Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így gondolom én is.... Igazából egyszer meghirdettem (ennél drágábban), de már telefonon elképesztő alkudozások mentek látatlanba. Ebbe egy kicsit belefáradtam és le is vettem a hirdetést. Most megpróbálom megint, de ez az ár alá már nem mennék.
Yamaha . Két haveromnak is van. Imádják, gyönyörű és erős is. Csak alul nem megy, melegszik mint állat, és az alkatrész aranyárban van hozzá.
Multistrada érdekel? 2006-os.
1,6-ért tudok 2008-as R1-et ami picivel drágább a gixxernél.
Hát én nem tudom de 2007-es ezres sportmocit alig találni 1,6 alatt. A nagy részük 1,7-1,8. Szerintem kifejezetten jóáras. Annyira jóáras, hogy elgondolkoztam rajta pedig 750-es szeretnék.
Túra endurot szeretnék, így csere nem igazán jöhet szóba
Őszinte leszek, márciusban vettem jelentősen drágábban. Egyszer egy dugóban araszolva megakadt az első kerék a villamos sínekben így eltaknyoltam, ennek nyomai látszódnak jobb oldalt (esztétikai hibák). Ennyi a baja. Elherdálni nem akarom.
Szezon végén nem tűnik olcsónak. Szép a motor, ráadásul a legjobb színben. Ha jelentősen olcsóbb lenne érdekelne kp.-ra. Esetleg CBR csere szóba jöhet?
Teljesen gyári, nincsenek extrák. Itt a link link
Mit jelent a jó ár? Milyen állapotban van? Extrák?
Ha valaki szeretne kék színű K7-et venni (szerintem jó áron), akkor jelezze. Eladó az enyém
Huppsz... a link lemaradt! http://youtu.be/pTTKPPLlaxw
Nagyon kemény lassítások vannak benne, a MEN-TT-ről! A hideg futkosott a hátamon amikor megnéztem!
Koszonom a segiteseget. A motor meg nincs szetbombazva. Nincs akadalya, hogy kiprobald, ha el tudsz jonni a jovo heten valamikor. Ez a hetvege nem alkalmas. Kossz mindent!
PNG-t nem enged....
Szoval ez az:
Szia!

Minden lehet, de a kuplungszerkezet csere mellett dontottem, ezzel kezdjuk. Nem banom, mert biztosan rossz. A csere utan kiderul az is, a hangot ez adta-e. 3. 4. 5. kepen van a dolog:
- csapagyhaz, fogaskerek, kulso kosar (ezek tulajdonképpen egyben vannak), kell.
- ez alatt van egy tűgörgő, kell.
- ebben forog el a belso kosar a valtotengelyre csavarozva, jó lenne.
- a másik irányból az egészet összenyomja a "fedlap" amiben a rugótölcsérek vannak, ez sem baj, ha van.

A komplett kuplung ezen kívül a lamellákat a rugókat, néhány csavart és alátéteket tartalmaz, amikre nincs szükségem, de ha csak együtt adja az eladó akkor értelmes áron szóba jöhet, mint mentőöv.

A képen:
1, 3, 4, jelű dolgok kellenének mindenképp.
2, 11 nem árthat.
Ezek lehetnek?
Olvassatok kicsit. :)
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/suzuki_gsxr1000_k5

Az ezres GSX-R legendája 2001-ben indult útjára. A gyári tervek szerint minden porcikájában jobbnak kellett lennie az alapul vett 750-esnél. A blokkba a lehető legtöbb csúcsmegoldást próbálták belezsúfolni a japán mérnökök; például csúszó csapágyazású kiegyenlítőtengely csillapítja a rezgéseket, a szívócsőben levő második pillangószelepet pedig egyszerű szervomotor helyett egy sokkal pontosabb léptetőmotor vezérelte. A kipufogóoldalon sem hiányzott az okosság, a négy titán könyökcső mögé egy elektronikusan vezérelt csappantyú került, ami alacsony fordulaton gondoskodott a pluszteljesítményről. További fegyvertény volt, hogy ez volt az egyetlen gyári kormánylengés-csillapítóval ellátott, ezres sportmotor.
Sztem hülyeség. Nekem is több mint 50e van a motoromban, és mégsincs baja. Ez csak a duma része.

Most egyben van? Valamikor meg kéne hallgatnom.

Na igen, ezért nem járok szerelőhöz én sem. Sajnos már nem úgy csinálják, mintha a sajátjuk lenne.
Körül nézek neked kuplung ügyben! Addig ne vegyél semmit, ameddig nem szólok.
Keresek

Suzuki GSX-R 1000 K1-K4 kuplungszerkezetet, konkrétan:
- főcsapágy
- külső kosár
- belső kosár
- nyomólap

Esetleg a komplett is érdekel normális áron, bár a lamellákat és a rugókat nem szívesen venném meg, mert ami van az jó. Tehát a leírt fontossági sorrendben kellenének a cuccok. Csak jó állapotban levő alkatrészek érdekelnek.
Koszonom a biztatast, jelentem nem felek. Mar amikor a motort vettem rogton letoltottem a szervizkonyvet, at is nyalaztam. Igaz annyira nem, hogy kivulrol fujjam. (Egyebkent az osszes GSX-R tipus szervizkonyve meg van - ezen kivul 50 masik motore kb. Muszaki emberpalanta vagyok. )

Egy tapasztalt, segitokesz es gondos motorszerelo ismeros ment vele egy kort es mivel ugyanarra kovetkeztetett, mint en az elso alkalommal, igy bar nem szaz szazalekos a diagnozis, megszuletett a dontes. Minden szempontbol a leglogikusabb, ha a kuplungszerkezet cserejevel kezdek - errol eddig is tudtam, hogy nem jo. Pisti egy csavarhuzoval es par ugyes mozdulattal ra tudta birni erosen kopogo hangra a kuplungot. "Remelhetoleg" ez orvosolja a bajokat es akkor tudom folytatni a szezont.

Mindenkinek koszonom figyelmet es a hozzaszolasokat!
Pedig jó érzés amikor összerakod és beindul
Barkácsbarát vagyok és minden sima szervíz dolgot megoldok ami olyan de egy blokk-szét-össze nem az amit a pincében nekivágnék.