Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt ki mondta, hogy babonából nem megyek a 2.-ik menetben, most lejöttem, mert szomjas vagyok, egész nap csak egy jó kört tudtam menni
Mindegy megkérdeztem gumis embert, azt mondta hülye vagyok 32 fokban a legpuhább gumival pályázok, szerinte örüljek, hogy nem estem el
Komolyan mondom lejöttem a pályáról és jobban tapadt közúton a gumi, máskor pont fordítva szokott lenni.
körvonalazódik egy szlovák kirándulás
Biztosan vicc. Összeollózott vacak. Meg lennék lepve például, ha az új ezresen maradna a Tokico fék, amikor a kistestvéreken már Brembo van.
HúúúúúJúúúúújujjjjjj! De szép!
ez miez?
valami vicc?
cool lánykérés stílusosan + gixxi
Igen, vilagos. Ilyenkor altalaban latszik a beragadt szemen, hogy ott megtorik a lanc. A nittelo szemem valoban nem sikerult tokeletesre, de inkabb lazabb, mint szorosabb. 0.1-0.2mm rel szelesebb, mint a tobbi szem.

A kuplung: A kulso haz (primer) kb. 0.3 milimetert log, a belso tanyer (szekunder) 0.06 milimetert ut. Elobbi a korabbrol is ismeros kuplungzajert (ami kiemeleskor abbamarad) lehet felelos, utobbi pedig azert a bizonyos nyavogo hangert amirol akkor volt szo, amikor a motort vettem es ami lamellacsere utan nagyban javult.

Ma szunnap, csaladi program. Holnap nezem tovabb.
Helo

Nekem van egy eladó GSX-R 1000 K 5 fekete sárga.

Attila
nem eladók!
Szia!
Engem érdekelnének a triovál Bódis dobjaid ha eladók!
ezt a motort januárban vettem itt a szezon vége és el akarom adni! Semmi baja nincs neki, nem azért eladó mert rossz lenne!
Jövőre majd egy újabb 1000-est veszek vagy valami mást kitudja.
Mind megbízható de ha van lé vegyél minél újabbat. K5-től lesz igazán jó a gixxer 1000.
Nem akartalak oktatni. A negatív kisugárzásodon úgy sem lehet áttörni. Fél napig hallgattam, hogy milyen szar a motorod. Amit készséggel elhiszek de hát azt kell használni ami van.
általános iskola 7.osztályra gondolt..
Nem volt jó a hringen, ezzel a motorral biztosan nem megyek többet. A Z-vel sokkal gyorsabb voltam.
Próbáltam, de nem ment, egyszer végigmotoroztam a műfüvet is 150-nel
DDT Tibi oktatot egy kicsit, azzal kezdte, hogy amikor a pályán végigmentem 7.-ikben (zx10)...
Hello kelene 1, Suzuki gsxer 750 es k4 blok ! Akinek van megveném ! Imail boti3@freemail.hu akinek van írjon !
Üdv! nemrég néztem használt motoron talán még láttalak is ott, tavaly ott laktam.
Miért adod el?
Nekem van egy K7 1000 sárga ezüst eladó Szekszárd mellett lakók bódis triovál dobokkal! ha érdekel akkor írj és megnézheted valamikor!
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.....
Épp most adtam el a motorom és nem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette......
Suzuki gsxr 1000 érdekelne 2004 től 2007 -ig
de nem igazán tudom menyik lenne a legjobb választás melyik a jobb széria (megbízhatóság szempontjából?
nekem 1 régi motoromon az 1-ik láncszem volt gázos, amiatt "kattogott", mozdasd meg az összes görgőt minden oké e, vagy ha új akkor lehet a "nittelő" szem lett nagyon összenyomva...
csak 1 tipp...
Mint azt olvashattad az elmult heten erosen tudas es batorsag fuggo. En a megbeszeltek szerint a "palyazok" kozepmezonyeben megyek. A palya 3 gyors pontjan kb. 150-130-170 a sebessegem. Az innen inditott (nem sikan) jellegu kanyarok 2.-ban vehetoek 65-120km/h koruli tempoval nagyjabol, melyik milyen. A lassito sikanok ertelemszeruen a leggyorsabb pontokon vannak, igy ezek jelentik a legnagyobb kihivast a mezonynek. Ket ilyen van. A gyorsabbik szamomra is rejtely, nem merek gazon belemenni. A lassabbik viszont szerintem konnyu, masok szerint valszeg nem. Itt rendre gyorsabb voltam barkinel, aki elem kerult. (Ezen felbatorodva a versenyen 2 embert probaltam egyszerre megelozni, ami persze nem sikerult, kimentem a fure, mint rombolo a kikotobe )
Úgy általában milyen tempóval lehet végigmenni?
Fel is hívtam őket, asszem vasárnap befizetek egy 1 órás körre. Kíváncsi vagyok
Szerintem nincs gond a tapadassal. Felemelt labtartom van es az is le tud erni (vagott slick gumival).

Nekem azert tetszik, mert lehet gyakorolni az egyik legfontosabb mozzanatot, a fekezest. Kozeptempos fektavok vannak 120-160-as temporol inditva. A Hungaroring ennel erosebb fektavokat tartalmaz, a kecskemeti vagy a kakucsi palya pedig gyengebbeket (Kecskemeten kis tulzassal nem is kell fekezni). Persze a kanyar utan a kigyorsitas ugyanigy relevans. A tobbi - kezdoknek valo, lassu - palyan gyakorlatilag csak ivbol ivbe mesz, nincsenek egyenes darabok.