Yamaha R1. Hatalmas hűtővel, a lentieken kívül felhajló fékkarok, Akra rendszer, bukógomba, 16,5-es kerekek is. Hosszított lengővilla, valami iszonyat brutál TI lánc, néhány garnitúra idom, gyorsváltó, nagyobb tank, menet közben változtatható teljesítmény. Ha végre le lesz takarítva csinálok képeket.
Ment lemansban is, illetve van néhány versenyző név is rajta
Az előző gazdája szerint 200 ló keréken
Pont ez volt a baj. Eljutottam oda, hogy csak akkor éreztem magam jól, ha állandóan nyeleztem a gépet. Ebből előbb utóbb baj lett volna. Néha amikor hazaértem gondoltam végig mit műveltem aznap. Qva jó motor, de meghülyül rajta az ember . De a pályázás nagyon tetszik, de oda kár szétvágni egy drága motort ill. tök felesleges ezres. Terv szerint lesz egy túra meg egy kisebb pályagép
Helló Sedu,
küldj már pár képet a gépről, jöhet emailbe is mindegy.Na meg érdekel minden info,honnan,mik az extrák, öhlins...az tuning visszapillantó tükrüket gyárt?
Kormánycsapkodás nekem is volt a slovakia ringen, túlélhető 200-as tempónál is.
Megvan az első igazi versenymotorom. Full öhlins, pvm, sok paci stb.
Még egy kicsit foglalkozni kell vele, kitalálni a gumit és nem eldobni az első kanyarban. Most már nem foghatom majd a motorra ha megelőz egy 15 éves gsx-r
Meg hogy en irok sokat! Jawa, CZ, Z750 is csapkodott utkozoig es mar a GSX-R is majdnem. Ill szerintem kozel volt hozza, annak ellenere, hogy elore tudtam, hogy szitalni fog. A kornyeken tobb olyan bucka van, ahol elore tudni elhet, hogy tancolni fog a motor. 200 folott egy utfoltozas, vagy egy vasuti atjaro siman meg tudja dobni annyira, hogy utana csapkod. A legjobban a ZX-9R vizsgazott, az soha nem szitalt be annak ellenere, hogy egyaltalan nincs kormanycsillapito rajta. Altalanosan elmondhatom, hogy a jelenlegi GSX-R-emnek a leg idegesebb az eleje, viszont ennel szamitok is arra, hogy szitalni fog. Viszont anno, mikor pl. a krosszmotor varatlanul beszitalt (ugy, hogy alltam a motoron) en is szivgorcsot kaptam es csak a vak szerencsen mult, hogy nem estem el. Teljesen tehetetlen voltam.
Ne busulj es ne add fel! Mire valo a venasszonyok nyara?
Mostanában ide írok a legtöbbet szóval titeket is megboldogítalak a beszámolómmal.
Na ez a mai pályanap pont olyan volt mint az év. Szar. Tegnap kicsit berágtam amiatt, hogy az utolsó pillanatban mondták le a versenyeket és mindenféle hülye ötletem támadt de aztán reggelre lenyugodtam és úgy voltam vele, hogy ma motorozom egy jót. Az időjárás amúgy tökéletes volt kivétel az elég nagy szél.
A hátsó gumim nem éppen erre az időjárásra volt tervezve mert 7813-as de hús még volt rajta bőven és mivel ezt a napot szántam az idei utolsónak úgy voltam vele, hogy ha széttépem hát széttépem. Szépen leparkoltam Predi baba mellé, megvártam a Janiékat guminyomás belőve stb. (Bali faszán megsértődött mert nem őt választottam ) Tacsi is előkerült végre bár kissé hurutosan harákolt bár nem annyira mint később a motorja.
