Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilvanvaloan a gumi. Azt nem soroltad fel, hogy megnezted volna es egyebkent is 90%-ban ez a ludas az elso futomu hulyesegeiert.
Valami nagyon nem stimmel.
Valamitől vibrál a motorom. A mostani lánccsere után annyira nem érezhető mint eddig, de valami még mindig nem kerek.
Ráadásul felfedeztem a hiba okozóját úgynézki, csak a pontos lokációt lesz nehéz belőni.
Éreztem ezelött is, h ha lassan fékezek szitál a kormány kicsit.
Ha gyorsabbról fékezek nem érezni annyira, meg a kormánylengéscsillapító lefogja. Azt hittem a tárcsa miatt van, de nem attól. A múltkor próbálgattam különböző tempónál elengedni a kormányt. 60-nál elengedtem és picit ingott, 80-nál már nagyon ingott, 100-nál elengedtem és úgy elkezdett csapkodni a két irányba, h félelmetes volt. 200-nál is kipróbáltam, de ott már inkább átmegy vibrálásba ez a dolog. Na ez mi a jó ráktól lehet?
Gumi? Felni? Tengely? Csapágy? Féktárcsa? Egyenfutás?
A múltkor ahogy próbáltam egykerekezni, egyszer eléggé odavágtam az elejét, ráadásul kicsit keresztbe is volt a kormány. Lehet az odabaszott valaminek? A telók tuti jók...
Fasza!Holnap rendelek én is az egri srácnál!
Nem tudom sajna megoldani, pedig nagyon mennék. Viszont megrendeltem a kisebb lánckereket előre. 4100 pénz, JT. Neked is jót tenne, ellensúlyozná a 200-as gumit.
Most Gp-s úton megyünk semmi supermoto!Holnap megyünk fel cimbivel kár hogy nem jössz!
Öntapadós bitumenlap (kocsiba padlóra, ajtóba szokták ragasztani a hifisek), arra alufólia és 2 réteg szivacs, pl. amibe a számítógép alkatrészeket csomagolják. Kb. annyit csendesít, mint a füldugó, csak kényelmes is. Csak a 2 fülem környékére ragasztottam.

Bali jó lesz a Mátra bemelegítésnek, csak most ne a supermotos úton menjünk
Én csak így tudok: http://youtu.be/HOZer6HhXu8
En nem olvastam. Mi a lenyeg?
OK!
Bár tudod hogy jövő pénteken már pályázás van!
Ezt mar at vettuk, igy kell.
Cápa ha nézed a motogp-t, vagy rallyztál látod, hogy nagy tempónál sokszor ellenkező irányba kell kormányoznod, hogy jó íven kanyarodjál, ezt magyarázd el nekik
Bali: Akkor tegyük át a következő hétre, mert pénteken reggel 6-tól este tízig apás nap van.
Pedig evidens, hogy minel inkabb kiulsz, annal kevesbbe dol a motor, de itt nem errol van szo. Hanem az alapveto hulyesegrol. Minden egy nyomon halado jarmu a rollertol a csopperig ellenkormanyzassal kezdi meg a kanyarodo manovert. Ennek nem kell kulon nevet adni, mert aki 6 evesen megtanult biciklizni az is ezt csinalja, automatikusan. A cirkuszi medve is ezt csinalja, mikor megy a porondon. Az, hogy 2 kereken meg tudsz maradni folyamatosan az tudat alatti ra- es ellkormanyzasok sorozata. Ezt nem lehet konyvbol megtanulni.

Egyebkent a kiterdelos technika is nagyon adja magat. Ha valaki kicsit is forszirozza a tempot vagy keresi a hatarokat annak ereznie kell, hogy mit kell csinalni ahhoz, hogy gyorsabban lehessen menni. Nyilvan egyik 10 eves gyereknek sem kell kulon leckekonyvet irni arrol, hogy ki kell ulni, amikor mar kilyukasztotta a kipufogot, annyit huzta a foldon, rajon magatol. Mar ha motorra valo az ember....

Latom a rendorsegi tan-napokrol keszult videokat is, hogyan magyarazzak az embereknek, hogy hogyan kell kis sebesseggel melyen donteni a motort, meg hogyan kell hasznalni a hatso feket, stb. De basszus, ezt magyarazni kell valakinek? Nem erzi? Tok evidens, a motor viselkedese abszolute "megkoveteli", hogy mit csinalj rajta... De lehet, hogy csak en vagyok latnok. Mindenesetre soha nem engednek motorra olyan embert, akinek ez nem magatol ertetodo.
Maximálisan egyetértek! (legfőképp a végével)
Szeva!
Péntekre már mondja azt a kurva esőt,meg dolgozok is!Csütörtökn nem szöksz el?
Nagyon sok kanyarodási technika van (ez mondjuk salakmotoros). Nekem sokáig nem tudták bemagyarázni, hogy túldöntöm a motort, ha jobban kiűlnék akkor kisebb dőlésszöggel is gyorsabban tudnék fordulni.
Chopperen is az tetszett, hogy kanyarban a kipufogó szórta a szikrát (vadi új volt), de én raktam bele GSX-R 750 telót, és 320-as Brembo féket is

