Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem mondtam senki motorjára hogy szar és az enyém a legjobb............nem emlékszem hogy bármikor mondtam volna ilyet.
Olyat mondtam hogy a sportmotor nem a világom,kényelmetlen számomra és a többi..............
Ő kezdte a póni romettet és hasonlókat.............de mivel a kommenteit olvasva képem van a személyiségérő nem is csodálkozom.
Válaszolni válaszoltam is de azt sajnálom hogy itt tettem meg...........elnézést is kérek a többiektől.
Mindkettotok mondanivalojaban van igazsagtartalom es az iraskepetekbol a szemelyisegetek is kitunik. Mi sem bizonyitja jobban, hogy sokak szamara a motorforum arrol szol, hogy egymas motorjat mire tartjuk vagy egymast hogyan minositjuk, minthogy Ti most itt ilyen szemelyeskedesbe csaptatok at....

Pedig teljesen muszaki jellegu tema amirol szo van es egyaltalan nem lenyeges, hogy en motorom, Te motorod, ne mond ra, hogy szar, honnan tudnad ha nem volt ilyened, mit varsz ugyis hulye vagy....

Szoval nekem itt a vege. Aki muszakilag hozza tud szolni, arra kivancsi vagyok. Azon meg mindig lehetne vitatkozni ki, hogy motorozik. Kb. mindenki egy osztallyal benabban, mint amilyen motorra felul.
Én felőni?
Egy 24 éves elkényeztetett újgazdag buta paraszthoz akinek annyi szerencséje van hogy a szülei gazdagok és azt csinálhat bármikor bárhol amit akar?
Speciel neked az az úri passziód hogy ezres sportmotoron üveghangon pörgetve élvezel el.
Te mondod meg nekem mit csináljak?
Na most röhögtem egyet.............tudtam hogy nagy az arcod semmire de hogy ekkora azt nem.
Bekaphatod a bal bokámat és nyugodtan írkálj marhaságokat.
zolika gyere el hozzám elviszlek motorozni, úgy megkergetlek az 1000-el, hogy eldobod félelmedben a triplád :D
én nagyobbakat röhögök a kis naiv beszólásaidon, közöd nincsen a motorozáshoz nem tudod milyen érzés az amikor egy igazi 1000-es sportgéppel mész de még egy normális 600-ast se tudsz elképzelni, hogy milyen üveghangon kanyarban elfordulni vele , hogy 180-nál még ugyanúgy húz a motor... majd ha felnősz hozzám cövek jani akkor majd beszélhetünk de addig ne írjál kérlek és a túramotoros fórum nem itt található :)
elmondom neked mi a titok ahhoz , hogy sokat ki bírjon a motorod ha persze ha újat veszel vagy tényleg nagyon kevés km-est! 2000-max 3000km-ént olajcsere full szint versenyolajjal persze! mindig gyári olajszűrőt használj minden olajcserénél + én ezzel egy időben kidobom a levegőszűrőt is belőle ja és ne nyitott legyen a kipufog rendszer magyarán a katalizátor maradjon benne meg sportlégszűrő se kell sportdob az persze lehet rajta! utcára ez így bőven elég!
Én a te társaságodat?Ha az évente 2x beírsz egy marhaságot vagy elültsz egy macskát és viccesnek találod erre én írok neked valamit ez neked a társaságod kereséses akkor meg vagy huzatva?Irígykedem?Muhaha.Sose voltunk egy szinten.
Nagyon el vagy tévedve de ez nem meglepő.
Inkább kötőtűvel szurkálnám a szemem mint hogy veled szaladgáljak.
Inkább mulattat az a baromság amit mondasz.
hááát nem... ....SV és béka......most sem nagyon tetszik az S-es.....
Ha ismered a fizikat, hogy mitol hal meg az anyag es hogy a teljesitmeny noveles milyen osszefuggesben van az elettartammal, akkor rogton ki tudnad szamolni, hogy pontosan nekem van igazam:
190LE-s blokk 220LE-sre 4000km elettartam, akkor meghagyva 190LE-sen pontosan az az 50-60 ezer jon ki, ami ki jon. Akinek tovabb elmegy, az turazik vele. Ilyen egyszeru. Azt pedig sohasem allitottam, hogy ha uj lenne, akkor is kifektettem volna augusztusig. Akkor nem birtam volna. De nem veszek fel hitelt motorra.
akkor minek keresed mindig a társaságomat és ugatsz bele hülyeségeket amikor halvány fingod sincs arról milyen egy igazi motor, milyen egy tapados gumi stb... és akkor még én vagyok beszűkülve meg állandóan a speedesek táborába próbálsz tartozni és a túrázást dicsőited! irigy vagy a motorjainkra, hogy te nem ilyen motorokkal túrázgathatsz? :D nem értelek téged lényegtelen, neked amúgy egy póni romet állna igazán jól a cövek testedhez
De ket falu kozotti 5 km-en lehet 20-szor egykerekezni es minden kanyarba lehet kiakadt fordulatszammerovel, brodszajdolva bemenni. Falun belul utcasarkon, vagy korforgalomban, lehet fustolo gumival befordulni (50-70-el). Elofordul, hogy az ember siet. De nem mondtam, hogy igy megyek, vagy azt, hogy mindig. Keveset mentem miutan vettem mert mar nincs annyi penzem erre, mint 6 evvel ezelott. Ebben is boven van turatempo, mivel asszonykammal is szoktam menni. Effektive alig volt meghajtva, mindjart szetrepult. Miert? Mert mar eleve szar volt. Nem tudjuk mennyi km utan. De minimum 52. Lehet, hogy tobb. De megiscsak szetment, nem tartott orokke.
Nyilván.

