Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemigazán mondható annak. Nekem pl olyan 78-80 körül szokott mozogni jobb időben, de hidegebben is olyan 72 szokott lenni.
Lehet olyan gyors voltál, h megfagyott a hűtővized...
Teszteld le álló helyben. Ott is simán fel kell annyira melegednie, hogy bekapcsoljon a ventilátor. Persze, ez megint csak jóidőben...
Sedu: milyen a 929 RR? Jól motorozható?
Látom alapból nem túl erős...
Hi !Mindenki !Olyan kérdésem lenne ,hogy van egy gsxr 1000 k5-öm ,
Ma mentem vele és a hőfok kijelző visszaesett 62 fokig 200km/órás sebességnél !Ez normális ?
Én is akartam előre eggyel kisebb lánckereket (H) de a lánc már a vezetőn fut
Ma szétkaptam a légszűrőházat. Nem csoda, hogy nem megy jobban, mint a Z. A kawán 45-ös pillangók voltak, ezen csak 40-esek. Ráadásul akkora hosszú tütékkel, mint egy hegyomlás, alul mégse ment. Szerencsére kisebbet mindenből könnyű csinálni, már van kép, nemsoká feltöltöm.
A 600-as gixxeren (K7) nagyobb a torok keresztmetszete, mint ezen a közel ezres gépen, a légszűrője is picike.
Volt még egy -szerintem- szívászaj csökkentő lapát, most már az is alapból átengedi már a levegőt. Álló helyzetben megjárattam, sokkal jobb lett, holnap légkulccsal leveszzük a havernál a lendkereket és legyalultatom a felére.
Lenne potenciál benne, csak a nagy H-nál lefojtották, és papíron ráírták a 150 pacit.
nemrég 1-el kisebb első lánckereket tettem fel előre ezáltal hátrébb került a hátsó kerék és azóta megszűnt a kormánycsapkodásom amúgy én is keményíteni szerettem volna a gyári kormánytelon mert nem sokat ér de most megszűnt ez a művelet óta a csapkodás!
Hali!
Hívtam a ringet és még se csoport se időbeosztásuk nincs!Szerda körül lessz ha minden igaz!Még azt sem tudták megmondani mennyibe fog kerülni!Szép kis banda!Majd írok ha van valami.
Na, arra kivancsi is leszek. Valami nekem sem jo az elejeben szerintem. Egyreszt nem csusznak eleg szepen a szarak (szerintem) es 2 szemellyel furcsa nyikorgo hang jon elolrol (mint a hungarocell nyekeges).
Na igen. Rájöttem mitől rázkódott a gép.
Alig bírtam kivenni az első kereket, de majd leírom, most elviszem megcsináltatni a telót, mert azt baszták el...
Enterprise urhajo galaktikus urugrasra kesz!
K7-nél ez teljesen normális. Gurulásnál, kis tempónál szinte semmit nem csillapít (viszont így lehet városban közlekedni vele), ahogy nő a sebesség úgy keményíti az elektronika. Nekem ez sokkal jobban bejön, mint a fixen felkeményített. Azzal szenvedés a városi közlekedés.
seducertt@hotmail.com
vagy 70/520-4856
Saját magad!
Leszeded, kiveszed a csavart belőle. Kipumpálod az olajat, és raksz bele "vastagabb" olajat ilyen módszerrel. Bocsi Sedu ezt a képet lenyúltam...
ha kifér
Mentem is! Csak ezt fényképeztem le.
Remélem a 100e-ret is le tudom majd fényképezni!
Nem mert a pillangó szelep is ki lett szedve belőle...
bro-n október 21 az utolsó nap... június vége-augusztus eleje környékére volt tervezve egy kis móka...
nem fog ez így csörögni?
mehettél volna még egy km-t
Ismertek esetleg valakit aki a gyári kormánytelót(K7 1000) fel tudná keményíteni mert szerintem az enyémen nagyon könnyen jár a kormány:-(
Jah, ez is ki lett aplikálva...
Hopp-hopp...
Sedu, mi a mail címed? hotmailesről visszadobja a mailt.
Nem. Vagyis nem tudni!
Aki volt az igazgató(és a motoros napok és versenyek szervezője), azt lecserélték...
Hali
Tudja valaki a K5 1000 gyári hátsó lánckerék méretét?
Attila