Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez ült
Megkeresem neked a superbike-os cikket, ahol a vb menők ugyanígy vitáznak erről, a fele nem használja.
Rossi használja, lehet ezért vagyok lassabb tőle egy "kicsit"
A lámpa nem kell a barátomnak, csinálok róla képet és felteszem ide.
A kormányra kitalálunk valamit, ha más nem megkapja a Ducati.
Ott sosem vagy egyedül.
Futómü, gumiméret. . .stimmt. Az enyém is igy áll. Ezt a hátsófékes mókát meg egy nálunk sokkal okosabb futómüves mondta nekem.
cső sedu, miujság? Tudsz jó hirekkel szolgálni?
Sokkal több a tolerancia a pályán. Eleve 2-3 méter széles sáv helyett 8 méteren csúszkálhatsz, jobban tapad a pálya, ráadásul nagyon sokan segítenek tanácsokkal. Ha kicsúsznál akkor se fának, vagy szembejövő autónak mész, hanem puha gumifalnak (már teszteltem), vagy füvön csúszol, esetleg kavicson.
2 pályanap alatt (500km) sokkal többet fejlődik a motorozásod, mint 1 szezon (5000km) utcai motorozás során.
Sportmotoroknál a súly nagy része eleve az első keréken van. Ezt én elég radikálisan szoktam még növelni: az elejét 1 centivel leengedem, a hátulján viszont emelek illetve a /50-es gumi helyett /60-nal megyek. Gyakorlatilag egy erősebb motorfékkel/visszaváltással meg lehet úsztatni a hátulját, elől -meleg gumival normális úton- nem tudok akkorát fékezni, hogy megcsússzon az sc1-es gumi, sokkal hamarabb emeli fel a seggét, ezt utassal is tudja
évek óta menni akarok csak sosem jön össze úgy a haverokkal, meló meg miegymás miatt. 7-én dolgoztak a többiek, 26-ra lett volna esély.. vagyis még van is de megin csak magamban tudnék menni, ami nem a legjobb.
Scotty ! Ha utcán valami nem jól jön ki az nagyobb probléma ,mert sokkal több a veszélyforrás!Az anyagi értékek mindig pótolhatók ,de az életed nem! Már egy ideje pályázgatok,de most voltam előszőr a Hungaroringen.Azt gondolom a pályán nagyobb biztonságban van mindenki !(Nincs Nagymama, kiskutya, kisgyerek kamion és még ezer más kiszámíthatatlan tényező! Természetesen én is motorozom utcán ,de egyre jobban azt érzem és ez az én szubijektív vélményem az utcai motorozás számomra soha nem nyújt olyan élményt mint a pálya!És relatíve biztonságban érezhetem magam!
Egyre jobban jön meg a kedvem egy ringes napra, de borzasztóan aggódom, hogy ha elkap a hév és valami balul sül és összecsukom a gépet, akkor az nagyon fájdalmas lenne anyagilag. Ez egy nagyon visszafogó tényező
Hát akkor ma már nem is alszom.
Szerintem ha nem küzdöd le a problémáidat nem igen foglak válaszra méltatni.
Egye meg a fene a testét!
A péntek még necces,mert délelőtt még megyek felétek,meg egyenlőre esőt mond.
Ha a hátsó fékhez nyulsz előbb akkor megnő az első gumi tapadása, és ekkor markolsz az elsőre.
Persze ugy is megmagyarázod ,hogy nem igy van. . .
Ne is mond egy köcsög terepjárós leszorította, sírva jött haza!
A péntek részemről OK! 9 körül indulhatnánk Egerben vagy valahol kajálnánk.
Örülök neki!
Vigyázzon azért az asszonyság!
Felesleges. Eleg, ha elugrok a klozetra futam elott.
Megtanulhatnál visszaváltani és akkor 1 kilóval könnyebb is lehetne a motorod
Na igy vagyok en is a hatso fekkel.
Nem én kértem bele de ha már ott van használom.
Ha megtanulnatok vegre normalisan hasznalni a hatso feket ez a sok draga cucc mind nem kene a motorra.
Meg.
Megoldja a csúszókuplung.
Volt olyan is.