amennyit használom...