Hali!Én is így jártam a K1-l, nekem az övtáska cipzár fogantyúja keveredett a zárhoz! Levettem az ülést,és az akksi mögött fölnyúltam és arrébb lökdöstem.
Mitől lehet az hogy a ringen a céegyenes végi (leginkább itt érzem) a fétávon dúrvát fékezve úgy érzem mintha berázna az eleje! ilyesmit érzek olyan 150-180 körül! Első kerék centír? Vagy a fékezésnél a féktárcsa a hibás? Bár tök új!
Márs: ahátsó ülést nem tudom levenni:( Valószínű mert alatta van a csomagháló, mivel vittem egy másik bukót. Nem tudom elfordítani a kulcsot, mert biztos szorul benne vmi. De hogy nyissam ki?:(
Svéd azt írta kint lesznek, majd gyakorlod a féktávot cél végén.
Nekem is csak azért lett időpontom, mert visszamondta valaki, gondolom a bóják miatt.
Taníthatnál hogy tudok fél percet lefaragni a köridőmből, csak nehogy azzal kezd, hogy fogyjak le, mert mostanában csak havi 1 kiló megy, régebben a napi kettő se volt gond.
De ez már jól hangzik, hogy "több súly van az elején", mint az, hogy a "súly nagy része".
Lenne mérlegem kíváncsiságképpen lemérném a gixxert, de nincs.:)
"Sportmotoroknál a súly nagy része eleve az első keréken van."
Hát, ez nem annyira igaz.
Egy konkrét példát tudok mondani, pl CBR 929RR, sofőr nélkül 50/50% a súlyeloszlása, 75kg-os vezetővel 47%elöl, 53%hátul. Ha elejét kicsit leraknád, hátulját fel, akkor lehet pont megint 50/50 lenne. Nem hiszem, hogy drasztikusan eltérnének ettől az újabb és más típusú sportmotorok súlyeloszlásai.
Fékezésnél persze más a helyzet, ott nyilván az első keréken lesz a súly nagy része, akár 100%-a is ugye.
Tegnap motoroztunk Balival, hogy tudjam követni a motor oldalán már minden szikrázott, az első gumit is teljesen ki kellett használni.
508 km szaladt bele a gépbe.
Köszi
én is megyek, majd segítek
Szerintem a tárcsa lesz.
Gixer 1000 K6
Mitől lehet az hogy a ringen a céegyenes végi (leginkább itt érzem) a fétávon dúrvát fékezve úgy érzem mintha berázna az eleje! ilyesmit érzek olyan 150-180 körül! Első kerék centír? Vagy a fékezésnél a féktárcsa a hibás? Bár tök új!
Márs: ahátsó ülést nem tudom levenni:( Valószínű mert alatta van a csomagháló, mivel vittem egy másik bukót. Nem tudom elfordítani a kulcsot, mert biztos szorul benne vmi. De hogy nyissam ki?:(
Nekem is csak azért lett időpontom, mert visszamondta valaki, gondolom a bóják miatt.
Taníthatnál hogy tudok fél percet lefaragni a köridőmből, csak nehogy azzal kezd, hogy fogyjak le, mert mostanában csak havi 1 kiló megy, régebben a napi kettő se volt gond.
Lenne mérlegem kíváncsiságképpen lemérném a gixxert, de nincs.:)
Hát, ez nem annyira igaz.
Egy konkrét példát tudok mondani, pl CBR 929RR, sofőr nélkül 50/50% a súlyeloszlása, 75kg-os vezetővel 47%elöl, 53%hátul. Ha elejét kicsit leraknád, hátulját fel, akkor lehet pont megint 50/50 lenne. Nem hiszem, hogy drasztikusan eltérnének ettől az újabb és más típusú sportmotorok súlyeloszlásai.
Fékezésnél persze más a helyzet, ott nyilván az első keréken lesz a súly nagy része, akár 100%-a is ugye.
508 km szaladt bele a gépbe.