Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előre inkább 15-ös lánckerék, és akkor gázra jön fel az eleje.
Jo a canga! Tiszta olyan, mint az enyem (csak nincs lezuzva). A lanc ugy van, ahogy bigoneoszi irja. Az erositett (130LE feletti) 530-as kell. A Zenyem ilyen:
Szerdat meglatjuk, igyekszem ott lenni!
Elfert, sot! Nekem eddig Harris markolat volt. Azt nem tudom, hogy a teflon markolat is Harris-e, vagy az a gyari, mindenesetre annak volt egy bizonyos terkoze a kapcsolohaz es a markolat kozott. A Yamaha gazkarnal ez nincs, csak egy alatet van, ami megakadalyozza, hogy a markolat gumija a hozzatapadjon a kapcsolohazhoz. A ketto kozotti meretbeli kulonbseg kb. 4 mm. Ha a Yamaha markolatot feltolom a kapcsolohazig (mint a kulung oldalon), akkor kb. 4 mm res marad a markolat vege es a kormanysuly kozott. De erzesre igy a jo es nem ugy, ahogy eddig volt a markolatom! (A regit nem lehetett kozelebb tolni a kapcsolohazhoz, mert azon fix bordak megvezettek a markolatgumit amitol ment feljebb.) Ma meg fogom merni mm pontossaggal a balhoz kepest, hogy hol kell lennie.
Szép a motorod! Jól néz ki az az egykerekezős képed is! Felrakhatnád ide...
Sztem ha tudsz szerezni gyári DID-et(normális áron), az a legjobb. Ha az nincs, akkor a Pink Motors féle DID-et vedd meg.
50 azaz 530-as lánc kell rá, 110 szemű, és a gyári áttétel elöl 17, hátul 42. Jah, és 50(530)ZVM-X-et vegyél.

Más: Én legközelebb kipróbálom amit Indy írt az 1100-as fórumban.
Lehet, h noname, meg ilyesmi, de ha neki az 1100-ason jól teljesít(full power), akkor nekünk is jó lenne...
http://www.sportmotor.hu/motor...
1095-hosszászólástól
Zsír lehet ez a gázkar. Elfért rendesen?

Jólvan, ma úgyis dolgozok estig.
Szerdára gyönyörű időt jósol...
Heló Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki hogy a K1 es GSX-R 1000- nek mi a lánc típusának a száma, és ki melyik láncot ajánlja?
Én a D.I.D. láncot néztem az 530, 50ZVM vagy még máshol külön kategóriába hozzák az 50ZVMX típusú láncot. Mi lehet a különbség és melyik legyen vagy melyik a jobb. Köszönöm a segítséget!
Felkerult az R1 gazkar. Tetszik, hogy egyertelmuen lehet csogazt adni. Visszavaltasoknal gazfroccs is hatarozottabb, kereszbe csusztatasnal konyebben szabalyozhato, mert fekkaron megfeszult ujjak alatt konnyebb gazt adni (annyi picit, amennyit kell). Vizfoltos aszfalton jottem haza, brodszajdolas kontrolalhato. Tetszik, igy hagyom.

(bigoneoszi, a rossz idore valo tekintettel ma nem eroltettem a menetet Hozzad.)
egyszerűbb lett volna hátulról kitolni, én úgy szoktam
Van hozzá emelő elég. Van a kocsiba is 2ő, meg van első és hátsó. Avval már meg lehet okozni ügyesen.
Kedd, szerda, szombat, vasárnap...
Nincsmit.
Benne vagyok. Van 2 elso emelod? Vagy hogy emeljuk fel mindket paripat egyszerre? Mikor lenne jo?
A hasznos kommentek kozben batrabban nekialltam. Teljesen gyari az enyem, ugy van, mint a rajzon. Csak ugye, miutan egyszer mar kitekertem a csavart teljesen es a mogotte levo anya "elgurult" mar nem tudtam rendesen osszerakni. Most vastag facsavarral ki-imadkoztam belole a gumi szelencet es persze mogotte volt az anya. Elotte meg a 8-as anya (ahogy a rajzon), ami tavtartokent funkcional. Na ez nem eppen egy gyarinak latszo megoldas, azert valljuk be ez hanyas - fuggetlenul attol, hogy funkcionalisan jo. Ez zavart meg, amikor eloszor szetszedtem, azt hittem valaki sufnizott. Nem gondoltam volna, hogy gyarilag ilyen.

