Jo a canga! Tiszta olyan, mint az enyem (csak nincs lezuzva). A lanc ugy van, ahogy bigoneoszi irja. Az erositett (130LE feletti) 530-as kell. A Zenyem ilyen:
Elfert, sot! Nekem eddig Harris markolat volt. Azt nem tudom, hogy a teflon markolat is Harris-e, vagy az a gyari, mindenesetre annak volt egy bizonyos terkoze a kapcsolohaz es a markolat kozott. A Yamaha gazkarnal ez nincs, csak egy alatet van, ami megakadalyozza, hogy a markolat gumija a hozzatapadjon a kapcsolohazhoz. A ketto kozotti meretbeli kulonbseg kb. 4 mm. Ha a Yamaha markolatot feltolom a kapcsolohazig (mint a kulung oldalon), akkor kb. 4 mm res marad a markolat vege es a kormanysuly kozott. De erzesre igy a jo es nem ugy, ahogy eddig volt a markolatom! (A regit nem lehetett kozelebb tolni a kapcsolohazhoz, mert azon fix bordak megvezettek a markolatgumit amitol ment feljebb.) Ma meg fogom merni mm pontossaggal a balhoz kepest, hogy hol kell lennie.
Szép a motorod! Jól néz ki az az egykerekezős képed is! Felrakhatnád ide...
Sztem ha tudsz szerezni gyári DID-et(normális áron), az a legjobb. Ha az nincs, akkor a Pink Motors féle DID-et vedd meg.
50 azaz 530-as lánc kell rá, 110 szemű, és a gyári áttétel elöl 17, hátul 42. Jah, és 50(530)ZVM-X-et vegyél.
Más: Én legközelebb kipróbálom amit Indy írt az 1100-as fórumban.
Lehet, h noname, meg ilyesmi, de ha neki az 1100-ason jól teljesít(full power), akkor nekünk is jó lenne... http://www.sportmotor.hu/motor...
1095-hosszászólástól
Heló Mindenki!
Segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki hogy a K1 es GSX-R 1000- nek mi a lánc típusának a száma, és ki melyik láncot ajánlja?
Én a D.I.D. láncot néztem az 530, 50ZVM vagy még máshol külön kategóriába hozzák az 50ZVMX típusú láncot. Mi lehet a különbség és melyik legyen vagy melyik a jobb. Köszönöm a segítséget!
A hasznos kommentek kozben batrabban nekialltam. Teljesen gyari az enyem, ugy van, mint a rajzon. Csak ugye, miutan egyszer mar kitekertem a csavart teljesen es a mogotte levo anya "elgurult" mar nem tudtam rendesen osszerakni. Most vastag facsavarral ki-imadkoztam belole a gumi szelencet es persze mogotte volt az anya. Elotte meg a 8-as anya (ahogy a rajzon), ami tavtartokent funkcional. Na ez nem eppen egy gyarinak latszo megoldas, azert valljuk be ez hanyas - fuggetlenul attol, hogy funkcionalisan jo. Ez zavart meg, amikor eloszor szetszedtem, azt hittem valaki sufnizott. Nem gondoltam volna, hogy gyarilag ilyen.
Most minden frankon all a helyen, koszonom a segitseget mindenkinek!
A rendes kormánysúlyt, kézzel nem rántod ki az tuti.
Az enyémet alig bírtam kiszedni, amikor kicseréltem.
Most meg cserélhetem vissza, mert szart sem ér a mostani alu.
Túl könnyű, és jönnek fel a rezgések rendesen.
Amúgy a felnijeimet leellenőriztem. A szervízhatár 2mm, nekem a hátsónál van 1ik oldalt 0,8mm ütés, az elsőben meg megint csak 1 oldalra 0,5mm. Lehet ettöl az a buzi rázkódás?
Valamikor jól átjöhetnél, ha nincs nagyon szétborítva a géped, aztán kipróbálhatnánk egy kerékcserét, ha bennevagy...
A régi gixxereket nem ismerem, nem merek mondani semmit. Szerintem simán bele van préselve.
A legjobb ha megfúrod a súlyt és a csutkát. A súlyba vágsz menetet és lefixálod.
A végső megoldás úgyis a cross kormány lesz
Gabi jo eszterganyos, meg tudta volna csinalni, en mondtam neki rosszat. Azota romlott a helyzet: az a gumi szelence, ami a kormany vegeben van (ebbe megy bele a csavar) elkezdett kicsuzni a kormanybol. Eddig sohasem foglalkoztam kormanysulyokkal melyebben, nem is tudom hogyan kellene ennek kinezni. Gyarilag, hogy van megoldva a GSX-R- kormanysuly rogzites?
