Hülyén fog a busán állni az 1000-es indexes tükre, mert teljesen más a felfogatása. ha indexes tükörben gondolkodtok, inkább az 1100xx tükre a nektek való
Tegnapi csóperes élményem: láttam egy szép easy rider motort. Az amerikai zászlósat. Mondom visszamegyek a boltba nézelődni. Kérdem a csóper bolt tulaját, hogy meg lehet-e nézni az amerikai zászlós motort. Kérdi hogy az amelyik a filmben volt. Na mondjad már melyikben. Mondom azt
Vazze ez egy kultuszfilm volt, látszik, hogy régebben ktm-eket árult a csóka.
Régebben többet emeltek a tuning tengelyek, a mostaniak inkább el vannak nyújtva. Nem fog annyit jelenteni, mint amennyi munka van vele illetve valaminek a rovására fog menni. Alul döglött lesz a motor, vagy sokat eszik, stb.
Lassan újra széria motorom lesz. Az R1-ben az emelt kompresszió miatt, nem jó a 9-es Yausa. Ugyanez simán vitte a többi motoromat.
Nem nagyon mernek a csavareroben bizni. Nagyon vekony az a lapka, amibe fog a menet, nagyon nehez meggyozni, hogy nem fordul el. Plane, azutan hogy pl. a kolegam CRF-jen a gyari preseles is elfordult - bar az nyilvan selejtes volt.
A Prop-Tech azt csinalja, hogy az eredeti lanckereket preselik fel elfokolva. Igaz ugyan, hogy nem lehet allitani, de nekik egy jol kikiserletezett tuningjuk van. Penztarca szerint lehet valogatni a kulonbozo epitokockakbol.
A Yoshimura (es mas kesz tuning) vezermutengelyeknel gondolom a butyok profilja is mas.
igen, de ha már tengelycsere meg fokolgatás, akkor nem egy féle fokolást próbál ki az ember, hanem többet, mert nem lehet megmondani előre, hogy hogyan lesz a kegjobb.
és minden egyes módosításnál vegyem ki a veztengelyt és vigyem el hozzájuk, hogy ugyan forgassák már odébb 1,5fokot? Ennél egyszerűbb egyszer felrakatni egy fokolókereket és utána oda tekerem, ahova akarom.
ha gondolod, le tudom fényképezni az éppen a motoromon kívül tartózkodó Yoshimura tengelyt, de nincs semmi ricnizés rajta, tényleg csak a csavar szorítóereje tartja, semmi más. Azért olyan nagy erőhatások nincsenek egy vezérlésnél, ha meg vannak, ott már nagy a baj...
még keresek b-king főfékhengert, s gixer1000 gyári indexes tükröket
lehet hogy 2 garnitúrát ha kell Ice-nak és jó árat találunk
csak a taposó..jobb-bal
keresek jó állapotú gsxr1000 lábtartót a busámra
ha valakinek van
Vazze ez egy kultuszfilm volt, látszik, hogy régebben ktm-eket árult a csóka.
Lassan újra széria motorom lesz. Az R1-ben az emelt kompresszió miatt, nem jó a 9-es Yausa. Ugyanez simán vitte a többi motoromat.
A Prop-Tech azt csinalja, hogy az eredeti lanckereket preselik fel elfokolva. Igaz ugyan, hogy nem lehet allitani, de nekik egy jol kikiserletezett tuningjuk van. Penztarca szerint lehet valogatni a kulonbozo epitokockakbol.
A Yoshimura (es mas kesz tuning) vezermutengelyeknel gondolom a butyok profilja is mas.
Lesz kipufogóba paplan ha érdekel valakit. Ha minden igaz gyári Akra és 4000Ft/kipu.