Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv az Uraknak!

Keresek GSX-R 1000 K-5-höz egy balos visszapillantót! Ha valakinek van elfekvőben egy, amitől reális áron megválna akkor kérem jelezze!
Thx.!
Igen, probaltam mindent. A lanchangot kiszurtem, a gazrantaskori vezermukattanast szinten. A hajtaslancbol jon es csak ha nyomatek van rajta. Nem mindig ugyanugy es ugyanojan erovel, de naprol napra erosodo hanggal. Ha megyek egy darabig nyugiba, akkor par gyorsitas erejeig nem jon a hang, utana megint kezdi. Dombnak felfele sokkal erosebb, mint lefele. Valtocsapagy vagy kuplung. Most ertem haza este szetkapom.
Üresben leállított motorral való gurulást próbáltad? Egyszer befostam, hogy széthullik a tizedes aztán kiderült, hogy csak az idom rezonált be egy bizonyos sebességnél. 100-nál visszaraktam üresbe motort leállítottam és a hang meg volt. Szóval nem a blokkból jött.
Nem. A lánc oldali dolgok kizárhatóak a lánckerékcsapágy kivételével - amit nem tudok ellenőrizni bontás nélkül. A lánc vadonat új, az előírtnál lazább is és bár valóban hallható zaja van, a lánchang jól elkülöníthetően egy másik sustorgás.
Feszes a lánc
Cseréljük el a CBR-re
Én is le fogok szokni róla, mert ahogy azt alant olvashatod máris elment valami, pedig csak 4000km-t mentem generál óta.
Szerintem meg qva jó dolog, nincsenek terhelés váltáskor rángatások. Finom lesz tőle minden. Bár nekem eszembe sem jut faroltatni...
Lánc, lánckerék?
Valami nem ok.

Középforulatú, kéthengeres motorok (pl. Suzuki GS 500, Kawasaki ER-5). Ezeknek van egy furcsa füttyögő hangja. Régebben a tuningladák kipujába is raktak füttyögtetőt a falu bikái, azoknak is volt hasonló hangja. Mindenkinek stimm? Remélem... Na a GSX-R-emből ilyesmi hang jön, ha gázon gyorsítok és ezzel szinkronban finom remegés is érezhető, bizonyos darabosság érzetét kelti.

Minden fokozatban ugyanúgy hallható, leginkább középtartományban. Ha behúzom a kuplungot, akkor is jelentkezik a tünet, de jóval halványabban. Motorfék/kis gáz üzemmódban nem jelentkezik. Üresben pörgetve semmi hang (leszámítva egy apdó zörrenést a rárántás pillanatában, ami nyílván a vezérműlánc - de ez szerintem ez normális)

Lánckerék a helyén, kihajtáscsapágy nem lóg (kézzel nem mozdítható). Mégis gyanús, mert a hang megjelenése a rövidebb áttétel beszereléséhez valamelyest köthető, bár a hangn nem pillanatszerűen jelent meg, hanem egyre erősődve és napról napra romlik a helyzet.

Ma fogom leengedni az olajat és szétszedni a kuplungot.

Bármilyen ötletet szívesen várok, hogy mit nézzek meg. (Ebből blokk szét-össze lesz megint, már látom...)
alját nem bírod megbontani?
nem bírom levenni az ülést! Hát ez kész!:( ráadásul eltörtem egy idomot is!:(pff mit ajánlotok merre tovább!:(
Nekem a 05-ös ZX10-ben olyan volt, mintha nem is lenne, a K6 1000 nagyon jól működött utcán. Utóbbi nem ment keresztben.
bigoneoszi, Nem akarsz valamikor erre unatkozni? Kene csinalni egy kis akusztikai tesztet. Valami szetugrott a mociban.
Állítani kívülről nem lehet. Az olajat nem tudom mert 4 éve csak 300V-t használok.
És ha jól értem a slipping mértéke egyáltalán nem állítható, vagy ha igen csak a kuplungszerkezet szétszedésével. Egyébként a csúszókuplung működése érezhető mértékben függ az olajtípustól?
Kuplungja válogatja. A 04-es ZX-10R-el keresztbe rakta a fenekét az újjal még nem sikerült. A K5 1000-nél meg elpattogott a hátsó kerék.
A lamellákat azonosnak írja a kereső, de persze még nem volt időm műszaki rajz szinten átnézni.

Amúgy ez a csúszókuplungosdi milyen? Lehet vele úsztatni a farát kanyarbejáratnál, vagy egyáltalán nem engedi meg? A K1 gyári kuplunggal ugye simán lehet csúsztatni motorfék, kuplunngal aláfestve plusz hátsófék (a kedvenced ) módszerrel. Ettől a mókától nem szívesen válnék meg, de ha nem pattogna fel a kerék közben annak tudnék örülni.

A kerék pattogását tapasztalatom szerint a gumi minősége, a csillapítás jósága és a kuplung megfelelő csúsztatása képes befolyásolni. Az utóbbi nem egyszerű feladat (nekem). Ha ezt átveszi a csúszókuplung, de egyébként engedi keresztbe farolni a motort, akkor lájkolom. Ha nem, húzza a f....ra, aki kitalálta. ....Persze, majd H-Ring célegyenes végi fordulóban újra elővesszük a témát, ha eljutok oda valaha.
A K5-ben csúszókuplung van. De ettől még lehet, hogy jó.
A kuplung-szerkezet erdekelne, de elotte meg kell tudnom, hogy egyezik-e a K1-el.

TOBBIEK?
K5-6 1000 alkatrészek eladók. . .
ÁÁÁ! Annyira nem forszíroztam a tempót. Csak láttam felrúgott bóját a kanyar ívén. A következő menetben pedig már a helyén volt.
ha nem megy, akkor nőgyógyász...
szóval próbáltad...
Simán lehet gumi, az hamarabb elkopik, mint a tárcsa.