Nem beszélném rá senkire (holnap akarják elvinni), gixxerből én a K5-öt dicsértem, az minden körülmények között (racing) kibír 80,000-et, bár a kuplung kosárra kell -állítólag- néhány furat.
A ZX9 is piszok olcsó volt, és annak se volt kormos a kipufogója, a motorjában nem volt harkáj
Ha fém forgács van az olajban az nagyon nagy gáz, ki kell deríteni a hibáját. Én vinném vissza garanciába ahhoz aki összerakta. Mennyit mentél azóta? 2000km-t talán.
Az egyik haverom K5-ösében a kipufogó belseje szinte fehér. Szerintem nagyon kevés kaját kap. Szerintetek?
Igen.... Amikor a valtoval van valami, akkor viszont az a jellemzo, hogy csak az adott fokozattal van problema. Vagy ha nem is igy van, akkor legalabb a problema minosege fugg attol, hogy melyik fokozatban van a valto. De ez leszarja a fokozatot, barmelyikben van ugyanugy kattog es a kattogas uteme nem a sebessegtol fugg, hanem a fordulatszamtol. Ezert gondoltam arra, hogy a valto es a motor kozos reszen, az kuplungban van elasva a kutya, de nem... Vagy a valto primer tengelyen vagy a fotengelyen lesz valami. Elobbihez pl. a vizpumpa, utobbihoz a generator meg a kiegyensulyozo kapcslodik. Nagyjabol barmi lehet mostmar.
Ez így igaz. Ha hajtókaros lenne azt üresben is hallani lehet és jellegzetesen erős kattogó hang hallható. Ha a főtengely csapágy szar azt már nehezebb füllel észrevenni.
Szerintem nem hajtókarcsapágy, pont azért mert annak üresben, terhelés nélkül is megvan hangja (nekem már volt) és egyre csak erősödik. Végül kipereg a csapágy és nagyon durva hangja lesz ahogy a dugó belever a hengerfejbe.
Tudom, hogy egy ugribugri faszjancsinak tunok, aki hulyeseget hulyesegre halmoz, dehat ez van. Feles leges lenne mindig minden szempontot megosztani az emberekkel igy is boven sokat pofazok itt. Akkor ugy dontottem vallalom ezt a kockazatot (amugy eppen ti - ez a forim - gyozkodott affelol, hogy a gixer kinyirhatatlan). Vallaltam a kockazatot, belebuktam. Te viszont gyanus vagy nekem, mert mar sokadik motorodat probalod ramdumalni. Pedig latod, hogy nem hat a szep szo. Ontorvenyu vagyok. Es barmennyire hihetetlen, de nincs penzem megegy motorra.
Cápa CBR 900 lesz ennek a vége, azt a blokkot nem vereted szét ha van benne olaj
Látod picit vártál volna és vihetted volna az enyémet jó csendes motorral.
Mint irtam null szériás! Ezt a Magyar Suzuki ZRT adta ki szám nélkül! Pályamotorhoz kitünő! Amikor még nincs forgalomba hozva az adott tipus. Ez esetben a K7-8 1000, akkor adják ki kipróbálás, pályamotorozás céljából, stb. . .
De ha van egy papiros törött vázad. Akkor. . .
Koszi Sedu! Az olaj nem gond, leengedem. Ugyis letekerem a kulungot es visszateszem az eredetit, mert az egyebkent jobb, mint amit a havertol kertem. Utana generator, vizpumpa es ha nincs semmi, akkor blokk ki...
Szivok ahogy kell.... Beszereltem egy masik hasznalt kuplungot a motorba, hogy kideruljon nem a kuplung valamilyen lathatatlan elvetemedese es/vagy a kozponti tucsapagy tulzott lötyögése okozza azt a bizonyos csattogó hangot. Sajnos nem változott semmi, a kuplungcsere nem volt hatással a jelenségre.
A jelenségre amely mégis kötődik valamilyen módon a kuplunghoz (is). Minden fokozatban pontosan 4500 fordulaton elkezd a blokkbol (bal oldalon hallom) csattogó hang jönni. A lánc csattogásra hasonlít, de kicsit füttyösebb, csilingelősebb. Olyan, mintha össze-össze akarna akadni két kapcsolóköröm a váltóban. Mintha folyamatosan a váltót rugdosnám, olyasmi. A hang a motorfordulattal van szinkronban, nem a motor haladási sebességével, viszont a csak akkor hallható, ha a motor sebességben van (bármelyikben) és gurul. Üresben álló helyzetben egyáltalán nem jelentkezik, sebességben gurulva mintha néha hallanám, de ez bizonytalan. Sokadik olajleengedésen vagyok túl. Ezúttal bronz forgácsot találtam az olajban. Apró vékony lemezkék, olyanok mint a díszhaltáp. Mint egy apró maró forgács darab. Még hullámos is némelyik, mintha valami kiálló alkatrész lekapta volna.
Ezt ha tovább hajtom ki fog könyökölni valami viszont ha most szétszedem nem biztos, hogy meglátom mi van...
Egy haverom nevében írok!
