Ez a gyári gumi nem sokat ér!
Próbálj ki egy D211 Gp-t vagy egy Diablo Supercorsát vagy hasonlót!Nekem a D211-et nem tekergeti a K5 még áttétellel sem!
tegyél fel dunlop d211 -et vagy valami vágott slicket na akkor majd nem fogja eltekerni! Nekem is bt valami szar volt fent elől hátul használhatatlan volt a motor nem kanyarodott szitált a kormány amióta dunlop d 211 van fent azóta mintha egy teljesen másik motoron ülnék!
"Jol megdontott motornak kell nagy gazokat adni es akkor aranyosan kopik a guma. "
Ezen a vason nem ajánlott ilyeneket próbálgatni, mert hamar kimegy az ember alól. Már kissebb gázadásra is szeret megindulni kanyarban a segge
Az nem jo. Nalam viszonylag jo profilja szokott maradni a guminak, nemigen lesz kocka. Egyreszt rendszeresen dontogetem, hiszen kerulom a hosszu egyenessel tarkitott utakat. Nem hogy autopalyan, de mar foutvonalon sem szeretek motorozni. 2. 3. rendu utakat csipem. A masik, hogy eleve magas kupolaju, hasznalt slick van fenn, aminek a kozepe hegyes. Ebbol boven tud kopni, amikor vaszonig elfogy akkor is egy kicsit kopott utcai sportnak felel meg az ive. Nekem ez a metodusom gumikopas ugyben. Jol megdontott motornak kell nagy gazokat adni es akkor aranyosan kopik a guma.
Annyira ne sajnáld, mert eleinte jópofának tűnik, de hamar rájön az ember, hogy költséges mutatvány. Iszonyatosan nyalja a gumit, igen hamar le lehet nullázni a közepét a hátsónak
De hát nehéz egy ilyen vason épeszűen gondolkodni
Ez így van, pl. a K7-es ezres 1-2-3 ban tökéletes gumival meleg aszfalton is elkapar. 1-ben például két dolog történik: vagy emeli az elejét vagy eltekeri a hátulját.
Hát sajna a sv nem sport gép.De amire kitalálták prímán teljesíti.Megtanítja hol vannak a határok,"állítólagos" "igénytelenségével" bele vezet a karbantartás rejtelmeibe,jó a hangja...
Porshe-kal nem nagyon kell kergetőzni de 200km/h-ig egész jól kigyorsít(,mondjuk ott meg is áll )
Príma túra gép amivel kezdő szinten rosszalkodni is lehet kicsit.
bigeoneoszi intezi a felvideki kapcsolatot, de egyelore nem szolt ezugyben. A nagyvas.hu-n van viszonylag kedvezo aron ilyesmi.
En nem probaltam ilyen eros motorokat, amirol beszeltek. A maga 160 lovacskajaval es nagy epitesevel masodikban siman (ahogy a videoban lathato) felugrik egykerekre a gyarinal hosszabb attetellel is (azaz gyari attetel, de nagyobb gumi). Magasabb fokozatban kuplung nelkul nem hajlando, de en (eppen emiatt) nem is szeretek kuplunggal egykerekezni, szoval amit joe csinal, az nekem nem megy. De 2.-ban teljesen siman feljon a moci kerekre. Ez nekem egyelore eleg.
Örültem volna ha jó kezekbe kerül. Lassan rendeződik a sorsa, A nagy gixxer után, 3 hétig azt hittem el fog szakadni a bowden a CBR-en, annyira cibálni kellett. Most már megszoktam, de ezt nehezebb -olcsón- megpiszkálni.
az elkaparás téma meg útfüggő. van ahol sima ügy (pl szomszéd város főútján még 3ban is) a lakhelyemen meg inkább kerékre jönne.