Tevedes. Nem vagyok kiakadva. Annyira nem, hogy mar a motor vasarlasakor is ettol feltem, le is irtam es eppen en voltam azon a velemenyen - az elejetol kezdve - hogy elobb utobb ez megadja majd magat. Meg is tortent. Azota le is irtam, hogy nem csodalkozom rajta es sajat dontesem aldozata lettem - csak valszeg Te nem latsz el addig, mert azt akarod kiolvasni belole, hogy en ossze vissza szidom a motorokat. Eleg kritikus velemenyen vagyok ez igaz, de semmit nem mondok ok nelkul es nem ez az elso motorom es kepzeld, volt mar uj is es van sajat magam altal kitalalt es epitett is. Es nem ez az elso motorom, amit lenullaztam, igaz ez az elso sor4.
Ő meg profi hosszútávú tesztpilóta?
Ezért mondom...............attól még hogy nem álmom 240-el mindenáron mindenhol menni nem kéne hülyének nézni.
Az évi 30e irreálisan sok egy ilyen gépnél nem a blokk és egyebek mellett bár azt is kétlem de rendicsek nem láttam és nem tudom hogy használja.
Hanem a hazánkban lévő úthálózat és távolságok miatt.
Kimegyek tekerek eggyett és hopp már bécsben vagyok?..............mindezt szinte mindennap?
Nem életszerű.
Évi 30e egy tényleg hivatásszerűen túrázónak is becsületére válik.
Már mért beszélnék hülyeséget...............évi 30e-hez nem gixxer kell hanem vadászgép..............vagy időmilliomos az emberünk és passzió az egyenes vonalú egyenletes gyorshajtás nála.
Azért nem amerikában élünk ahol korlátlan az úthálózat.
Te mennyit mész évente?
azt a 600-ast 0km-el vették egy tulajos motor! itt nem a saját motor, dédelgetésről van szó hanem arról, hogy kivagy akadva mert a saját szarod amiről semmit se tudsz beszart, vagy halál közeli állapotán van és itt ezért szidni kell ezeket a motorokat mert szar az össze állításod szerint! Többet nem foglalkozok a témával sajnos nem értettél meg! De egyben igazad van, hogy eszmecserére vagyunk itt ezen a fórumon! de arról beszélni itt egész álló nap, hogy 46ezer-el vetted meg szar a leütött motorod erről kár beszélni... !
Hujj ember mi volt az a motor futár soprontól az ukrán határig.......................ne essünk túlzásba.4 éves a gép évi 30e az azért furcsa.Pláne hogy 180-200 és nem vették el a zsaruk.
Vagy az óra volt legalább 3 motoron előtte.
Tessek bali105, errol beszeltem: "annyira bírom amikor olyan ember mond olyan hülyeségeket akinek régi motorja van és az újabbakat szidja pl K51000 pedig 0km tapasztalata van velük..."
Ilyen alapon teljesen felesleges beszelgetni, hiszen nincs olyan ember, akinek mindenfele tipusbol volt mar mindenfele evjarat. Ha van is olyan, akinek sok motorja volt, az meg nem hajtotta mindegyiket sokaig, hanem surun lecserelte. Hacsak nem tud egyszerre tobb motorral is menni.
Nem arrol van szo, hogy egyik allitas hulyeseg, a masik meg nem. Senkirol sem feltetelezzuk, hogy valotlansagot allit, azert beszelgetunk, hogy tapasztalatokat csereljunk. Sokfele embernek sok tapasztalata van. Mondtam, hogy mindig lesz olyan, akinek van egy ismerose, akinek a motorja sokat elment. Termeszetesen nem tudni mennyi volt a motorban amikor vettem. De nem is en mondtam, hogy vedd meg nyugodtan, ezek orok eletuek...
Kurvara azt latom, hogy mindenki a sajat motorjanak a nimbuszat dedelgeti, mintha valami motorcsoda lenne. Egyik sem csoda. Penzert megveheto cuccok, amik idovel tonkremennek. Sokmindentol fugg, hogy mikor.
Rizlingelj be barátom egy új motort amit végig a megfelelő márkaszervizbe hordasz és nincsen otthoni tuning mert annak sose jó a vége! és akkor meglátjuk, hogy ez a véleményed róluk, hogy ennyit bírnak! Ahogy írta is az egyik kollega nagyon okosan, hogy nem egy mai gépet hajtasz mit vársz tőle! ezek a hsz-ek nem fikázások részedre csak felhívó jellegűek! A véleményed tudom nagyon jól, hogy nem fog megváltozni csak tudatni szeretném itt veled, hogy nem minden úgy van ahogy azt te gondolod! Sőt!
