Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is volt 650-es Sv-m meg ezres is de egy gixxer az más!Ezt te is tudod!Ezután a kis F3-as nem lenne nagy élmény.Min egy 600-as gsxr!OK hogy olcsó de nem egy nagy technika!
A szó amit keresel áttétel
Tudnám mi a faszért nem áll így kerékre 2.ban a gixxerem...
Hat igen, csak erre tudok gondolni, hogy az "erezhetetlen" esemenyek kozott mar nem lehet megtalalni a hatart agybol. Az vilagos, hogy a motor tomege (tehetetlensege) megmutatkozik a koridoben.
Sokszor nem is érzed, hogy csúszik a kerék, de már elforgott. Ha pedig fúj egy kicsit a szél akkor a Hringen is a balos kanyar a domb tetején nagyon tud csúszni amatőr körülmények között is.

Bali van SV 650 kupa is jóval 100 ló alatt. Ha csak a lóerő és a széles gumi számítana, akkor a busákkal mennének az emberek a leggyorsabban a ringen 200-as hátsóval. Viszont a veterán motorok, virsli gumikkal 40-50 lóerővel 2 perces (+1 2 sec) időt tudnak menni.
nem csak a gummára gondoltam ...futómű....vázgeometria stb stb
Mondjuk ezt az eroatvitel dolgot soha nem ertettem. Kelloen meleg gumi 2. fokozatban mar megtapad annyira, hogy inkabb a motor all fel egykerekre, semhogy elforogna a kerek. Ledontve ugyan el tud kaparni, de kanyarkijaratnal egyebkent sem lehetne a sebesseget drasztikusan novelni, hiszen a kanyar radiusza miatt kisodrodna. A nagy gyorsitokepesseget csak akkor aknazza ki a motoros, amikor mar relative fel van allitva a motor, ilyenkor pedig az utcai gumi is megtapad, nemhogy a slick. A sornegyeseket pedig melyen dontott allapotban is lehet kezbol szabalyozgatni akar centi pontossaggal. Ha akarom 2cm-t megy ki a fara, ha akarom 5cm-t, ha akarom semmit. Legalabbis az en egyszeru felhasznaloi szintemen ez igy megy. Gondolom a kutya ott van elasva, hogy a szoban forgo hatarokon belul is meg ki kell aknazni az utolso milimetereket is - amihez en mar eleve keves vagyok es itt segithet az elektronika. De ahogy eszrevettem a hobbi-palyamotorosokat ezen a szinten ok sincsenek, sot! Nagyon messze vannak ettol. Ki kene probalni egy ilyen kiporgesgatlos motort, hogy milyen erzest kelt. Es vajon milyen tudasszint kell ahhoz, hogy az elektronikaval az ember gyorsabb legyen, mint anelkul..?
Sziasztok van 1 k5 750es gixim nemrég vettem a váltásjelzőt, hogy lehet beállítani ,hogy mikor villanjon? kszi előre is
Pont ez a lényeg, a BMW a sok elektronika miatt át is tudja vinni az erőt.
na majd minden titán lesz meg hitech, sokat gyártanak olcsóbb lesz az is :)
nem minden a lóerő ha nem tudod átvinni az aszfaltra..biztos jo a bmw,nem kétlem...én teljesen meg vagyok elégedve a fostos zx 10 zel...erő nem nagyon fogy el..pedig ez csak játék:
http://youtu.be/Jp9F2xbUcuY
Eljutottunk oda, hogy nehany evvel ezelotti superbike motorok teljesitmenyet adjak le az utcai gepek. Lehet, hogy innen nincs tovabb . Nem azert nincs tovabb, mert nem tudnak akar 250 LE-s motort csinalni, mert tudnak. Azert nincs tovabb mert az igenybevetelt kibiro anyagok eloallitasi es megmunkalasi koltsege eladhatatlanul dragava tennek a motorokat vagy az elettartam rovidulne kozuton hasznalhatatlan rovidsegre. Teljesen mindegy hogy melyik markarol van szo, nem nagyon fogjak birni az anyagok a 200+ loeroket tartosan. Vagy egesz egyszeruen eleve palyagepet kell epiteni. Se lampa, se index, se tukor.
Szóval ki használt már hűtő tömitőt és mik a tapasztalatok?
Minden mérés 200 lóerőt mutat eddig a bmw-nek.
Kellene nekem is nem azt mondom :)
15 ös lánckerék van rajta semmi nagy dolog az enyémre értve.
A kawa is megcsinálta ez a könnyű főtengely húzást már :)
Nyilvan mert jobban motoroztal es/vagy a Te motorod csomagja idosebb kora ellenere utokepesebb (pl. mert egyszeruen jobban valasztottad meg az attetelt a palyahoz). Mar amennyire ertem, amit ki akarsz fejezni. En nem probaltam ezeket, de szerintem jo motor az S1000RR. Azt elhiszem, hogy esetleg nem strapabiro vagy azt, hogy esetleg nincs meg az a valos ereje, amirol irnak/beszelnek. De a kettot egyutt azert erosen ketlem. Csak nem hozzak ki az elmult ket ev legjobb sportmotorjanak azt a gepet, ami gyenge is, meg szet is hullik allandoan.
1000 RR BMW ? 200-on odavertem neki gyorsuláson szlovákba :)
Minden oldalon nyomultok :)
ok..akkor ugy mondom....mögöttem végzett...Palik pedig még mindig jobb volt mint ezek a nyomorékok
Mondjuk ez minden esetben igy van, amikor ket egymas mogott halado jarmu gyorsit ki....

Mar palik is eszrevette, hogy Coulthard az erosebb mercivel elhuz az egyenesben, de a fektavon raesik a nyakara Schumacher.... Komoly dolgok ezek...
Az sajnos nem az én pénztárcámnak való gép!
hring..kigyorsítás..bmw1000rr...hallom mögöttem....aztán kigyorsítás után már csak látom..ha hátranézek..2004 zx vs. 2011 RR .

versenyen..tehát a pilótával nem sok gond volt..
Nincs valakinek egy eladó első felnije K5 ezerhez? Jó a k7 is. Az sem baj ha sérült!
thx
Dobjál rá 130-at és mindenkinek jó lesz
Nem úgy írtam, tudom, hogy ződ a véred, és 04-től piszok jók a kawák is, amíg nem volt BMW ez volt a legerősebb motor.
Az új zx10 blokkja is szétesős, lehet azért mert kínában készül, vagy csak sok a 200le/liter.