Nemtudom írtam-e már bevált a sisak csendesítés. Most olyan alapból, mint előtte füldugóval volt.
Atya Uristen Bammeg Tipikus peldaja annak, amirol gyakran beszelek: vannak olyan motorosok, akik a motorvezetest sem elmeletben sem gyakorlatban nem erzik es nem ertik elegge ahhoz, hogy egyaltalan realizalni tudjak, hogy semmi keresnivalojuk egy motor nyergeben. Fogalmilag goze sincs rola mi az az ellenkormanyzas, mihez kepest ellen stb. Ha valaki mondjuk 8 evesen megtanult biciklizni es ma csak 18 eves (ifju motoros) es 10 ev alatt nem sikerult eszlelnie mitol kanyarodik egy ket kereku egy nyomon halado jarmu, az szerintem jobb, ha soha nem ul motorra. Mindenkinek jobb. Ez kb. olyan, mintha azt kerdezte volna, hogy "He doki, azt hallottam, hogy forro a levest fujkalassal is le lehet huteni. Hogy is kell?"....
Szia Bali!

Az asszony a héten is megy 2000km-t úgyhogy sokat kell itthon lennem. Még mindig a péntek lenne a legjobb. 10-től rá fogok érni.

Tegnap lecseréltem az olajat (Repsol full synt. 7000Ft volt), illetve megmozgattam a power szelepet. Eskü jobban megy.
Szeva!
Hogy alakul a heted?Mocizunk?
Ez csak reszigazsag. Ha hozzaszoksz, hogy mindig rikitozold paradeval egybekotve mernek, akkor mindig eszreveszed, vagy jeleznek szembol. Autoval csak ha balek vagy, motorral sohasem futnal bele. Ha bujkalva mernek - magyaran fingod sincs hol es mikor - akkor kenytelen vagy mindenhol lassan menni, illetve felhajthatod a rendszamot. Amig nem jar erte komolyabb buntetes.....

Nyilvan, akinek Q7 is van, az konnyen megengedheti maganak ezt. Node ne legyunk mar kepmutatoak. A sportmotorozas - sportautozas mindig is a gazdagok sportja volt. 50 evvel ezelott is Jawa Perakkal jart a nep. Csak Rosenberg bacsinak volt 650-es BMW-je.... Pont ezt mondtam eddig is. Erre mondhatnad, hogy jo, de GS 500-al is bele lehet menni a trafipaxba. Bele lehet, van is GS 500 epp eleg. Megsem ok hajtjak fel a rendszamot, hanem mi...

En csak azzal nem ertek egyett, hogy jatsszuk itt a szent embert. Egy fraszt. Nekem is meg van okositva a rendszam, de en tudom is, hogy etikatlan, torvenytelen, szemet modon tettem csak azert, hogy repeszthessek 2 kiloval nyugodt szivvel. Igy volt es igy is marad. Ha elb...szom a lepest, el fogom vinni a balhet.
Na
. .
Nem azt szeretném, hogy kérlek ne menj gyorsan legyen, csak azt hogy ne alattomos,sunyi módon tegyék! Mérjenek nyugodtan,kell is,de csíkos rendőrautóból,vagy telepített trafikkal,mint amik az M1-esen vannak. Tábla kint:Trafic controll stb... Amint ezt megteszik,leszerelek a járműveimről mindent!
A gond ott van hogy a gyorshajtást a "kérlek szépen ne menj gyorsan" könyörgés nem állítja meg.Ha zsebremegy akkor már sokan meggondolják.
És hogy még sokat is lehet keresni vele az a hab a tortán.
De aki nyomni vagy húzni akarja neki,az úgy is megteszi! Keres havi többszázezret, érdekli őt mondjuk 150 vagy 200e ft. bírság? Annyiba kerül egy darab gumi a Q7-ére. Nekem az egyenlő egy késszúrással! A szerveket nem az hajtja, hogy ne legyen annyi gyorshajtó,hanem az hogy minél több közig.bírságot ki tudjanak szabni. Természetesen ők mást mondanak! Gondolj bele,akkor miért bújkálnak ha nem ezért!? Én nem keresek milliókat havonta,így azt a keveset inkább benzinre szeretném költeni nem állambácsit támogatni . Kíváncsi lennék egy statisztikára hogy mennyi 30-45ezres,és mennyi 300ezres fénykép készült már eddig? Van egy sejtésem! Na mindegy,ez egy másik topik! Beszéljünk inkább az ezresekről!
Meg nem keszitek onboard videot, stb. Ha csinalnek se tennem fel a netre.