Jártam ott............nincs gond........túratempó nézgelődés csúszka semmi. Annyira nem parás.............utcán gyalázatosabb is van.
Úgyhogy attól jobb.
Ott még nem voltam, de nem is igen akarok menni oda. Valahogy nekem nem szimpi a fehér aszfalt. Volt már azon az anyagú úton pár riasztó élményem... Inkább maradok a Hringnél, meg a SlovakiaRing-re akarok eljutni.
Igen, de szerintem elsosorban azert, mert olyankor a terheles miatt elhalkulo kipufogohang kevesbe nyomja el.
A vezerlesbeni kattogas a vezerlest erinto terhelesvaltaskor hallatszik, ami gazadaskor vagy gazelvetelkor van. Ez meg csaknem folyamatos gazon, lassan gyorsitva is vegig kattog.
Csak azt irom miert gondolok a hajtaslacra. Valojaban meg minidig foglamam sincs mi ez. Egyebkent minden kezeloszerv hibatlanul mukodik, a motor ereje is megvan.
Kattogó hangja az enyémnek is van. Én szelephézagra tippelek, mert tuti még nem volt ránézve sem, és már az 50e km megvan benne...
Meg kéne hallgatnom, de már darabos...
Szetszedtem, de merni meg nem tudtam, mert tuz forro. Biztato, hogy nincsenek femszilankok az olajban. Tovabba ddt500 elgondolasa alapjan mentem egy tesztet idom nelkul es pontositottam a diagnozist (felvettem a zajtalanabb sisakom is). Inkabb kattogo jellegu a hang futtyogesre csak a menetszellel es egyebekkel keveredve hasonlit. kb. 4500 fordulaton jelentkezik barmelyik fokozatban es amig a motor hangja fel nem erosodik annyira, hogy elnyomja (kb. 8000), addig hallhato. Behuzott kuplunngal is sebessegben is, kiengedett kuplunggal uresben is, de csak akkor ha a motor gurul - es ekkor nem olyan hatarozott, mint huzatva. Viszont ha all egyhelyben akkor nem hallom, vagy mintha csak egy egy kattanas lenne. Huzataskor - amikor a leginkabb jelentkezik a hang - mintha nem a fordulattal analog modon surusodne a kattogas frekvenciaja vagy ereje, hanem nagyjabol stabil.
Holnap atforgatom a valtot ugy, hogy bevilagitok lampaval. Aztan szetszedem a kuplungot, atnezem a lamellakat es kiorazom, hogy mennyit log vagy üt. Utana leszedem a lancot es a lanckereket es ott is benezek. Atnezem a vezerlo reszt, nem a pillangoknal vagy a legszurohazban szabadult el valami esetleg az onindito hullott szet. Vegul meg fogom huzni a lancot, mert ez az egy amire meg gyanakszom. Korabban feszesre allitottam, de mint minden uj lanc lelazult kozben. Sajat megitelesem szerint nem veszesen, de lazult. A Tshubaki lancnak pedig sajatos mozgasa van, merthogy nem piskota alakuak a lancszemek, hanem ovalisak es szelesebbek a lapkak, mint a tobbi lancon, magyaran elofordulhat hogy a lanc nem akar tokeletesen siklani a korabban kikoptatott helzen a lancvezetoben.
Nem, a Gixer egy haveromé és neki kell a tükör. Nekem még a garázsban áll az R1. Meghirdettem, de be kellett látnom, hogy nem vagyok elég türelmes az idióta kérdésekkel bombázó álmodozókhoz.
A jövő héten lefut a szezon és akkor majd felviszem Boglárra a Full-Gashoz, hogy adják el ők. Ha a tavaszig, nyárig nem megy el akkor lehet, hogy elhozok helyette v.mi fiatalabb használtat, de ahhoz még sokmindennek kell "jól alakulni".
Szóval akkor van tükröd!?
Ez lehetséges. 2006-os ZX-10-ren volt olyan, hogy két kihajtótengelyt zabált fel egymás után. Zsír új moci. Per lett belőle mert 2X-ra nem akarták megcsinálni.
Úgyhogy attól jobb.