miért vered le az árakat? Azért mert csúszott pár métert ez a motor a sérülés rajta az lófasz 35ből meg lehet csinálni lefényezni 10-12 ezerért egy oldalt + 25 ezer a matrica rá és hibátlan! Ha nem lenne motorom és most akarnék venni megvenném ennyiért, de én is inkább eladnám a motoromat! Szerintem elpazarlod ezt a motort ennyiért, kora tavasszal meg be voltál indulva egy ilyen k7 1000-ért!
Így van! Meg lehet egyébként állni! Okosan kell bánni vele! Én becsülöm és tisztelem a gép erejét! Nem becsülöm alá soha! Lehet húzni neki, nem arról van szó, csak tudni kell azt hogy mikor, hol, és meddig érdemes az adott szituációhoz mérten, és akkor nem lesz baj!
Egyszer kipróbáltam a kapcsolót, valóban semmi értelme Csukló kérdése az egész, aki nem tud kontrollálni annak nem való ilyen gép Bár hozzáteszem nehéz a kontroll, mert kívánja hogy húzd neki
Igen! Sajna az nehéz ügy! Anno az enyémre (k6 600) úgy vigyáztam mint a hímes tojásra, rengeteg extra volt rajta, nagyon tipp-topp gép volt! 4 évesen azt hitték róla, hogy most gurultam ki vele a szalonból. Tényleg kifogástalan volt és nem volt benne semmi átb@szás, de az emberek hitetlenek/nem bíznak abban, hogy amit állít a faszi az úgy is van, de lássuk be, sajnos manapság kevés az olyan eladó, aki nem akarja átcseszni az ember fejét, sok a kamu hirdetés, rengeteg a használt motor, nehéz eladni! Nálam sem volt másként! Tőlem egy barátom vette át, pont ezen okok miatt. Nem mert idegentől venni, nem is akart. Tudta, hogy ha megveszi az enyémet akkor jól jár, hiszen végig figyelemmel kísérhette a motorom előéletét, és tudta azt, hogy nem vesz zsákbamacskát! Jókor volt jó helyen és egyben nekem is szerencsém volt,mert így el tudtam adni és egyúttal meg tudtam venni a "nagy tesót"! Azóta együtt hasítunk. Együtt van a régi és az új gépem is!
Tudod, sajnos viszonyítási alap. Nem értem a dolgot, tavasszal 1.8 alatt nem is volt egy se. Most meg 1.5-ért is alig lehet eladni . Pedig nem sok kínálat van ill. hiteles az rengeteg, bár szerintem azokból nem lehet kiszállni..
Tudom ám. Mentem én sokféle ezressel sokat. Nem érzem szükségét. Szinte mindig egyedül motorozom már úgy értem utas nélkül. Ha egyszer pályázásra adom a fejem szerintem a 750-el jobban járok. Persze ha a megfelelő 750-nél olcsóbban kapok azonos évjáratú ezrest akkor az lesz.
Most nézem az adatlapodat! 600-után meg pláne nem vennék 750-et! Felesleges! De ez csak az én véleményem! Nekem k6 600-szériám volt, majd aztán ezredes lett belőle. A 600 után nem nagy izgalom egy 750,én úgy gondolom, más kérdés hogy bőven elég sőt sok is utcára, hát még akkor egy ezres. Tény viszont az, hogy azt az érzést amit egy ezres nyújt.... Más világ a 6kilós után az biztos! Dimenziós különbségek vannak!
Legutóbb nekem is melegedett a CBR900, aztán rájöttem, hogy a bizti szakadt. Azóta megint jó.
Ha nem lesz hengerfejes az R1 akkor felőlem mutathat 107 fokot is. Legfeljebb átfúrom a termosztátot, mint a 120-as Skodánál.
Várok még egy picit a vétellel, az enyém télen sem lesz olcsóbb, a fiatal gépek egy évvel öregebbek lesznek nemsokára. Majd legfeljebb szállingózó hóesésben tréleren hozom el az új paripát.
1.5? Ez így is nagyon olcsóó! Én sem herdálnám el a helyedben! Ha valós a km és helytálló az amit mondasz, akkor 1.5 az nagyon ár alatti, úgy gondolom!
Amíg a 2004-es ZX-10R-en rajta volt a tágulási tartály csak 35 fokban ment a víz 90 fok fölé a ringen. Az újjal múlt pénteken végig 86 fokos vízzel mentem pedig 32 fok volt. Az R1-ken egyszerűen pici a hűtő. Egyébként a CBR900-1000RR-ken is. A 954 RR-en jóval kisebb hűtő van mint a 750K4-en!
Van egy 6 (néha 7) fős csaptunk akik együtt szoktak motorozni. A sportmotorok: két ilyen R1 van, az én kisgixerem, egy K6 ezer, egy ZX-10R. Megyünk ki a ringre (én nem ringezek de elkísérem őket) és a 2-ik lámpánál indul a két R1 ventije. Az én mocim 92 fokon áll, a K6 1000 86 fokon, a ZX-10R-t nem tudom de nem megy a ventije. És onnantól az R1-ek minden lámpánál süvítenek. A pályáról lejönnek és csak a két R1-nek megy a ventillátora még percekig. 107 fokos vízról beszélnek. A Kawás meg a Nagygixeres haver csak röhög rajtuk mert 90 fok alatt van a vizük végig.
Min 1 literes gépet akarok, mert a párommal hosszabb túrákra szeretnék menni. Akármennyire próbáltam a gixerrel (még vinxxgrip kapaszkodót is vettem) asszony sehogy nem bírja. Mondjuk hosszú távon én sem, be kell látni ez a gép nem túrázásra való
Próbáld ki mindkettőt, a Ducatin a fék biztosan jobb lesz, a kisebbek (620) nem csörögnek, és jelképes a fogyasztásuk is.
Nagy varát próbáltam (karbis) az nagyon nehéz volt és 1,5X annyit evett, mint a gixxer 1000.
Engem is hívogatnak 500,000-es ajánlatokkal, mondom a legolcsóbb óbudai neppereknél is 730 egy ilyen vas.
A legviccesebbek az sms-ezők, és az iskolából ímélezők.
Szerintem is jó az ár. Én is így terveztem meghirdetni a motoromat csak elvitték anélkül is. A terv az volt, hogy "1,1 fix ár ha nem tetszik ne is hívj, csere nincs!" És ha valaki felhív, hogy mi az alja meg ad két hízót helyette akkor lerakom a gecibe.
Ha nem lesz hengerfejes az R1 akkor felőlem mutathat 107 fokot is. Legfeljebb átfúrom a termosztátot, mint a 120-as Skodánál.
Várok még egy picit a vétellel, az enyém télen sem lesz olcsóbb, a fiatal gépek egy évvel öregebbek lesznek nemsokára. Majd legfeljebb szállingózó hóesésben tréleren hozom el az új paripát.
Nagy varát próbáltam (karbis) az nagyon nehéz volt és 1,5X annyit evett, mint a gixxer 1000.
A legviccesebbek az sms-ezők, és az iskolából ímélezők.