Tudok egy K7 600-ról amiben 120.000 ezer km van hibátlanul műkődik a mai napig utcán volt használva 180-200km/h volt az utazó neki folyamatosan 6000km-ént kötelező szerviz megadva fél szint. olajjal. kapott az a motor eleget és semmi különösebb baja nem volt a kötelezőkön kívül arról a motor nem tehet ha eldobj a gazdája de sztem ezek az új motorok is bírják annyira mint a régiek vagy még jobban is, ha kiszámolod a lóerő többlettel is elmennek annyi km-et mint a régiek akkor tényleg nem rosszabbak az újabb motorok!
bocsi de honnan veszed, hogy csak 46ezer volt a motorodban amikor vetted! ha kiszámolod a korához az évi 6 ezres átlagot és figyelembe veszed azt is, hogy le volt ütve a motor elmondásod szerint akkor arra lehet következtetni, hogy használták is szegény párát rendesen és kitudja, hogy megkapta e mindig a megfelelő időszakos szervizét! ilyen előélettel és km mennyiséggel nem lehet egy szervizt se hibáztatni, hogy szétesett a vasad ráadásul elmondásod szerint egy állat vagy úgy közlekedsz vele! Ha hibátlan motort akarsz akkor arra tudok megoldást javasolni még pedig veszel egy tiszta újat vagy a te általad leütöttnek mondott motorodat 100%ban felújítod gyári alkatrészekkel ami majdnem egy új motor ára ha valóban gyári álkatrészekkel újítod fel vagy veszel egy fiatal 1-2 éves megkímélt motort! Ja és még valami annyira bírom amikor olyan ember mond olyan hülyeségeket akinek régi motorja van és az újabbakat szidja pl K51000 pedig 0km tapasztalata van velük... még tudnék pár dolgot írni! Persze ezt a jelenséget is megtudnám nevezni, de inkább nem mert akkor megint 1000hsz lesz ebben a topikban ma! :) Persze választ nem is várok sőt nem is kérek erre a hsz-ra!
Jo reggelt! :] Sedu, en nem varok semmit. Pont en mondtam elejetol kezdve, hogy nem birja egyik sem. 46e-el vettem. Az alig tobb mint 40. Kuka volt a kuplung, a vezermu es a valto. Ezeket kicsereltek (49-nel) a fotengelyt nem. Most 52 van, a fotengely is kuka. Az kurvara nem 80e-90e, mint amirol a legendak szolnak. (Mondjuk mifelenk nincs is ilyen legenda.) 40e km az harom szezon, van akinek masfel.
Cápa öreg motort hajtasz, ami már 1-2 alkalommal körbe mente a földet, mégis mit vársz. Ráadásul ha hungarisztánban már szétszedik, az nem olyan, mint amikor a kicsi ügyes kezű japók rakják össze. Egy fiatal motor teljesen más. Amikor az FZ6-ot 313 km-rel átvettem (tk-ra vágták) tudtam, hogy életem végéig kibírná, akkor is ha hajtom.
Szia Capa,
Nagyon kivancsi leszek mit talalsz majd. Ahogy haladsz majd a szerelessel egy par kepet dobj fel. (soha nem lattam meg ilyen blokkot megbontva).
Oke, bocs a kirohanasert, de az internetes vitak gyakran oda fajulnak, hogy az a legjobb motor, ami nekem van, en tudom mert nekem ilyenem van es ha masnak nincs ilyen az eleve nem tudhatja jol. Nalam ez a fajta indoklas a rohej teteje. Ha nem igy ertetted, akkor targytalan.
Amugy szerintem, amikor az ev sportmotorjanak valasztottak, akkor meg senki sem tudta mennyire tartos. Azert lett az ev sportmotorja, mert lenyegesen erosebb volt akkori ellenfeleinel es nem csak papiron leirt loerokkel, hanem meggyozo (mar-mar veszelyes) eroleadassal es nyomatekkal rendelkezett.
Sohasem ketelkedtem abban, hogy van aki 40000-t megy palyan egy sportmotorral. Amiota lattam par ingyenes palyanapot, azota pedig meg vagyok gyozodve arrol, hogy igy van. Csakhogy nem azert van igy, mert annyira tartos a motor, hanem mert sokan turatempoval palyamotoroznak (palyaidomos, rendszamtalan geppel, hobbibol). Sokan pl. nem is forgatjak a motort, csak ha egyenesen mennek. Kanyarban 4-5000 fordulatok... A palyahasznalat igy neha sokkal kimeletesebb, mint az utcai, ahol az ember lemegy Fehervarig 280-nal, iszik egy kavet es visszajon. Olyankor nem 5000-t forog...
Vegulis mindegy nem akarom ujrakezdeni a vitat. Reszemrol azert is okafogyott, mert az enyemre is azt mondta ez a forum is, hogy 2 orok eletet kibir, a melegen dicsert szerviztol is ugyanezzel a szoveggel kaptam vissza. 3800km alatt csapagyasra ment, kozben lenyujtottam rola egy lancot es elhasznaltam 2 garnitura gumit. Es hogy ddt500 is oruljon: szetgettem a hatso fektarcsat. Olajcsere intervallumon belul voltunk, szo sincs arrol, hogy a motor nem kapta meg amit kell. Megkapta, minden uj volt, vagy frissen szervizelve. Ezek utan arra lennek kivancsi egy 600-as motor meddig birhatja...