Első menet: 1-es kanyarban rögtön nyomtam egy slide-ot ami nem nyugtatott meg különösebben. Mindegy az első menetet amúgy is csak bemelegítésnek szántam hát mentem 5-6 kört. 2 pályaelhagyás azért összejött. Sajnos a motor első futóműve hidegen elég szar. Egyszerűen nem ül össze a kanyarbemenetnél és nem lehet vele jól kanyarodni. 3-4 kör kell neki amíg jó lesz. Volt egy figura valami roncs, meghatározhatatlan yamahával de talán R6-os volt R1-es idomokkal ami olyan szinten füstölt, hogy konkrétan megijedtem tőle amikor kigyorsított előttem a -3-ból mert azt hittem akkor robbant fel a motorja. De rá 3 körre amikor újfent megelőztem kiderült, hogy ez ilyen. 2:40-es köröket ment és nem értettük mi a fekélyes k...a anyját keres a 05 alatti csoportban. Ja a köridőmérőm nem mért.
Tacsi előkerült, hogy 1 kört tudott menni a motorral mert az elkezdett ledadogni meg minden baja van. Én mondtam neki, hogy szerintem csak valami szmötyit bekapott a motor és húzza neki majd kitisztul.
2-i menet: Szokásomhoz híven kihagytam. Dávid Predit videózta. Jani a Hajni 6kilósával ment és 03 körül karcolt.
3-ik menet: Na ez lehetett volna az 1-el kezdődő köridőt meghozó menet. Kimentem és egyből bátrabbnak éreztem magam. Lenyomtam egy K5 1000-et majd jött volna a kör. De az uszodában utolértem egy R1-est aki pont azzal a tempóval ment ami mellé már nem mertem bemenni. A gyors balosban úgy belassult, hogy megpróbáltam bemenni mellé de aztán visszakoztam. Ettől persze a jobbosra már nem tudtam rendesen ráfordulni így a lejtő végén sem tudtam kifékezni. Végül is a célegyenesben előztem meg. 2:02,1. Na még egy kör. Itt a 8-as kanyarban értem utol egy 6-os csoportot. Ekkor az az ötletem támadt, hogy kimegyek a boxutcába és kivárom a légüres teret. Így is tettem. Visszamegyek előttem mögöttem senki. A gyors balosban valami gyanús lett mert csapott egyet a kormány. Jobbos meg van gyorsítok ki dobom a 4-et majd jött életem legnagyobb kormánycsapkodása. Én estem már párat a Hungaroringen de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Hát most rájöttem, hogy azért mert nem volt rá időm. Most volt. Legalább 100m mentem úgy, hogy ütközésig csapkodott a kormány és a motor eleje pattogott. Utas voltam nem több. Valami kis hang cincogott a fejemben, hogy "Csak kapaszkodj bazmeg még van hely és középen vagy!". Szörnyű volt. Ha tudtam volna biztos becsinálok. Na a motor lecsillapodik. Elfordulok a -3 ban, lenézek hát a kormánygátló fent figyel a műszerfalon. A középső csavar ami a vázhoz fogja kitekeredett.
Asszem nem kell mondanom, hogy nem mentem még egy kört. Kint a boxban nem találtam senkinél lyukas imbuszkulcsot így kénytelen voltam elfogadni Bali105 ajánlatát ami egy másik csavar volt. Innen is köszönöm neki.
4-ik menet: Kisebb felszórás a -3ban. Prediék akartak nyomni egy kis háziversenyt végül is nem tudom mi lett belőle. Mentem mögöttük két kört amíg bemelegítettek és végem is lett. 2 pályaelhagyás+bénázás. 2:01.8.
A Mansellben valami lábon ütött. Mivel nem láttam semmit úgy gondoltam a motorról esett le és kissé aggódva fordultam el az uszodában de mivel nem történt semmi így el is feledkeztem róla. Annyira, hogy csak otthon vettem észre, hogy a jobb oldali kis idomot hagytam el.
Tacsi motorja végül is kiköpte a szmötyit és rendbe jött.
Nagy hirtelen ennyi. Béna voltam és a szerencse sem állt a pártomra. A gumit széttéptem a jobb oldalon. Csúszott is egy kicsit de az nem befolyásolt semmit.
