Azt ki mondta, hogy babonából nem megyek a 2.-ik menetben, most lejöttem, mert szomjas vagyok, egész nap csak egy jó kört tudtam menni
Mindegy megkérdeztem gumis embert, azt mondta hülye vagyok 32 fokban a legpuhább gumival pályázok, szerinte örüljek, hogy nem estem el
Komolyan mondom lejöttem a pályáról és jobban tapadt közúton a gumi, máskor pont fordítva szokott lenni.
Igen, vilagos. Ilyenkor altalaban latszik a beragadt szemen, hogy ott megtorik a lanc. A nittelo szemem valoban nem sikerult tokeletesre, de inkabb lazabb, mint szorosabb. 0.1-0.2mm rel szelesebb, mint a tobbi szem.
A kuplung: A kulso haz (primer) kb. 0.3 milimetert log, a belso tanyer (szekunder) 0.06 milimetert ut. Elobbi a korabbrol is ismeros kuplungzajert (ami kiemeleskor abbamarad) lehet felelos, utobbi pedig azert a bizonyos nyavogo hangert amirol akkor volt szo, amikor a motort vettem es ami lamellacsere utan nagyban javult.
ezt a motort januárban vettem itt a szezon vége és el akarom adni! Semmi baja nincs neki, nem azért eladó mert rossz lenne!
Jövőre majd egy újabb 1000-est veszek vagy valami mást kitudja.
Nem akartalak oktatni. A negatív kisugárzásodon úgy sem lehet áttörni. Fél napig hallgattam, hogy milyen szar a motorod. Amit készséggel elhiszek de hát azt kell használni ami van.
Nem volt jó a hringen, ezzel a motorral biztosan nem megyek többet. A Z-vel sokkal gyorsabb voltam.
Próbáltam, de nem ment, egyszer végigmotoroztam a műfüvet is 150-nel
DDT Tibi oktatot egy kicsit, azzal kezdte, hogy amikor a pályán végigmentem 7.-ikben (zx10)...
Üdv!
Segítségeteket szeretném kérni.....
Épp most adtam el a motorom és nem tudom eldönteni, hogy mit vegyek helyette......
Suzuki gsxr 1000 érdekelne 2004 től 2007 -ig
de nem igazán tudom menyik lenne a legjobb választás melyik a jobb széria (megbízhatóság szempontjából?
nekem 1 régi motoromon az 1-ik láncszem volt gázos, amiatt "kattogott", mozdasd meg az összes görgőt minden oké e, vagy ha új akkor lehet a "nittelő" szem lett nagyon összenyomva...
csak 1 tipp...
Mint azt olvashattad az elmult heten erosen tudas es batorsag fuggo. En a megbeszeltek szerint a "palyazok" kozepmezonyeben megyek. A palya 3 gyors pontjan kb. 150-130-170 a sebessegem. Az innen inditott (nem sikan) jellegu kanyarok 2.-ban vehetoek 65-120km/h koruli tempoval nagyjabol, melyik milyen. A lassito sikanok ertelemszeruen a leggyorsabb pontokon vannak, igy ezek jelentik a legnagyobb kihivast a mezonynek. Ket ilyen van. A gyorsabbik szamomra is rejtely, nem merek gazon belemenni. A lassabbik viszont szerintem konnyu, masok szerint valszeg nem. Itt rendre gyorsabb voltam barkinel, aki elem kerult. (Ezen felbatorodva a versenyen 2 embert probaltam egyszerre megelozni, ami persze nem sikerult, kimentem a fure, mint rombolo a kikotobe )
Szerintem nincs gond a tapadassal. Felemelt labtartom van es az is le tud erni (vagott slick gumival).
Nekem azert tetszik, mert lehet gyakorolni az egyik legfontosabb mozzanatot, a fekezest. Kozeptempos fektavok vannak 120-160-as temporol inditva. A Hungaroring ennel erosebb fektavokat tartalmaz, a kecskemeti vagy a kakucsi palya pedig gyengebbeket (Kecskemeten kis tulzassal nem is kell fekezni). Persze a kanyar utan a kigyorsitas ugyanigy relevans. A tobbi - kezdoknek valo, lassu - palyan gyakorlatilag csak ivbol ivbe mesz, nincsenek egyenes darabok.
Mindegy megkérdeztem gumis embert, azt mondta hülye vagyok 32 fokban a legpuhább gumival pályázok, szerinte örüljek, hogy nem estem el
Komolyan mondom lejöttem a pályáról és jobban tapadt közúton a gumi, máskor pont fordítva szokott lenni.