Így gondolom én is.... Igazából egyszer meghirdettem (ennél drágábban), de már telefonon elképesztő alkudozások mentek látatlanba. Ebbe egy kicsit belefáradtam és le is vettem a hirdetést. Most megpróbálom megint, de ez az ár alá már nem mennék.
Hát én nem tudom de 2007-es ezres sportmocit alig találni 1,6 alatt. A nagy részük 1,7-1,8. Szerintem kifejezetten jóáras. Annyira jóáras, hogy elgondolkoztam rajta pedig 750-es szeretnék.
Őszinte leszek, márciusban vettem jelentősen drágábban. Egyszer egy dugóban araszolva megakadt az első kerék a villamos sínekben így eltaknyoltam, ennek nyomai látszódnak jobb oldalt (esztétikai hibák). Ennyi a baja. Elherdálni nem akarom.
Szezon végén nem tűnik olcsónak. Szép a motor, ráadásul a legjobb színben. Ha jelentősen olcsóbb lenne érdekelne kp.-ra. Esetleg CBR csere szóba jöhet?
Koszonom a segiteseget. A motor meg nincs szetbombazva. Nincs akadalya, hogy kiprobald, ha el tudsz jonni a jovo heten valamikor. Ez a hetvege nem alkalmas. Kossz mindent!
Minden lehet, de a kuplungszerkezet csere mellett dontottem, ezzel kezdjuk. Nem banom, mert biztosan rossz. A csere utan kiderul az is, a hangot ez adta-e. 3. 4. 5. kepen van a dolog:
- csapagyhaz, fogaskerek, kulso kosar (ezek tulajdonképpen egyben vannak), kell.
- ez alatt van egy tűgörgő, kell.
- ebben forog el a belso kosar a valtotengelyre csavarozva, jó lenne.
- a másik irányból az egészet összenyomja a "fedlap" amiben a rugótölcsérek vannak, ez sem baj, ha van.
A komplett kuplung ezen kívül a lamellákat a rugókat, néhány csavart és alátéteket tartalmaz, amikre nincs szükségem, de ha csak együtt adja az eladó akkor értelmes áron szóba jöhet, mint mentőöv.
A képen:
1, 3, 4, jelű dolgok kellenének mindenképp.
2, 11 nem árthat.
Az ezres GSX-R legendája 2001-ben indult útjára. A gyári tervek szerint minden porcikájában jobbnak kellett lennie az alapul vett 750-esnél. A blokkba a lehető legtöbb csúcsmegoldást próbálták belezsúfolni a japán mérnökök; például csúszó csapágyazású kiegyenlítőtengely csillapítja a rezgéseket, a szívócsőben levő második pillangószelepet pedig egyszerű szervomotor helyett egy sokkal pontosabb léptetőmotor vezérelte. A kipufogóoldalon sem hiányzott az okosság, a négy titán könyökcső mögé egy elektronikusan vezérelt csappantyú került, ami alacsony fordulaton gondoskodott a pluszteljesítményről. További fegyvertény volt, hogy ez volt az egyetlen gyári kormánylengés-csillapítóval ellátott, ezres sportmotor.
Suzuki GSX-R 1000 K1-K4 kuplungszerkezetet, konkrétan:
- főcsapágy
- külső kosár
- belső kosár
- nyomólap
Esetleg a komplett is érdekel normális áron, bár a lamellákat és a rugókat nem szívesen venném meg, mert ami van az jó. Tehát a leírt fontossági sorrendben kellenének a cuccok. Csak jó állapotban levő alkatrészek érdekelnek.