Olyan problémája van, hogy mikor lassít motorfékkel, behúzza a kuplungot a visszaváltáshoz leáll a motor.
Sportlégszűrő, és kipufogódob lett rátéve, okozhatja ezt, vagy valahol máshol kell keresni a hibát?
Vagy nincs jol beallitva a valtokar pozicioja a csizmadhoz. Esetleg a rudazat felre van rakva egy-ket foggal es nem szepen merolegesen tamadnak az erokarok.
Felvaltani ugy szoktam, hogy ici-picit belecsusztatok a kuplungba es a gazkaron egy hirtelen vissza-rahuz mozdulatot csinalok, amilyen gyorsan csak lehet. Ezalatt a valtokart "folyamatosan" huzom felfele hatarozott erovel. Igy a legsimabb a valtas, ha jol elkapom olyan, mint gyors automata valto.
Hi !Nekem is recseg ,ha kuplunggal vagy kuplung nélkül próbálom sebességbe tenni nagyobb fordulaton üresből ha mellé váltok!Én azt csinálom amit te is írtál!Lelassítok ill. megállok és úgy teszem sebességbe! Fura volt megszokni a 2003 -as R6 -om -nál sosem volt ilyen,de ez van !
Szerintem 1.-ből 2-be nem kéne erőltetni a kuplung nélküli váltást.
Amikor lukat kapcsolsz akkor normális,hogy recseg amikor beakarod tenni 1.-be vagy 2.-be,de egy kis gázfröccsel azért lehet finomítani a dolgon.
Nincs motorom
A ZX9 is piszok olcsó volt, és annak se volt kormos a kipufogója, a motorjában nem volt harkáj
Ha fém forgács van az olajban az nagyon nagy gáz, ki kell deríteni a hibáját. Én vinném vissza garanciába ahhoz aki összerakta. Mennyit mentél azóta? 2000km-t talán.
Az egyik haverom K5-ösében a kipufogó belseje szinte fehér. Szerintem nagyon kevés kaját kap. Szerintetek?
Látod picit vártál volna és vihetted volna az enyémet jó csendes motorral.
De ha van egy papiros törött vázad. Akkor. . .
Jobb oldalra borítod a vasat, még az olajat se kell leengedned hogy meglásd a generátort, ami egy mágneses lendkerék, benne tekercsekkel.
Null szériás, 0-km-es uj váz eladó!
170.000 ft
Szivok ahogy kell.... Beszereltem egy masik hasznalt kuplungot a motorba, hogy kideruljon nem a kuplung valamilyen lathatatlan elvetemedese es/vagy a kozponti tucsapagy tulzott lötyögése okozza azt a bizonyos csattogó hangot. Sajnos nem változott semmi, a kuplungcsere nem volt hatással a jelenségre.
A jelenségre amely mégis kötődik valamilyen módon a kuplunghoz (is). Minden fokozatban pontosan 4500 fordulaton elkezd a blokkbol (bal oldalon hallom) csattogó hang jönni. A lánc csattogásra hasonlít, de kicsit füttyösebb, csilingelősebb. Olyan, mintha össze-össze akarna akadni két kapcsolóköröm a váltóban. Mintha folyamatosan a váltót rugdosnám, olyasmi. A hang a motorfordulattal van szinkronban, nem a motor haladási sebességével, viszont a csak akkor hallható, ha a motor sebességben van (bármelyikben) és gurul. Üresben álló helyzetben egyáltalán nem jelentkezik, sebességben gurulva mintha néha hallanám, de ez bizonytalan. Sokadik olajleengedésen vagyok túl. Ezúttal bronz forgácsot találtam az olajban. Apró vékony lemezkék, olyanok mint a díszhaltáp. Mint egy apró maró forgács darab. Még hullámos is némelyik, mintha valami kiálló alkatrész lekapta volna.
Ezt ha tovább hajtom ki fog könyökölni valami viszont ha most szétszedem nem biztos, hogy meglátom mi van...
A GSX-R generátora az olajtérben forog, ugye?
Lefoglaltam -szóban- egy K5 1000-et
Pénteken már megfelelő célra szeretném használni.
Egy haverom nevében írok!
Olyan problémája van, hogy mikor lassít motorfékkel, behúzza a kuplungot a visszaváltáshoz leáll a motor.
Sportlégszűrő, és kipufogódob lett rátéve, okozhatja ezt, vagy valahol máshol kell keresni a hibát?
GSRX1000 K7
Felvaltani ugy szoktam, hogy ici-picit belecsusztatok a kuplungba es a gazkaron egy hirtelen vissza-rahuz mozdulatot csinalok, amilyen gyorsan csak lehet. Ezalatt a valtokart "folyamatosan" huzom felfele hatarozott erovel. Igy a legsimabb a valtas, ha jol elkapom olyan, mint gyors automata valto.
Lefele teli kuplung, gazfroccs, finom valtokar nyomas.
Amikor lukat kapcsolsz akkor normális,hogy recseg amikor beakarod tenni 1.-be vagy 2.-be,de egy kis gázfröccsel azért lehet finomítani a dolgon.