Megjött a konzol a kormánytelóhoz!Szerdán megyek arra!Neked reggel jó,vagy visszafelé jövet?8-ra kell Esztergomba lennem a Megyeri híd felé megyek 7 körül.
Csak ahogy lejjebb irtam, a meretek. A ZX-9R-nel kissebb sportmotoron nem ferek el. A GSX-R K1 ugyanakkora, de ezen is el kellett tolnom a labtartot 5cm-el.
A ZX-9R-nek is. Elindul 8-nal es utana 10-nel meg rapakol egyet es ott pontosan tudod, hogy vege az eronek, valtassz, kezdodik elorol. A GSX-R ehelyett, mar 4-5000-nel kepes felvenni magat egykerekre olyan eros alul (ami nagyon jo). Utana eljon a 8000, seggberugas sehol, 10000 megint semmi, sot, mintha mar csokkenne a vehemencia. Ketfelekeppen szoktam a GSX-R-el motorozni: 1. Valtogatok 4000 es 7000 kozott. A motor rendkivul jol huz, egykerekezik, minden fasza. 2. Amikor teljesen kivasalom az agyam es elkezdem forgatni. 8, huzom tovabb. 10, tovabb. Varom, hogy mikor indul el vegre. Leszabalyzas. Megint leszabalyzas. El kell tellni negyed oranak, mire rajovok, hogy ez soha nem fog ugy elindulni, ahogy szeretnem.
Az egyik haver K1-jeben benne van a prop-tech tuningja es eppen ezt a "hibat" kuszoboli ki. 8000-nel nagyon elindul, 10-nel meg ratesz es 13.200-ig forog azthiszem. 188LE (allitolag). Valami ilyesmit szertnek en is.
Eppen errol irtam korabban, meg tavaj, amikor vettem a motort. (Szerintem kevesen ertettek).
Amugy ajanlom a V2 nyomatekbombazok figyelmebe ezt a nyomatekgorbet!
(Nekem ez mar tul sima is, pont ezen szeretnek valtoztatni. Nem tetszik, hogy 9000-tol gyengul a motor. Ezzel sohasem fogok tudni azonosulni, akkor sem ha GSX-R. Egy sportmotornak felul kell menni.)
Hat, ha elhajlott a felni a katyutol, akkor nyilvan nincs a legjobb passzban a hatso traktus. De latod en is mondtam, hogy attol meg lehet 300-al menni vele. "150-ig teljesen mindegy, csak ne legyen kocka a kerek. 200-ig, ha tojas az jo." Egy nagyon hires baratom mondasa.
Na itt volt a jó mondat! Az új gixerek között!
2001+2002-ben meg a miénk lett az év motorja(mivel azért csinált a Suzuki, h odabassza az R1-et, a ZX9-et, meg a 929RR-t amit sikerült is neki).
194/94. Mit kezdjek egy biciglivel? Felultem nehany nagy dogre is, csak hogy erezzem milyen rajtuk ulni. Kifejezetten jo benyomast keltett a CBR 1000XX, a VFR 800 es a ZX-12R. Az emlitett modelleken nem ereztem jol magam, ezen felul a multkor emlitett CBR 929RR volt rossz erzetet kelto. Az meglepett hogy a GSX 600F mennyivel konnyebb a GSX 750F-nel (allo helyzetben is szembetuno kulonbseg van onsulyban). Citromdijat 2008-as CBR 1000RR es a ZZR 1200 kap tolem. Utobbi azert, mert irgalmatlan mereti ellenere nem lehet elferni rajta. A eler a terdem a tankmelyedes elejeig es az igen hirtelen kiszelesedo vaz elen pihen az ember terdkalacsa, ami allo helyzetben is kellemetlenul nyom. Pedig mindig is csodaltam azokat a gepeket. Most hogy raultem, soha nem kene.
Itt egy zsir SBK Yamaha Neked. A teljesen egyedi csovaz megengedett az SBK-ban?
Az uj motor mellett ervelok kedveert leirom, hogy tegnap bementem a Red Baronba es felultem nehany motorra. Tobbek kozott CBR1000RR, GSX-R750, ZX-10R is volt kozottuk, emlekem szerint mindegyik 2008-as modell volt. Olyan kicsi mind, hogy behanytam toluk. A CBR kifejezetten nevetseges volt, a muszerfala rendesn lapos szogben all, hogy fentrol el lehessen olvasni - merthogy nem elotted van, hanem alattad olyan rovid a motor. A macskaszemu ZX-10 is egy viccnek nez ki a korabbiakhoz, kepest. Ha barmennyi penzem lenne akkor se kene K4-nel ujabb GSX-R. Max a blokkja.
Erre az évre is be van tervezve még 2-3 alkalom. Picit kevesebbe került, mint egy fiatal gixxer1000, így maradt pénz bohóckodni.
Cápa olcsó tuning még az injektorok nyomásának az emelése is.
Ha te rakod össze a vasat, a hajtókarnál bővítsd fel az olajozó furatot.
Tegnap szereztem igazi verseny gumát: KR106 200/70 (16,5). Ráadásul 2010 végi gyártás, 3 komponensű Reggel az volt az első dolgom, hogy felpróbáljam. A 190/60-as slicktől fél kilóval nehezebb, bár komplett kereket mértem lehet nem teljesen pontos a mérésem. A hátsó felni gumi nélkül 6 kg (féktárcsával).
Cápa olaszból jött a a motorod? Az asszonyé ott egy szezonban 10,000-et ment, annyi baja volt, hogy a tank csöpögött.
Elég sok motorom volt, egyiket se dicsértem nagyon, viszont a nagyon fiatal és picivel drágább motorok nagyon jól bírták a gyűrődést.