Nem tudom mi lesz. Lehet ez volt az uccsú idén. Még kigondolom.
Holnap meg van egyetlen kore, meghallgatja par okos ful es megnezek egy masik blokkot is.
Valaki tippelt a kiegyensulyozotengelyre (ami gumiagyazasu?). Ha igy van az is lehet, mert nem csak bronz szilnakot, hanem apro gumitormeleket is talaltam az olajaban. Utobbi elkepzelheto, hogy valamelyik dekni tomitopaszta maradvanya es a sok le-fel rakastol kerult bele.
Most is van K8 1000 hirdetve 1,350-ért sportdobbal. Képről szép. Még nem mondtam le teljesen a K5-ről, remélem megtalálják a papírjait.
Ma ducatiztam, nagyon kényelmes ez a motor, most ha felülnék még 400 km-t tudnék vele motorozni.
Bali mértetek időt a ringen?
Ment lemansban is, illetve van néhány versenyző név is rajta
Az előző gazdája szerint 200 ló keréken
Bár nembaj.................sose vágytam túraendúróra.
Egy tiger 800-ra próbáltam magam..................maradt a tripla.
küldj már pár képet a gépről, jöhet emailbe is mindegy.Na meg érdekel minden info,honnan,mik az extrák, öhlins...az tuning visszapillantó tükrüket gyárt?
Én meg eladtam a vasat. Aprópénzért, de mindegy ez van.
Most jottem be a szamitogephez megnezni a manualt. Szetszedes kezd...
Megvan az első igazi versenymotorom. Full öhlins, pvm, sok paci stb.
Még egy kicsit foglalkozni kell vele, kitalálni a gumit és nem eldobni az első kanyarban. Most már nem foghatom majd a motorra ha megelőz egy 15 éves gsx-r
DID 530 ZVM2 Gold 108 szemes lánc érdekel-e valakit?
Teljesen új, 0 km-es! Ha érdekel valakit írjon vagy hívjon.
A Bolti ára 36.708 Ft!
érdeklődni: 30/603-8688
Ne busulj es ne add fel! Mire valo a venasszonyok nyara?
Na ez a mai pályanap pont olyan volt mint az év. Szar. Tegnap kicsit berágtam amiatt, hogy az utolsó pillanatban mondták le a versenyeket és mindenféle hülye ötletem támadt de aztán reggelre lenyugodtam és úgy voltam vele, hogy ma motorozom egy jót. Az időjárás amúgy tökéletes volt kivétel az elég nagy szél.
A hátsó gumim nem éppen erre az időjárásra volt tervezve mert 7813-as de hús még volt rajta bőven és mivel ezt a napot szántam az idei utolsónak úgy voltam vele, hogy ha széttépem hát széttépem. Szépen leparkoltam Predi baba mellé, megvártam a Janiékat guminyomás belőve stb. (Bali faszán megsértődött mert nem őt választottam ) Tacsi is előkerült végre bár kissé hurutosan harákolt bár nem annyira mint később a motorja.
Első menet: 1-es kanyarban rögtön nyomtam egy slide-ot ami nem nyugtatott meg különösebben. Mindegy az első menetet amúgy is csak bemelegítésnek szántam hát mentem 5-6 kört. 2 pályaelhagyás azért összejött. Sajnos a motor első futóműve hidegen elég szar. Egyszerűen nem ül össze a kanyarbemenetnél és nem lehet vele jól kanyarodni. 3-4 kör kell neki amíg jó lesz. Volt egy figura valami roncs, meghatározhatatlan yamahával de talán R6-os volt R1-es idomokkal ami olyan szinten füstölt, hogy konkrétan megijedtem tőle amikor kigyorsított előttem a -3-ból mert azt hittem akkor robbant fel a motorja. De rá 3 körre amikor újfent megelőztem kiderült, hogy ez ilyen. 2:40-es köröket ment és nem értettük mi a fekélyes k...a anyját keres a 05 alatti csoportban. Ja a köridőmérőm nem mért.