Nalam a kormanyban van egy kemeny gumi (vagy annak latszo valami) abibe belemegy a rogzitocsavar menete (6-os menet a gumiba fog). Ennyi. Hinayzik ebbol valami? Vagy ez valami utangyartott cucc lehet? Netan a gyari ilyen szar?
Flexel vágtam bele én is azt a nútot, mert az esztergányos nem bírta megcsinálni. Kb. 10 másodperc munka.
A Z-n alátéttel távtartóztam a radiális féknyergeket.
Itt is van pár ötlet: http://www.vfrdiscussion.com/f...
Nem vagyok ugyes, mert elb..tam. Olyanra kellett volna csinalni, hogy egy tovabbi vekonyabb puca belogjon a kormanycsobe, amibe pontosan bele illeszkedik. Ezzel megszuntetheto lenne az a lehetoseg, hogya kormanysulyt az ember a kezevel kirangathassa a helyerol (eddig nem jott ki, de elvileg ki tud).
Azert nem olyanra csinaltam, mert a kormany vegebe bele volt ragasztva egy japan zold anya (tavtartonak valszeg) es mivel azt hittem, hogy az gyari es nem akart kijonni ugy csinaltam meg a kormanysulyt, hogy elferjen azzal egyutt. Kesobb, amikor furkaltam, akkor pottyant ki, de akkor ezek a sulyok mar keszen voltak.
Ügyes vagy, nekem a CBR csutkáján alapból lehetett 1 centit csúsztatni kifelé a markolatot. Most már nekem is jó a fék (330-as tárcsa). A kuplung vajpuha miután befújtam teflonos spray-vel.
Sztem ha tudsz szerezni gyári DID-et(normális áron), az a legjobb. Ha az nincs, akkor a Pink Motors féle DID-et vedd meg.
50 azaz 530-as lánc kell rá, 110 szemű, és a gyári áttétel elöl 17, hátul 42. Jah, és 50(530)ZVM-X-et vegyél.
Más: Én legközelebb kipróbálom amit Indy írt az 1100-as fórumban.
Lehet, h noname, meg ilyesmi, de ha neki az 1100-ason jól teljesít(full power), akkor nekünk is jó lenne...
http://www.sportmotor.hu/motor...
1095-hosszászólástól
Jólvan, ma úgyis dolgozok estig.
Szerdára gyönyörű időt jósol...
Segítséget szeretnék kérni hátha tudja valaki hogy a K1 es GSX-R 1000- nek mi a lánc típusának a száma, és ki melyik láncot ajánlja?
Én a D.I.D. láncot néztem az 530, 50ZVM vagy még máshol külön kategóriába hozzák az 50ZVMX típusú láncot. Mi lehet a különbség és melyik legyen vagy melyik a jobb. Köszönöm a segítséget!
(bigoneoszi, a rossz idore valo tekintettel ma nem eroltettem a menetet Hozzad.)
Kedd, szerda, szombat, vasárnap...
Most minden frankon all a helyen, koszonom a segitseget mindenkinek!
Az enyémet alig bírtam kiszedni, amikor kicseréltem.
Most meg cserélhetem vissza, mert szart sem ér a mostani alu.
Túl könnyű, és jönnek fel a rezgések rendesen.
Amúgy a felnijeimet leellenőriztem. A szervízhatár 2mm, nekem a hátsónál van 1ik oldalt 0,8mm ütés, az elsőben meg megint csak 1 oldalra 0,5mm. Lehet ettöl az a buzi rázkódás?
Valamikor jól átjöhetnél, ha nincs nagyon szétborítva a géped, aztán kipróbálhatnánk egy kerékcserét, ha bennevagy...
Amúgy az a gumi mögött van még egy anya. Amit ki lehet rántani egy nagyobb csavarral...
A legjobb ha megfúrod a súlyt és a csutkát. A súlyba vágsz menetet és lefixálod.
A végső megoldás úgyis a cross kormány lesz
Nalam a kormanyban van egy kemeny gumi (vagy annak latszo valami) abibe belemegy a rogzitocsavar menete (6-os menet a gumiba fog). Ennyi. Hinayzik ebbol valami? Vagy ez valami utangyartott cucc lehet? Netan a gyari ilyen szar?
A Z-n alátéttel távtartóztam a radiális féknyergeket.
Itt is van pár ötlet:
http://www.vfrdiscussion.com/f...
Azert nem olyanra csinaltam, mert a kormany vegebe bele volt ragasztva egy japan zold anya (tavtartonak valszeg) es mivel azt hittem, hogy az gyari es nem akart kijonni ugy csinaltam meg a kormanysulyt, hogy elferjen azzal egyutt. Kesobb, amikor furkaltam, akkor pottyant ki, de akkor ezek a sulyok mar keszen voltak.