Nem váltasz elég határozottan. Nem gyorsan de erősen be kell húzni a fokozatba a váltókart.
Hayabusás barátom mondta, hogy 5-6 között kuplung nélkül könnyebben vált fel, mint kuplunggal.
Ha valós a km és visszaváltáshoz mindig használtad a kuplungot nem lehet baj.
Van egy kis problémám a gixerrel, de egyelőre nem akarom szétszedetni, meg hosszú hetekig szerelőnél tartani, viszont kíváncsi lennék, hogy nektek van e tippetek, hogy mi a baj nálam.
Többször tapasztaltam már, hogy 4. fokozatból 5.-be, és 5.ből 6.ba nagyon ritkán tudok kuplung nélkül felkapcsolni. Egyszerűen nem csusszan át, hiába próbálok trükközni vele. "Megragad az aktuális fokozatban". Ez még nem is olyan borzasztó, csak nem értem, hogy miért csinálhatja ezt.
A másik viszont annál inkább ilyesztőbb. 1.-es fokozatból 2-esbe kapcsolásnál (kuplunggal, vagy anélkül, tökmind1) nagyon sűrűn beugrik üresbe. Ez csak akkor jön elő, ha magas fordulatnál váltok, alacsony fordulatnál még nem jött elő ez a probléma. A baj csak az ezzel, hogy ha beugrik üresbe, akkor se le és se fel nem tudom kapcsolni, amíg le nem lassítok 30-40 környékére. Vagy ha mégis megpróbálom sebességbe tenni, recsegő ropogó hangok győznek meg arról, hogy inkább lassítsak és úgy rakjam sebességbe... És mint már mondtam, ez kuplunggal és kuplung nélkül történő váltásnál is ugyan úgy előjön.
Valaki tapasztalt már hasonlót? Ötlet, hogy mi a baj?
K6-osról van szó, 24500km-rel.
Értem. Bontóban már találtam egyet és bigoneoszi is intézkedik. Ettől függetlenül, ha tudsz valamit (konkrét árral) írd meg itt légyszives. K1-be kellene komplet kuplung csapággyal együtt (K1-K4 kuplung 1000 azonos). A tárcsák és a rugók nem kellenek. Köszönöm.
A motort karcmentesen adtam el... ezeket még régen vettem hozzá, ügyeskedni akartam kicsit a Bizonytalanitósokkal, de nem lett belőle semmi.
Blokkom az nem volt pluszban...
De tudok szerezni, ha kell kuplungot is.
Működik oda-vissza. Én a supermotót mélyen ár alatt adtam (az enyém volt a legolcsóbb az oldalon). Eljött a csávó, szinte csak hülyeséget kérdezett, semmit nem tudott róla. Mondtam, hogy dugó nem volt cserélve, ha én lennék a vevő azonnal kicserélném - magyarul lekommunikáltam, hogy szar. Ötödik próbálkozásra tudott csak elindulni utana földúton sima gumival negyedgázokat adott, majdnem elesett, leizzadt kurva a misén. Ütött kopott volt, buktam vele többször. Sisak, jogsi nem volt. Megvette.
Hayabusás barátom mondta, hogy 5-6 között kuplung nélkül könnyebben vált fel, mint kuplunggal.
Ha valós a km és visszaváltáshoz mindig használtad a kuplungot nem lehet baj.