4 éve ülök álmaim motorjain szóval az ilyen irányú irigység távol áll tőlem. Agó mesélte, hogy Ausztriában több BMW-nek is felrobbant a blokkja és szó nélkül kapták az újat bele. Az újnak már fél kg-al nehezebb a főtengelye. Gondolom nem véletlenül.
Pont ott törik, mint a gixxer, csak drágább a javítása
DDT500 irigy vagy
Cápa félig igazad van (sok a lassú májer gyerek). Ha jó áron adod el a kipufogódat, annyiból megveheted a CBR-t, ami fel van készítve ÜZEMSZERŰ HASZNÁLATRA!
Nem kell dicsérni egyik sportmotort sem, 2004 óta mind törik rendesen, nincs kivétel. Jobb esetben csak a blokk felfogató fülei törnek le (R1, zx10) egy kis egykeréktől, vagy rosszabb esetben a nyaknál hegesztés környéke lesz olyan, mintha cápa támadta volna meg
Ezért jó a régi CBR, bukókerettel. Legutóbb álló helyben feldőlt, kicsit kitört a betonból egy darabot, egy körömnyi helyen a ketrecről lement a fekete festék
Lehet hogy nem illik ide írni,de ha valakinek van vagy tud eladó hátsó űlést és visszapillantó tükröket esetleg hátsó váznyúlványt akkor szólhatna nekem. szl78@freemail.hu vagy 06303047782 számon. köszi.
Über Alles! Mondjuk en ilyet mar Hayabusatol is lattam, sot egyes japcsi sportgepek akkor is elrepednek, ha nem esel el vele. (Nem mentsegkent, hanem tenykent mondom.) BUGIC kedveert meg kell jegyeznem, hogy a KTM acelvazzal is kepes ugyanerre, tehat ebben a kategoriaban ovek a fodij.
kérdezd svédet miért nem vett bmw-t..pedig anyagilag mindegy volt miért inkább mást....amugymeg....egy egy sima kicsuszás után állapota a bmw-nek....dájcslánd minőség
Heles! Amikor megvolt a supermoto, az jobb volt egy fokkal. Eleg nehez ugy osszetorni, hogy sokba keruljon. Amikor azzal palyaztam, akkor eleve ugy mentem ki, hogy addig nem jovok haza, amig el nem tiplizek vele. Mivel nyulbela voltam csak masnap delelott sikerult, de sikerult. Felallitottam, elkonyveltem, hogy milyen szepen osszekarcolodott rajta minden es mentem tovabb ugyanugy.
Szerintem: Aki rendesen palyazik (nem csak lelkierot keres, mert beszari), az BIZTOSAN (100%) ossze fogja torni a palyamotort. Anyagi lehetoseg kerdese, hogy ez esetre mekkora toke mozgosithato, ezt mindenki maga donti el, mibe vag bele. Aki sohasem esik el, az valszeg nem keresi elegge a fizikai hatarokat - igy viszont kis tulzassal ertelmetlen a palyazas. Ha csak motorozni tanul, vagy lelkierot gyujt es ezert olyan ovatosan megy, amit egyebkent kozuton meg parkolokban is lehetne, ehhez meg felesleges palyamotort venni, teljesen jo az utcai motor. Aki palyagepet vesz az utcai melle, az mar bekalkulalja a bukfencet (leszamitva a magamutogato szarjancsikat es azokat, akik az egeszbe bele sem gondolnak). A gond akkor van, amikor az embernek nincs penze egyszerre 2 motorra (mint az en esetemben). Szivesen osszetornem a palyamotort, hogy elveszkedjek vele, de akkor nem tudnek utcan motorozni, mert nem lenne mivel. Palyamotor nelkul viszont csak kocapalyazo vagyok, ugy indulok el, hogy tudom ugyanezzel a motorral kell hazamennem. Sajnos igy nagyon lehet feljlodni egy bizonyos pont utan. Ezert is akarok mostmar mindig egy kivalasztott palyan menni, hogy legalabb ez nyujtson plusz biztonsagot.
És kell hozzá még egy pár zsák pénz hogy a bmw mostmár nyilvánvaló hibáit kijavitsa..mondjuk ugy 4-5 zsák lóvé elég lesz..és persze dodóban.....és ne 1esek legyenek..
F3, de mind1. Nem versenyezni akar Bali, csak jól megtanulni motorozni. Még csak 3 éve van jogsija, de már bátrabban húzza a gázt mint én, pedig 93 óta motorozom.
Van egy idősebb csóka, pont ilyen ótvar racsni géppel eteti a többieket A legnagyobb előnye, hogyha teljesen hazavágja (mondjuk 2-es számú versenybaleset), akkor is kevesebb kára, van, mintha eldobná a K5-öt, illetve megtanul gyorsan kanyarodni, nemcsak izomból lenyomni a többieket.
Viszont ha a legjobb sportmotor kell, akkor rá kell szánni a zsetont egy BMW-re.
Van 2 hónapos S1000RR is papírokkal, de arról csak 2,5MFt fölött tudunk beszélni (ma lesz kép róla).
Nem tudom miért kell pályára amatőr szinten fiatal gép. Ha törik sokkal drágább hozzá minden. Szerintem veszek rá egy R6RR idomot és jól fog kinézni.
DDT500 irigy vagy
Cápa félig igazad van (sok a lassú májer gyerek). Ha jó áron adod el a kipufogódat, annyiból megveheted a CBR-t, ami fel van készítve ÜZEMSZERŰ HASZNÁLATRA!
Nem kell dicsérni egyik sportmotort sem, 2004 óta mind törik rendesen, nincs kivétel. Jobb esetben csak a blokk felfogató fülei törnek le (R1, zx10) egy kis egykeréktől, vagy rosszabb esetben a nyaknál hegesztés környéke lesz olyan, mintha cápa támadta volna meg
Ezért jó a régi CBR, bukókerettel. Legutóbb álló helyben feldőlt, kicsit kitört a betonból egy darabot, egy körömnyi helyen a ketrecről lement a fekete festék
Nincs valakinek elfekvőben eladó állítható vezérműkereke?
Van egy idősebb csóka, pont ilyen ótvar racsni géppel eteti a többieket A legnagyobb előnye, hogyha teljesen hazavágja (mondjuk 2-es számú versenybaleset), akkor is kevesebb kára, van, mintha eldobná a K5-öt, illetve megtanul gyorsan kanyarodni, nemcsak izomból lenyomni a többieket.
Viszont ha a legjobb sportmotor kell, akkor rá kell szánni a zsetont egy BMW-re.
Nem tudom miért kell pályára amatőr szinten fiatal gép. Ha törik sokkal drágább hozzá minden. Szerintem veszek rá egy R6RR idomot és jól fog kinézni.