Koszonom a biztatast, jelentem nem felek. Mar amikor a motort vettem rogton letoltottem a szervizkonyvet, at is nyalaztam. Igaz annyira nem, hogy kivulrol fujjam. (Egyebkent az osszes GSX-R tipus szervizkonyve meg van - ezen kivul 50 masik motore kb. Muszaki emberpalanta vagyok. )
Egy tapasztalt, segitokesz es gondos motorszerelo ismeros ment vele egy kort es mivel ugyanarra kovetkeztetett, mint en az elso alkalommal, igy bar nem szaz szazalekos a diagnozis, megszuletett a dontes. Minden szempontbol a leglogikusabb, ha a kuplungszerkezet cserejevel kezdek - errol eddig is tudtam, hogy nem jo. Pisti egy csavarhuzoval es par ugyes mozdulattal ra tudta birni erosen kopogo hangra a kuplungot. "Remelhetoleg" ez orvosolja a bajokat es akkor tudom folytatni a szezont.
Mindenkinek koszonom figyelmet es a hozzaszolasokat!
http://www.vatera.hu/listings/...
Szoval ez az:
Minden lehet, de a kuplungszerkezet csere mellett dontottem, ezzel kezdjuk. Nem banom, mert biztosan rossz. A csere utan kiderul az is, a hangot ez adta-e. 3. 4. 5. kepen van a dolog:
- csapagyhaz, fogaskerek, kulso kosar (ezek tulajdonképpen egyben vannak), kell.
- ez alatt van egy tűgörgő, kell.
- ebben forog el a belso kosar a valtotengelyre csavarozva, jó lenne.
- a másik irányból az egészet összenyomja a "fedlap" amiben a rugótölcsérek vannak, ez sem baj, ha van.
A komplett kuplung ezen kívül a lamellákat a rugókat, néhány csavart és alátéteket tartalmaz, amikre nincs szükségem, de ha csak együtt adja az eladó akkor értelmes áron szóba jöhet, mint mentőöv.
A képen:
1, 3, 4, jelű dolgok kellenének mindenképp.
2, 11 nem árthat.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/suzuki_gsxr1000_k5
Az ezres GSX-R legendája 2001-ben indult útjára. A gyári tervek szerint minden porcikájában jobbnak kellett lennie az alapul vett 750-esnél. A blokkba a lehető legtöbb csúcsmegoldást próbálták belezsúfolni a japán mérnökök; például csúszó csapágyazású kiegyenlítőtengely csillapítja a rezgéseket, a szívócsőben levő második pillangószelepet pedig egyszerű szervomotor helyett egy sokkal pontosabb léptetőmotor vezérelte. A kipufogóoldalon sem hiányzott az okosság, a négy titán könyökcső mögé egy elektronikusan vezérelt csappantyú került, ami alacsony fordulaton gondoskodott a pluszteljesítményről. További fegyvertény volt, hogy ez volt az egyetlen gyári kormánylengés-csillapítóval ellátott, ezres sportmotor.
Most egyben van? Valamikor meg kéne hallgatnom.
Na igen, ezért nem járok szerelőhöz én sem. Sajnos már nem úgy csinálják, mintha a sajátjuk lenne.
Suzuki GSX-R 1000 K1-K4 kuplungszerkezetet, konkrétan:
- főcsapágy
- külső kosár
- belső kosár
- nyomólap
Esetleg a komplett is érdekel normális áron, bár a lamellákat és a rugókat nem szívesen venném meg, mert ami van az jó. Tehát a leírt fontossági sorrendben kellenének a cuccok. Csak jó állapotban levő alkatrészek érdekelnek.
Egy tapasztalt, segitokesz es gondos motorszerelo ismeros ment vele egy kort es mivel ugyanarra kovetkeztetett, mint en az elso alkalommal, igy bar nem szaz szazalekos a diagnozis, megszuletett a dontes. Minden szempontbol a leglogikusabb, ha a kuplungszerkezet cserejevel kezdek - errol eddig is tudtam, hogy nem jo. Pisti egy csavarhuzoval es par ugyes mozdulattal ra tudta birni erosen kopogo hangra a kuplungot. "Remelhetoleg" ez orvosolja a bajokat es akkor tudom folytatni a szezont.
Mindenkinek koszonom figyelmet es a hozzaszolasokat!