Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

D=60-al mar jo lenne!
L-58-60 de a fülem be belekap a szél
Ha eleg nagy fejed van, ugy is sikerul!
én nem tudok 1kerekezni,csak a fejem csapom hátra de az is élmény
Valaki SOS tudna nekem egy K5 K6 1000 GYÁRI EREDETI tanksapkát fényképezni?
Köszi, elolvasom!
ugyehogyugye
Ja, valahogy igy.
A motorozasban en azt elvezem, amikor feszegethetem a hatarokat. Hataron kontrol alatt tartani a gepet - ez a "feladat" szamomra. A sebesseg es a gyorsulas maga sem adja ezt az oromot - eppen ezert en nem is keresem a nagy vegsebessegu motorozast. Mindig az adott utviszonyhoz kepest menjunk a leheto leggyorsabban. Ez lehet akar enduro tempo is. Az egykerekezesben az a jo, hogy a holtponton tartas ugyanezt a figyelmet kivanja. Milimeter pontossaggal kell erezni a motor mozgasat ahhoz, hogy meg tudjuk tartani holtponton eppen ugy, mint amikor a leheto leggyorsabb kanyarodast probalgatja az ember. A filozofiam miatt pl. a palyamotorozas-szeru dolgok tetszenek. A hatarok feszegetesehez elengedhetetlen a palya ismerete. En ekkor vagyok elememben. Ha ismeretlen uton megyek, otvatos vagyok, konnyen megelozhet kicsit is batrabb motoros. Da amikor ismert uton megyek, mas a helyzet.
Raadasul palyagumi volt. Pirelli Dragon Supercorsa Pro. Meg a Z750 korszakban kaptam hatso deffektet pentek delutan es motorostalalkozora kellett menni. Teljesen jo lett. 0-ra jartam vele a gumit utana. Razkodasra nem figyeltem fel, pedig centirozva nem lett. Persze hol van egy Tip-Top tomege az olomehoz kepest - amibol 12 darabot is felragaszt a gumis gond nelkul mondvan, hogy "szar a gumi".

Sokan nem tudjak, hogy a Tip-Top ragasztoval nem csak Tip-Top foltot lehet felragasztani, hanem nyers gumit is, csak akkor a foltnak hasznalt gumidarabot is be kell ragasztozni. Ilymodon akar lufibol vagy kotonbol is lehet szupervekony foltot csinalni, ami gyakorlatilag a deffektspray altal kepzett retegnek felel meg. Sokkal esszerubb igy javitani a kereket. A gumis is ugyanigy javitja, csak eloszor kifurja a lyukat nagyobra - sertve ezzel a gumi szalszerkezetet. Utana belehuz - es ugyanugy bele ragaszt - egy fullankos foltot, aminek a tomege legalabb akkora, mint a Tip-Top foltnak. Utana kicentirozza - felrak meg 10 deka olmot, osszetaknyolja a felnit - es utadra enged.
még nagyobb szabadság érzet, még nagyobb arenalin löket, bizonyítás hogy meg lehet csinálni, stb...
a kövér gáz is jó , de pl. megvan 3 éve a motorom és még nem tudom mi a vége mert nam érdekel... viszont ha pályán megyek és a kanyarba kívülről úgy előzök meg valakit hogy a bukósisakom a másik motoros első tengelyének magasságában van az már megint csak nagy adrenalin bomba...
Ok ezt értem, de mégis mi lesz jobb? Nagyobb adrenalin? Nem hiszem, hogy jobb érzés lehet, mint húzni egy kövér gázt. Főleg úgy, hogy ha valami balul sül el csúnyán össze lehet törni a vasat. Arról ne is beszéljünk, hogy a motort is hazavágja. Csak kíváncsi vagyok.
a saját perverz vágyaimt szereretném vele kielégíteni , az hogy ha más látja és mit szól hozzá az nem érdekel , nekem kell és kész , nekem ez az értelme...
...hogy ennek az egy kerekezésnek mi értelme... fel nem foghatom. Brahiból a haveroknak vagy miért?
-1, +2 van jelenleg , 1-be és 2-be is jön fel az eleje pályán olyan 11000-től úgy kell lefelé nyomni...
elvileg tudtam kerekezni csak nem ilyen motorral, azt nem is momdom inkább hogy milyennel...
a fő probléma az hogy nagyon féltem a gépet...
próbálgattam már de gázzal és csak pár mérerig sikerül, vagy azért mert túl magasnak érzem és elcsukom a gázt, vagy túl alacsony és leesik...
60-ról simán
A montimmal is simán stoppizok, pedig csak v-fék jó betéttel.
Előre -1, és űljél hátrébb, puhítsál a hátulján.
Tönkretették a tegnapi rohadt tolvajok, és a semmirekellő sünök, hogy otthagyták a szemetet az úton, a járdán meg beszélgettek egymással a seggüket a kocsinak támasztva. Ráadásul a haver kék M5-ösébe mentek bele.
Nincs veszve semmi, meg lesz javítva, mert nagyon jó gumi, és a vastag részén érte a sérülés.
aszem hétvégén elkezdem gyakorolni...
Nincs fordulatszám mérőm, seggre jobban megy, alapjárat körül nem használom.
Bacod ahhoz le kell venni. Ezen a motoron emelőszemnek még a helye sincs meg, nem álom a gumishoz elvinni kocsi nélkül.
Kívülről kellene megcsinálnom, és nem facsavarral. Elsétálok a gumis haverhoz mentsen meg, de ne ilyen slim-os gennyel. Akkor már önthetek bele cukros tejet is.
Egykerekezésről nekem nagyon sokat segített Zema leírása, amit ezen úton is köszönök neki!
http://www.sportmotor.hu/motor...
R1 topicban 13312-es, és 13316-os hsz. (2009.01.28)
Hát, el is adnám a GSXR-t, ha nem jönne fel 2.-ben kerékre.
Ez nem 600-as, h csak kuplunggal akar feljönni.
Nekem gyári áttétellel is simán emelkedik az eleje 2.-ben. Utassal meg még 4.-ben is ágaskodik rendes gázadásnál...
A tiéd meg erősebb is.
Sztem, csak nem mersz elég nagy gázt húzni, h emelje az elejét.
Én még csak most szokok hozzá, h felemelkedik, fenttartani még nem tudom szépen, de gyakorlással majd meglesz az szép lassan...
Sportmotor guminál?
Amúgy ezen már én is gondolkodtam. Pl egy szögnél...
Érdekes amit írsz. Kipróbálom énis, amikor nem lesz ilyen kula időjárás...