Am én azóta se motoroztam egy év alatt annyit mint akkor, pedig nem volt az olyan rossz
zolika gyere el hozzám én viszlek a téged 5 percnél tovább kanyargos útszakaszon akár lakotton belül is 200+ -al bárhol! de azt garantálom,hogy tele lesz a gatyod! azért ajánlottam fel, hogy viszlek mivel a sövöd nem tud annyival menni max hátszéllel :D
Hatszázas sportmotorral?
Az a baj hogy annyira szűk nálad a keresztmetszet bizonyos tekintetben hogy felesleges veled a társalgás. Ha nem akarod megérteni mit mondok akkor nem is fogod.
Ez melótól is függ.....az utóbbi 5 évben mindig megvolt a 25-30000, idén más meló miatt alig 10000.....
En barki barmit mond, nem kerdojelezem meg. Nem szoktam feltetelezni, hogy valaki hazudik. En sem valotlansagokat irok, maximum rosszul gondolok dolgokat. De erre most mit mondjak? Oruljek, hogy kivetelesen igazam lett es alldogal a moci a muhelyben? Nem kell annyira onerzetesnek lenni, hogy valosaggal sertonek erzd, ha valaki rossz velemennyel van valamirol. Nem irtam senkinek sertot, illetve rogton bocsanatot is kertem, amikor rajottem, hogy nem megfelelo hangnemben szoltam az emberehez (pl. bali105).
én csak 22őt mentem 2009-ben :)
mert a verseny csapatok a 190lóerős gyári blokkból kihoznk 220-230 lóerőt ilyen számoknál már jelentősen le rövidül egy blokk élettartama! Tudok olyan k7 1000-ről itthon aminek 3000km-ént szétkell húzni a blokkot vagy különben bármikor tönkremehet ennyi garanciát adnak rá a szervizben!
Huhh igaz ekkora mennyiséget nem túráztam csőgázon.............de........................azért magyarországot ismerve és a gixxert..............elindulsz mondjuk Piliscsabáról............tekersz egy kövéret mész mondjuk cirka 5-10 Km....................és mi jön?
Falu.............namost vagy bomlott agyú vagy és még tekersz egyet rajta vagy lelassítasz emberibb sebességre...............és ez így megy végig...................annyira be van építve az egész ország és a környezőek is hogy 180-200-al szinte sehol nem lehet menni 5 percnél többel így lehet tartós is......pont mondtad hogy pályán is a túristák kanyarban 5000 alatt mennek.
2009-ben majdnem megvolt a 30 nekem is Simán elhiszem hogy vannak olyanok (nem 1 nem 2 ember) akik minden évben tudnak ennyit motorozni
feljebb leírták a választ te nagyokos
Nem eletszeru de lehetseges, en is ismerek olyat, aki minden nap delutan motorozik 2-300km-t. Ennel hosszabb utak is heti rendszeresseguek, termeszetesen vegig csogazon. Penz es ido nem akadaly, a motor rendben is van tartva. Az illeto veletlenul pon GSX-R tulaj, 0km-rel vette a K4-t es veletlenul. 52-nel lett csapagyas az is. Van egy masik srac, aki joval hanyagabb, de az is sokat megy. Neki egy 750 GSX-R van, 67-nel lett csapagycseres. De O messze nem huzza neki annyra, mint az elobb emlitett.

En bevallom azt nem ertem mi nem vilagos? Pl. Egy benzines auto elmegy 200e, azutan mar gondok lehetnek ha nyomva volt neki vegig. Az mennyit is porog? Mennyire van tulbiztositva az anyagtomeg? Es ugyanez egy sportmotorban? 3-szor akkora fordulat, sokkal konnyeb minden. Az osszes csapagy joval kisebb, ahol lehet alu van acel helyett. Mi a retkes tokomtol birna 90-100 ezrekig? Es a versenycsapatok miert bontanak blokkot minden hetvege utan, ha nincs ra szukseg? (Nem magyar csapatokra gondoltam.)
Meg...............bár mutogatni kéne azt a lombrágót.
Mutass mégegy embert aki ennyit megy......................statisztikailag nem jön össze nekem.
Meg kéne kérdezni erről a szobamotorost a 600-as topicból. Mintha már 100ezer felett járna a gixxerrel