Tacsi előkerült, hogy 1 kört tudott menni a motorral mert az elkezdett ledadogni meg minden baja van. Én mondtam neki, hogy szerintem csak valami szmötyit bekapott a motor és húzza neki majd kitisztul.
2-i menet: Szokásomhoz híven kihagytam. Dávid Predit videózta. Jani a Hajni 6kilósával ment és 03 körül karcolt.
3-ik menet: Na ez lehetett volna az 1-el kezdődő köridőt meghozó menet. Kimentem és egyből bátrabbnak éreztem magam. Lenyomtam egy K5 1000-et majd jött volna a kör. De az uszodában utolértem egy R1-est aki pont azzal a tempóval ment ami mellé már nem mertem bemenni. A gyors balosban úgy belassult, hogy megpróbáltam bemenni mellé de aztán visszakoztam. Ettől persze a jobbosra már nem tudtam rendesen ráfordulni így a lejtő végén sem tudtam kifékezni. Végül is a célegyenesben előztem meg. 2:02,1. Na még egy kör. Itt a 8-as kanyarban értem utol egy 6-os csoportot. Ekkor az az ötletem támadt, hogy kimegyek a boxutcába és kivárom a légüres teret. Így is tettem. Visszamegyek előttem mögöttem senki. A gyors balosban valami gyanús lett mert csapott egyet a kormány. Jobbos meg van gyorsítok ki dobom a 4-et majd jött életem legnagyobb kormánycsapkodása. Én estem már párat a Hungaroringen de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Hát most rájöttem, hogy azért mert nem volt rá időm. Most volt. Legalább 100m mentem úgy, hogy ütközésig csapkodott a kormány és a motor eleje pattogott. Utas voltam nem több. Valami kis hang cincogott a fejemben, hogy "Csak kapaszkodj bazmeg még van hely és középen vagy!". Szörnyű volt. Ha tudtam volna biztos becsinálok. Na a motor lecsillapodik. Elfordulok a -3 ban, lenézek hát a kormánygátló fent figyel a műszerfalon. A középső csavar ami a vázhoz fogja kitekeredett.
Asszem nem kell mondanom, hogy nem mentem még egy kört. Kint a boxban nem találtam senkinél lyukas imbuszkulcsot így kénytelen voltam elfogadni Bali105 ajánlatát ami egy másik csavar volt. Innen is köszönöm neki.
4-ik menet: Kisebb felszórás a -3ban. Prediék akartak nyomni egy kis háziversenyt végül is nem tudom mi lett belőle. Mentem mögöttük két kört amíg bemelegítettek és végem is lett. 2 pályaelhagyás+bénázás. 2:01.8.
A Mansellben valami lábon ütött. Mivel nem láttam semmit úgy gondoltam a motorról esett le és kissé aggódva fordultam el az uszodában de mivel nem történt semmi így el is feledkeztem róla. Annyira, hogy csak otthon vettem észre, hogy a jobb oldali kis idomot hagytam el.
Tacsi motorja végül is kiköpte a szmötyit és rendbe jött.
Nagy hirtelen ennyi. Béna voltam és a szerencse sem állt a pártomra. A gumit széttéptem a jobb oldalon. Csúszott is egy kicsit de az nem befolyásolt semmit.
Nem tudom mi lesz. Lehet ez volt az uccsú idén. Még kigondolom.
Holnap meg van egyetlen kore, meghallgatja par okos ful es megnezek egy masik blokkot is.
Valaki tippelt a kiegyensulyozotengelyre (ami gumiagyazasu?). Ha igy van az is lehet, mert nem csak bronz szilnakot, hanem apro gumitormeleket is talaltam az olajaban. Utobbi elkepzelheto, hogy valamelyik dekni tomitopaszta maradvanya es a sok le-fel rakastol kerult bele.
Ma ducatiztam, nagyon kényelmes ez a motor, most ha felülnék még 400 km-t tudnék vele motorozni.
Bali mértetek időt a ringen?