Az R1-esem jóval fiatalabb, a te motorodnál, mégis fel volt újítva a motorja teljesen, pedig csak 10,000 km van benne, persze az mind versenytempóban, vagy padon.
Mar nem akarok csamcsogni semmin. Szoritkozzunk a targyra, aki akar hozza szol, aki nem az idegeskedik rajta, vagy csinal amit akar...
Ebben a percben van egy szetszedes elott allo blokkom, amiben meg kell talanom a pontos hibat, fel kell mernem, hogy hibatol fuggetlenul mit erdemes kicserelni es ha mar szet van szedve meg is kellene tuningolni - ha mar lud, legyen kover!
Itt a kepen a K3-ba szerel a gyerek K5 kuplungot, ami ugye gyarilag csuszokuplung - en is csak azota tudom, hogy ddt500 mondta. Azota viszont megneztem a muszaki rajzokat es tudom, hogyan mukodik, igy az altalad likelt kepeken azt is latom mi a spec cucc. At van alakitva a csuszokuplung, allithato csuszokuplungga.
Mivel en kurva okos es ugyes gyerek vagyok, azt mondom hasonlo valtoztatasba nem fogok munkat es penzt olni. Elvezem, hogy farol a motor, jo nekem a sima kuplung is.
Felso fordulaton akarom erositeni a motort - magyaran a legegyszerubb tuningot akarom. Suritest novelni, vezerlest elfokolni, forgattyuellenallast csokkenteni. Hatha sikerul kicsit Kawasakisra venni a gixert!
Igy festek rajta:
Az egyik haver K1-jeben benne van a prop-tech tuningja es eppen ezt a "hibat" kuszoboli ki. 8000-nel nagyon elindul, 10-nel meg ratesz es 13.200-ig forog azthiszem. 188LE (allitolag). Valami ilyesmit szertnek en is.
Eppen errol irtam korabban, meg tavaj, amikor vettem a motort. (Szerintem kevesen ertettek).
(Nekem ez mar tul sima is, pont ezen szeretnek valtoztatni. Nem tetszik, hogy 9000-tol gyengul a motor. Ezzel sohasem fogok tudni azonosulni, akkor sem ha GSX-R. Egy sportmotornak felul kell menni.)
Amúgy megvan ez is. Sőt már több is.
2001+2002-ben meg a miénk lett az év motorja(mivel azért csinált a Suzuki, h odabassza az R1-et, a ZX9-et, meg a 929RR-t amit sikerült is neki).
Valaki jön debrecenből Hungaroringre?
Az uj motor mellett ervelok kedveert leirom, hogy tegnap bementem a Red Baronba es felultem nehany motorra. Tobbek kozott CBR1000RR, GSX-R750, ZX-10R is volt kozottuk, emlekem szerint mindegyik 2008-as modell volt. Olyan kicsi mind, hogy behanytam toluk. A CBR kifejezetten nevetseges volt, a muszerfala rendesn lapos szogben all, hogy fentrol el lehessen olvasni - merthogy nem elotted van, hanem alattad olyan rovid a motor. A macskaszemu ZX-10 is egy viccnek nez ki a korabbiakhoz, kepest. Ha barmennyi penzem lenne akkor se kene K4-nel ujabb GSX-R. Max a blokkja.
Cápa olcsó tuning még az injektorok nyomásának az emelése is.
Tegnap szereztem igazi verseny gumát: KR106 200/70 (16,5). Ráadásul 2010 végi gyártás, 3 komponensű Reggel az volt az első dolgom, hogy felpróbáljam. A 190/60-as slicktől fél kilóval nehezebb, bár komplett kereket mértem lehet nem teljesen pontos a mérésem. A hátsó felni gumi nélkül 6 kg (féktárcsával).
Elég sok motorom volt, egyiket se dicsértem nagyon, viszont a nagyon fiatal és picivel drágább motorok nagyon jól bírták a gyűrődést.
Az R1-esem jóval fiatalabb, a te motorodnál, mégis fel volt újítva a motorja teljesen, pedig csak 10,000 km van benne, persze az mind versenytempóban, vagy padon.
Mar nem akarok csamcsogni semmin. Szoritkozzunk a targyra, aki akar hozza szol, aki nem az idegeskedik rajta, vagy csinal amit akar...
Ebben a percben van egy szetszedes elott allo blokkom, amiben meg kell talanom a pontos hibat, fel kell mernem, hogy hibatol fuggetlenul mit erdemes kicserelni es ha mar szet van szedve meg is kellene tuningolni - ha mar lud, legyen kover!
Itt a kepen a K3-ba szerel a gyerek K5 kuplungot, ami ugye gyarilag csuszokuplung - en is csak azota tudom, hogy ddt500 mondta. Azota viszont megneztem a muszaki rajzokat es tudom, hogyan mukodik, igy az altalad likelt kepeken azt is latom mi a spec cucc. At van alakitva a csuszokuplung, allithato csuszokuplungga.
Mivel en kurva okos es ugyes gyerek vagyok, azt mondom hasonlo valtoztatasba nem fogok munkat es penzt olni. Elvezem, hogy farol a motor, jo nekem a sima kuplung is.
Felso fordulaton akarom erositeni a motort - magyaran a legegyszerubb tuningot akarom. Suritest novelni, vezerlest elfokolni, forgattyuellenallast csokkenteni. Hatha sikerul kicsit Kawasakisra venni a gixert!
itt valami spec cuccot raknak a kuplungba, pályagép építése közben:
link
1 kis csámcsognivaló, hogy mennyit bírhat :
http://youtu.be/y9AsT1R48Yc