Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bali105, ne kezdjuk a "ha Neked nincs ilyan motorod, akkor ne szolalj meg" dumat, egy tipusforum nem ezert van, hanem eppen azert, hogy leirjuk a velemenyunket.

Az, hogy mi a szar mindig relativ. Az a motor, ami 40e-t megy palyan tekintheto szarnak is meg jonak is attol fuggoen, hogy a vetelytarsak mennyit birnak, nomeg hogy ki hogyan megy. 1 eve, amikor a motort vettem ezeket mar agyontargyaltuk. Vannak ervek pro es kontra, mindig van valaki akinek a szomszedjanak a motorja 90e-t elment bontas nelkul es van olyan is, akinel 20e utan ment szet. Leginkabb szerencse es valamennyire motorozasi stilus fuggo. En barmennyi penzben fogadok barkivel, hogy nem bir ki 40e-t semmilyen sportmotor palyan alattam, kozuton is igen kerdeses. Persze a fogadas nem eletszeru, hiszen megintcsak relativ, hogy mit ertunk kibirja alatt. Egy-ket csapagycserevel kibirja? Egy-ket lamella szett cserevel kibirja? Egy-ket vezermulanc cserevel kibirja? Satobbi. Ha mindig cserelgetjuk a dogokat, akkor minden orok eletu. A versenyzok meg szezononkent bontjak a blokkot, magasabb osztalyokban futamonkent. Azert mert 40e km-ig birja? Megneztem azt a huzott K1 blokkot, amit eladnanak nekem. 90e km utan nincs valla a hengernek. De azert szetesett 3-szor ezalatt (szerintem az lett volna a csoda, ha nem esik szet). Akkor most kibirt 90e-t vagy nem? A fo reszek teljesen jok. Csak mar gajjra ment benne a valto, a kuplung, a hengerfej...
Talán K5-öd van?
Ha pályán elmegy 30-40000km-t és nem kell hozzányúlni,akkor annyira szar nem lehet.
A keresztmetszete H.
nekem jobban hasonlít Y-ra
A küllők sokkal vékonyabbak élőben, H profilúak.
Laposabb villaszög, vagy 2 ilyen felni!
Eladó!
Csunya zako lett volna. Ha van hely, izomero es sziv, akkor lehet fogni egy darabig es ha odafenn egy kicsit is velunk vannak, meg lehet uszni. Kozuton viszont rendszerint se hely, se ido. Ezert nagyon veszelyes ez.

Egyebkent - ha mar muszaki fejleszto veszett el bennem - kivancsi vagyok ki tudja, hogy a motor kormany mitol szital? Ebbol ugyanis kovetkezik, hogy mit lehet a szitalas ellen tenni. Pl. a Telelever felfuggesztes elvileg nem szitalhat be, illetve sokkal nehezebben, mint a teleszkopvilla.
Tudom láttam már olyat. Éppen ezért az első 50m után biztos voltam benne, hogy elesek.
A hatso villat is ki fogom szedni, ha mar kint a blokk, mert egy fust alatt felujitom azt is. 2 evente nem art zsirozni, ez nyilvan a gyarban latott utoljara zsirt. A telo elofeszitesen is allitanom kellene, ez sem megy szetszedes nelkul annyira osszeforrt a koronas anya a teloval. Ezt most konnyu lesz megcsinalni. Pl. ennek Szerintem 10 szervizbol 9 neki sem fog...

De pl. en a szepelhezag ellenorzesben is ketelkedek neha. Nemely tipusnal olyan rohadt nagy szivas hibatlanul megmerni, hogy szerintem a szerelok 90 szazaleka ehelyett inkabb mer egy kompressziot, meghallgatja a motort, leszedi a szelepfedelet, visszateszi es ravagja, hogy "ez meg jo" - mivel tudja, hogy 10-szeresen van biztositva muszakilag. Osszevissza kalapalo szeleppel is siman megy a motor, a suroloval is megy.
Mentem hangvillát pucolni, mert már nem süt oda a nap. Lassan lesznek képek is.
Szerintem saválló csövet keressél. A legutóbbi zx9-cel nagyot szoptam, amikor meg akartam lazítani a hátsó villa tengelyét. Persze a baromarcú télen is ment vele és csillag garázsban tárolta.
Ugy van, ahogy alant a foton latod. Kell reszelnem egy kormoskulcsot, anelkul nem jon ki a blokk a vazbol. Egyelore nincs anyag a kulcshoz. 22x32-es vastag falu acelcso kellene, legalabb 15 cm hosszu darab.
Megmondom oszinten nincs. Muszaki informatikai mernok (programozo) vagyok, robotika szakon vegeztem es van egy elektrotechnikai technikusi papirom is, amit valojaban csak igen gyenge szinten uzok - sosem tudnek megjavitan pl. egy rossz TV-t. Illetve ez nem igaz. Biztosan meg tudnam javitani, ha lenne annyi idom es kedvem, hogy ellanallasrol ellenallasra, tranzisztorrol tranzisztorra megertsem hogyan mukodik. Elviekben tokeletesen tudom persze.
Érdekes. Én lehet berágtam volna és szétküldtem volna, h kiderüljön, h mivan. Aztán a szervízesek meg kifizették volna, mert náluk volt, és szarul rakták össze, vagy nem húztak meg mindent rendesen...

