Megkeresem neked a superbike-os cikket, ahol a vb menők ugyanígy vitáznak erről, a fele nem használja.
Rossi használja, lehet ezért vagyok lassabb tőle egy "kicsit"
Sokkal több a tolerancia a pályán. Eleve 2-3 méter széles sáv helyett 8 méteren csúszkálhatsz, jobban tapad a pálya, ráadásul nagyon sokan segítenek tanácsokkal. Ha kicsúsznál akkor se fának, vagy szembejövő autónak mész, hanem puha gumifalnak (már teszteltem), vagy füvön csúszol, esetleg kavicson.
2 pályanap alatt (500km) sokkal többet fejlődik a motorozásod, mint 1 szezon (5000km) utcai motorozás során.
Sportmotoroknál a súly nagy része eleve az első keréken van. Ezt én elég radikálisan szoktam még növelni: az elejét 1 centivel leengedem, a hátulján viszont emelek illetve a /50-es gumi helyett /60-nal megyek. Gyakorlatilag egy erősebb motorfékkel/visszaváltással meg lehet úsztatni a hátulját, elől -meleg gumival normális úton- nem tudok akkorát fékezni, hogy megcsússzon az sc1-es gumi, sokkal hamarabb emeli fel a seggét, ezt utassal is tudja
évek óta menni akarok csak sosem jön össze úgy a haverokkal, meló meg miegymás miatt. 7-én dolgoztak a többiek, 26-ra lett volna esély.. vagyis még van is de megin csak magamban tudnék menni, ami nem a legjobb.
Scotty ! Ha utcán valami nem jól jön ki az nagyobb probléma ,mert sokkal több a veszélyforrás!Az anyagi értékek mindig pótolhatók ,de az életed nem! Már egy ideje pályázgatok,de most voltam előszőr a Hungaroringen.Azt gondolom a pályán nagyobb biztonságban van mindenki !(Nincs Nagymama, kiskutya, kisgyerek kamion és még ezer más kiszámíthatatlan tényező! Természetesen én is motorozom utcán ,de egyre jobban azt érzem és ez az én szubijektív vélményem az utcai motorozás számomra soha nem nyújt olyan élményt mint a pálya!És relatíve biztonságban érezhetem magam!
Egyre jobban jön meg a kedvem egy ringes napra, de borzasztóan aggódom, hogy ha elkap a hév és valami balul sül és összecsukom a gépet, akkor az nagyon fájdalmas lenne anyagilag. Ez egy nagyon visszafogó tényező
Rossi használja, lehet ezért vagyok lassabb tőle egy "kicsit"
A kormányra kitalálunk valamit, ha más nem megkapja a Ducati.
2 pályanap alatt (500km) sokkal többet fejlődik a motorozásod, mint 1 szezon (5000km) utcai motorozás során.
A péntek még necces,mert délelőtt még megyek felétek,meg egyenlőre esőt mond.
Persze ugy is megmagyarázod ,hogy nem igy van. . .
A péntek részemről OK! 9 körül indulhatnánk Egerben vagy valahol kajálnánk.
Vigyázzon azért az asszonyság!