Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah megyek, kinezek erre a buziparadera (motorostalalkozo itt nalunk).
Ja a kep:
En sajnos csak emlekeimben tudom osszehasonlitani a ket motort. Ketsegtelen, hogy a GSX-R modernebb gep, ujabb filozofia szellemeben epult es minden parameterben jobb. 10%-al nagyobb pontosab ennyivel erosebb is, ami 16LE kulonbseget jelent es 16kg-al konnyebb is. Viszont a 9-esnlel a turas jelleg szerintem kizarolag az ulespoziciora vonatkozik, amit egesz egyszeruen kenyelmesebbnek mondanek. A blokkjat sokkal inkabb sportosnak gondolom, mint a GSX-R blokkjat, mivel felso tartomanyban el igazan es szerintem ez a sportossag egyik jegye. A vaz, futomu, geometria egyuttes pedig szinten komortosabb, megis ugyanolyan sportosan hasznalhato, mint a GSX-R eseteben. A Ninjat is labtartoig dontottem, ezt is addig megy (igaz ezen picit emelt labtarto van). Azzal is 2-3 fokozatot visszarugva elpattog a kerek csusztataskor, ezen sem jobb a helyzet. Ha bemelegedett a fek az is felemelte a hatso kereket Lepencen, ez is megcsinalja. Lenyegeben azonos a ketto nem birnek magam elol elmenni a Gixerrel.

Azt mondanam, hogy osszkepre erezhetoen kiforrottabb motor a ZX-9R (abbol nekem ugye a szeria utolso evjarata volt, mig GSX-R1000-bol a szeria legelso evjarata van), viszont porcikakra bontva a Suzuki mindenben jobb. A lenyeg: nem letezik olyan motorkerekpar, ami mellett egy ZX-9R-nek szegyenkeznie kellene. Nagyon is tudja azt, ami a nagy konyben irva van.
Gratula hozzá. Dobsz egy képet?
A gixxer azért sportosabb mint a 9-es nem? Azok a 9-esek anno elég túrásra sikeredtek. Az egyik spanomnak is az van és én azon amikor ráülök azt érzem.
Szia! Jol emlekszel. A lopas utan probaltam elvegetalgatni a megmaradt supermoto nyergeben, aztan 1-2 nyar utan ereztem ez nem az igazi. Vegulis egy gyors elhatarozas es a kenyszermegoldas hozta ezt a motort. A kenyszer az anyagi helyzetemre ertendo, nem a tipussal volt bajom. Volt egy gyonyoru allapotu 9R ugyanennyiert, de tul sokat hezitaltam es lecsusztam rola (sajnos). Vegul beragtam es egy delutan alatt eldontottem, hogy ezt fogom megvenni. Azota ezt apritom. Jo moka.
Nekem is így járhatott annó a TL-em, mert már abban is egy utánvágott menet volt a leeresztőnél. Sajnos mindig használni kellett az új csavarnál teflon szalagot mert ha kimaradt akkor könyedzett az olaj körülötte.
Szia Cápa. Grat az új mocihoz. Anno ha jól emlékszem neked lopták el a 9-est ugye? Hogy-hogy Szuzi lett?
Marmint eldolt a kerdes.
Kozben eldolt a fel lehet-e venni az alanti attetellel a K1-est egykerekre 3.-ban kuplung nelkul. Fel lehet.
Megfogtál. A 645-t én 64.5%-nak vettem a szélességhez képest. Mivel kopott a gumi /64-nek írtam a képletbe, így 11.500 fordulaton 265 km/h jött ki. Feltételeztem, hogy ennél picit tovább pörög, így hasra azt mondtam 270. Szemre nem tudnám megitélni nem megyek ennyivel minden nap, meg egyébként is kanyarból kanyarba, lejtőröl dombra mentem. Örültem, hogy az úton vagyok. Az számláló úgy ment fel 299-re, mintha falnak menne.
Ha jól tudom, a 190/645 guminál a 645 az átmérőt jelenti, így nekem 11300-as fordulatnál 260 km/h jött ki. Azt tudni kell, hogy a Suzukik fordulatszámmérői is többet mutatnak a valóságnál, pl Hayabusa 10800-nál szabályoz le, miközben a fordulatszámmérő már kb 11300-at mutat...
Mint irtam 64.5 magas a gumi 190 szeles. Ne faradj a gearcommanderrel en is ott szamoltam ki.
Mekkora a hátsó gumid és milyen évjáratú a motor?
Miert is?
Bocs, de jó az erős 240-nek is -1/+3-mal.
Allandoan elmelegszik a hatso fekem, kek-zold-lila de foleg szurke minden. Hasznal valaki tarajos tarcsat? Segit egyaltalan valamit?
Hello. -1/+3 - 64.5 magas gumival mostmar leforog a motor alattam is. Igaz, csak 270-el megy. Kovalyog az eleje, mint golyafos a levegovben.
Helló valaki meg tudja nekem mondani menyibe kerülhet egy komplet új motorblok suzuki gsxr1000 k7 hez és hogy mik a feltételek a cseréhez hogy az uj blokkot bele lehesen rakni? ja és hogy az elektronikát nem kel ujat veni ilyenkor ugye ,?
ok én itt leszek a cucc is itt van
Ha ez már az újabb CBR akkor érdemes kipróbálni, ha a régebbi akkor próba nélkül is gixxer!
Teve: Szerdán reggel venné fel a párom a kiemelőkkel együtt.
Nem ismerem a tipusokat evjaratra bontva, de nalam a motor merete fo szempont volt. A GSX-R-ek a legnagyobbak az 1000-es sportmotorok kozul, a CBR RR-ek talan a legkissebbek, legalabbis a 2000-2006 kozotti vonulatban. Esetleg ez segithet donteni. A 194cm-es magassagommal a K1-esen meg kellett magasitanom a labtartot, hogy igazan kenyelmesen ulhessek, pedig ennel gyakorlatilag csak kissebb sportmotorok leteznek. A meret szerintem fontos szempont, mert azon nem lehet alakitani kesobb.
Köszi hogy elmondtad a véleményedet!
GSX-R 1000 ÉS CBR 1000 RR között vacillálok! (2007-es kiadás)
sedu nálam a kormány Arany szinú ANSWER márkáju