Nem azt mondtam,hogy ne szólj bele!
Pont a K5-6 blokkja a leg strapabíróbb az újabb gixerek közt.Pályán elég sok emberrel beszéltem akinek van vagy volt ilyen.Még azok is ezt mondják akinek most egy újabb gixxere van.
Nem véletlen lett 2005 és 2006-ban is az év sportmotorja!
A másik dolog ha nem adod meg a motornak azt ami kell nem várhatod hogy jól működjön.
Hidd el van aki 40000-et ment vele pályán és nincs hozzányúlva a blokkhoz.
Ezért mondom...............attól még hogy nem álmom 240-el mindenáron mindenhol menni nem kéne hülyének nézni.
Az évi 30e irreálisan sok egy ilyen gépnél nem a blokk és egyebek mellett bár azt is kétlem de rendicsek nem láttam és nem tudom hogy használja.
Hanem a hazánkban lévő úthálózat és távolságok miatt.
Kimegyek tekerek eggyett és hopp már bécsben vagyok?..............mindezt szinte mindennap?
Nem életszerű.
Évi 30e egy tényleg hivatásszerűen túrázónak is becsületére válik.
Azért nem amerikában élünk ahol korlátlan az úthálózat.
Te mennyit mész évente?
Vagy az óra volt legalább 3 motoron előtte.
Ilyen alapon teljesen felesleges beszelgetni, hiszen nincs olyan ember, akinek mindenfele tipusbol volt mar mindenfele evjarat. Ha van is olyan, akinek sok motorja volt, az meg nem hajtotta mindegyiket sokaig, hanem surun lecserelte. Hacsak nem tud egyszerre tobb motorral is menni.
Nem arrol van szo, hogy egyik allitas hulyeseg, a masik meg nem. Senkirol sem feltetelezzuk, hogy valotlansagot allit, azert beszelgetunk, hogy tapasztalatokat csereljunk. Sokfele embernek sok tapasztalata van. Mondtam, hogy mindig lesz olyan, akinek van egy ismerose, akinek a motorja sokat elment. Termeszetesen nem tudni mennyi volt a motorban amikor vettem. De nem is en mondtam, hogy vedd meg nyugodtan, ezek orok eletuek...
Kurvara azt latom, hogy mindenki a sajat motorjanak a nimbuszat dedelgeti, mintha valami motorcsoda lenne. Egyik sem csoda. Penzert megveheto cuccok, amik idovel tonkremennek. Sokmindentol fugg, hogy mikor.
Nagyon kivancsi leszek mit talalsz majd. Ahogy haladsz majd a szerelessel egy par kepet dobj fel. (soha nem lattam meg ilyen blokkot megbontva).
Amugy szerintem, amikor az ev sportmotorjanak valasztottak, akkor meg senki sem tudta mennyire tartos. Azert lett az ev sportmotorja, mert lenyegesen erosebb volt akkori ellenfeleinel es nem csak papiron leirt loerokkel, hanem meggyozo (mar-mar veszelyes) eroleadassal es nyomatekkal rendelkezett.
Sohasem ketelkedtem abban, hogy van aki 40000-t megy palyan egy sportmotorral. Amiota lattam par ingyenes palyanapot, azota pedig meg vagyok gyozodve arrol, hogy igy van. Csakhogy nem azert van igy, mert annyira tartos a motor, hanem mert sokan turatempoval palyamotoroznak (palyaidomos, rendszamtalan geppel, hobbibol). Sokan pl. nem is forgatjak a motort, csak ha egyenesen mennek. Kanyarban 4-5000 fordulatok... A palyahasznalat igy neha sokkal kimeletesebb, mint az utcai, ahol az ember lemegy Fehervarig 280-nal, iszik egy kavet es visszajon. Olyankor nem 5000-t forog...
Vegulis mindegy nem akarom ujrakezdeni a vitat. Reszemrol azert is okafogyott, mert az enyemre is azt mondta ez a forum is, hogy 2 orok eletet kibir, a melegen dicsert szerviztol is ugyanezzel a szoveggel kaptam vissza. 3800km alatt csapagyasra ment, kozben lenyujtottam rola egy lancot es elhasznaltam 2 garnitura gumit. Es hogy ddt500 is oruljon: szetgettem a hatso fektarcsat. Olajcsere intervallumon belul voltunk, szo sincs arrol, hogy a motor nem kapta meg amit kell. Megkapta, minden uj volt, vagy frissen szervizelve. Ezek utan arra lennek kivancsi egy 600-as motor meddig birhatja...
A kipu csak polírozott.
Pont a K5-6 blokkja a leg strapabíróbb az újabb gixerek közt.Pályán elég sok emberrel beszéltem akinek van vagy volt ilyen.Még azok is ezt mondják akinek most egy újabb gixxere van.
Nem véletlen lett 2005 és 2006-ban is az év sportmotorja!
A másik dolog ha nem adod meg a motornak azt ami kell nem várhatod hogy jól működjön.
Hidd el van aki 40000-et ment vele pályán és nincs hozzányúlva a blokkhoz.