Vagyunk ezzel igy egy paran abban a csapatban. Na O peldaul durvan 100.000km-t ment azzal a GSX-R-el, kilencvensok van az oraban, ujan vette. Ehhez eddig 3 blokkra (2 blokk, az egyik ujracsapagyazva) volt szukseg. Csak a ket utolso menetben volt huzva (amit lattal, meg ami benne van most). Mindegyiket csundiek csinaltak es volt mibol megcsinaltatni. Megis.... Van ott bennt egy masik blokk is, az is csapagyas. Szinten zenesz a srac... Mondjuk blokkhalal/megtett ut aranyban en allok a legszarabbul, de ezt irjuk a korabbi tulaj nevere.
Tiszta vízöntő vagy(mint én is). Pedig nemis.
Azok szokták, h mindent szétszednek. Aztán majd egyszercsak összerakják, amikor kedvük lesz hozzá.
Ma kicsit fejlesztettem a teló összenyomó készüléken.
Most már profi lett.
Mar szoltam az emberrol Neked. O az a nagydarab srac, akinek csak akkor akasztja ki az orat a motorja (pedig tuningolt), ha leveszi a dzsekit (poloban). A multkor is igy zuszta le termeszetesen es vegul O mondta meg, hogy "amikor az enyem csapagyas lett, annak nem volt ennyire csunya hangja". "Nem azert motorozok, hogy 180-akkal kozlekedjek. Annyival autoval is tudok." - ez a masik aranykopes Tole. Es milyen igaz.
Szerintem megprobalkoztam volna vele amilyen hulye vagyok, de szerencsere mar az is szet van szedve. Illetve az van szetszedve egyedul, mivel ahhoz nem kell minden fogashoz masik celszerszam.... Azzal is kene okositanom valamit, mert igy nagyon gyenge. Mar 3-4 tank benzint kimotoroztam beloe es meg mindig nem konyokolt ki, pedig az eredeti tervek szerint kb ennyit kellett volna kibirnia. Telen jon a turbomaro es kap direkt csatornat a henger. Majdcsak elszakad az a dugattyuszoknya, ha igy nem akar.
Mondhatnam, hogy ugye-ugye annak is szetverodott a dugoja valahogy, de nem szivozom. Az egy tuningolt blokk volt, annak a kuplungja van itthon a muhelyben. Megesik, hogy szetrepul...
Aztán fotózgasd ám a műtétet.
Még nem láttam ilyet szétszedve(kivétel a Csabiéknál az a szétvert dugós).
Tegnap én is toronyszilentet, meg csapágyat cseréltem a kocsin. Jah, meg jobb féltengelyt is.
Én a 900-asét tudom, az 1000-nek állítólag ugyanaz a bele.
A K6 hibátlan, a mostani gépen elég puha, de mégis stabil a futómű. A nők próbája se a nyomkodás
Gyári beállítás húzó és nyomó csillapításhoz is: 2 turns out (azaz 2 fordulat a max-tól)
Már ezzel fekszek, kelek egy ideje.
Hogy on-topic is legyek: megnyomkodtam egy K6 GSXR1000-t és egy más világ. Az i-re a pontot az tette fel, hogy megnyomkodtam egy 2007-es Fireblade-et is, és az is nagyon más. Azt hiszem, hamar rájöttek, hogy a 0,88-as rugóval egy ilyen (orr)nehéz gép sosem lesz jó. 2006-ra már 1.0-s lett. :)
Igen, ha így betekered, kap egy kis támogatást fékezéshez, meg nem imbolyog, viszont olyan lesz, mintha seprűnyeleken gurulna, azaz nem szeret kanyarodni, mert ahhoz meg úgy bután (i.e. nem "okosan" kemény).
Sajnos gyenge rugót hidraulikával csak korlátozottan lehet kompenzálni.
Na, majd a Racetech átépítés! Remélem, fasza lesz!
Köszönöm. A 750 K5ömet imádtam abban a két hónapban amíg össze nem tört... 9es is jó volt, de azért remélem már modernebb-jobb érzést ad a K3-4 széria.
K7 K9-et már teszteltem, azok nagyon bejöttek, de ár miatt bőven jó lenne nekem a k3, főleg amennyit használom...
Azok szokták, h mindent szétszednek. Aztán majd egyszercsak összerakják, amikor kedvük lesz hozzá.
Ma kicsit fejlesztettem a teló összenyomó készüléken.
Most már profi lett.
Teljesen nem normális.
Addig azt hajtod?
Még nem láttam ilyet szétszedve(kivétel a Csabiéknál az a szétvert dugós).
Tegnap én is toronyszilentet, meg csapágyat cseréltem a kocsin. Jah, meg jobb féltengelyt is.
Nekem is ez volt a terv, csak lett jobb.
A K6 hibátlan, a mostani gépen elég puha, de mégis stabil a futómű. A nők próbája se a nyomkodás
Már ezzel fekszek, kelek egy ideje.
Hogy on-topic is legyek: megnyomkodtam egy K6 GSXR1000-t és egy más világ. Az i-re a pontot az tette fel, hogy megnyomkodtam egy 2007-es Fireblade-et is, és az is nagyon más. Azt hiszem, hamar rájöttek, hogy a 0,88-as rugóval egy ilyen (orr)nehéz gép sosem lesz jó. 2006-ra már 1.0-s lett. :)
Az a betekert állapot volt a gyári beállítás, majd megkeresem a manualban.
Sajnos gyenge rugót hidraulikával csak korlátozottan lehet kompenzálni.
Na, majd a Racetech átépítés! Remélem, fasza lesz!
Köszönöm. A 750 K5ömet imádtam abban a két hónapban amíg össze nem tört... 9es is jó volt, de azért remélem már modernebb-jobb érzést ad a K3-4 széria.
K7 K9-et már teszteltem, azok nagyon bejöttek, de ár miatt bőven jó lenne nekem a k3, főleg amennyit használom...