Most minden frankon all a helyen, koszonom a segitseget mindenkinek!
én is elcarakodtam vele mire kijött. visszarakni se volt egyszerű. miután leműszakiztatom a vasat szedhetem megint, építem vissza a jobb cuccokat
A rendes kormánysúlyt, kézzel nem rántod ki az tuti.
Az enyémet alig bírtam kiszedni, amikor kicseréltem.
Most meg cserélhetem vissza, mert szart sem ér a mostani alu.
Túl könnyű, és jönnek fel a rezgések rendesen.

Amúgy a felnijeimet leellenőriztem. A szervízhatár 2mm, nekem a hátsónál van 1ik oldalt 0,8mm ütés, az elsőben meg megint csak 1 oldalra 0,5mm. Lehet ettöl az a buzi rázkódás?
Valamikor jól átjöhetnél, ha nincs nagyon szétborítva a géped, aztán kipróbálhatnánk egy kerékcserét, ha bennevagy...
Igen, ez lehetséges, mert más a testfelépítésünk nem kicsit...
Nemhiszem, h utángyártott lenne.
Amúgy az a gumi mögött van még egy anya. Amit ki lehet rántani egy nagyobb csavarral...
Aham! Akkor korulnezek benne!
nekem is hasonló, csak van egy anya is hozzá, így összehúzza rendesen a gumit és befeszül, meg se mozdul a kormánysúlyom.
A régi gixxereket nem ismerem, nem merek mondani semmit. Szerintem simán bele van préselve.
A legjobb ha megfúrod a súlyt és a csutkát. A súlyba vágsz menetet és lefixálod.
A végső megoldás úgyis a cross kormány lesz
Gabi jo eszterganyos, meg tudta volna csinalni, en mondtam neki rosszat. Azota romlott a helyzet: az a gumi szelence, ami a kormany vegeben van (ebbe megy bele a csavar) elkezdett kicsuzni a kormanybol. Eddig sohasem foglalkoztam kormanysulyokkal melyebben, nem is tudom hogyan kellene ennek kinezni. Gyarilag, hogy van megoldva a GSX-R- kormanysuly rogzites?

Nalam a kormanyban van egy kemeny gumi (vagy annak latszo valami) abibe belemegy a rogzitocsavar menete (6-os menet a gumiba fog). Ennyi. Hinayzik ebbol valami? Vagy ez valami utangyartott cucc lehet? Netan a gyari ilyen szar?
Flexel vágtam bele én is azt a nútot, mert az esztergányos nem bírta megcsinálni. Kb. 10 másodperc munka.
A Z-n alátéttel távtartóztam a radiális féknyergeket.
Itt is van pár ötlet:
http://www.vfrdiscussion.com/f...
Hogy magasitottad a feknyerget?
Nem vagyok ugyes, mert elb..tam. Olyanra kellett volna csinalni, hogy egy tovabbi vekonyabb puca belogjon a kormanycsobe, amibe pontosan bele illeszkedik. Ezzel megszuntetheto lenne az a lehetoseg, hogya kormanysulyt az ember a kezevel kirangathassa a helyerol (eddig nem jott ki, de elvileg ki tud).

Azert nem olyanra csinaltam, mert a kormany vegebe bele volt ragasztva egy japan zold anya (tavtartonak valszeg) es mivel azt hittem, hogy az gyari es nem akart kijonni ugy csinaltam meg a kormanysulyt, hogy elferjen azzal egyutt. Kesobb, amikor furkaltam, akkor pottyant ki, de akkor ezek a sulyok mar keszen voltak.
Ügyes vagy, nekem a CBR csutkáján alapból lehetett 1 centit csúsztatni kifelé a markolatot. Most már nekem is jó a fék (330-as tárcsa). A kuplung vajpuha miután befújtam teflonos spray-vel.