Viszont a K5 blokk pont olyan mint a váza.
Én inkább a tuningoltat választanám.
Szívesen segítünk amiben tudunk.
Tudom Cimbi, olvastam is, csak nincs időm válaszolni, mert hol kocsit, hol motort szerelek, és még dolgozok is.

Moot egyben van a blokkod?
Ott voltam 3-szor, miutan nem vettek fel. Nem volt ott a muhelyfonok, a szerelo gyerek "nem akarok beleszolni". Hiaba kertem legalabb uljon ra es menjen egy kort vele, csak nagyobb tapasztalata van, biztos tudja mi baja. Nem voltak hajlandoak. Hetente egyszer van idom elmenni oda maximum. Ennek igy semmi ertelme. A multkor azert biztam rajuk, mert egy eselyt adtam es a hangokbol akkor teljesen egyertelmuen meg lehetett mondani, hogy a motornak mi baja van, amire ok meg is adtak a jo valaszt. Igy viszont azt latom, hogy nincs bennuk hajlandosag, mert nekik ez teher. 2 fajta jo ugyfel van: aki kurva sokat fizet, meg aki semmihez sem ert. en egyik sem vagyok, tehat mindenkinek az a legjobb (nekem is) ha hazaviszem a szarkupacokat es megcsinalom otthon. ez kovetkezik. mar lekotottem mindent, csak le kell engedni a blokkot. nincs visszaut.
Na vegre Te is itt vagy! Irtam Neked kuplung ugyben, de nem igazoltad vissza. Mar nem aktualis a dolog. Koszonom az eddigi faradsagod!
A szóbeli garancia is megérne egy telefont, az asztalborogatás ráér később is.
Ertem. Gondolom nagyon rideg anyagbol vannak.
Nem drag motor az enyém.
Tényleg szar volt, ráadásul fent volt a kamera, csak bali lejátszásba kapcsolta nekem
Irasos garancia nincs. Szobeli garancia van, de magam sem emlekszem, hogy barmibe megegyeztunk volna. De abban a pillanatban, hogy keresztkerdeseket teszel fel, latjak hogy ertessz hozza, de nincs korlatlan mennyisegu penzed, addig az van, hogy mindent elkovetnek azert, hogy ne kelljen foglalkozni Veled, plane ha van 10 masik versenymotort szerelnek jo penzert, amitol nekik sokkal jobban megy a szeker es a hirnevuket is jobban apolja. Nem ketlem, hogy vannak itt olyanok, akik mar bementek volna es rajuk boritottak volna az asztalt. En nem vagyok ez a tipus pont azert, mert en sem turnem el, hogy valaki ugraltasson az ar alatt vett 50 ezer kilometeres szarja miatt - igy van kommunikalva minden. Egyebkent mondtam, hogy minden sportmotort szet lehet hajtani, egyaltalan nem nagy kunszt. Ennyi roviden. Erdekel, van idom, nincs penzem es erzek magamban annyit, hogy meg tudok csinalni egy motorblokkot, mint barmilyen mas mechanikai dolgot. Ha valahol el akadok segitseget vagy tanacsot fogok kerni (ahogy eddig is).
Ez nyúlásmentes lenne a motorodon...
Bírom a sztroijaidat.
Nekem is már volt ilyen beszitálás. Ha lett volna időm, tuti becsokiztam volna...
Bár a dúrva beszitálás a cimbimnak volt, akinek letört a villahídról az ütköző. Földhöz is vágta...
Sokkal nagyobb élmény nyugodtan motorozni. A K5 blokk -kinti fórumok szerint- legendásan sokat elmegy megbontás nélkül. 80-100,000km írnak rá. Ráadásul tovább is pörög, finomabban is veszi a gázt.

Figyusz neked akik csinálták a blokkot nem adtak garanciát?