Még az aluvázas bicikliknél is speciális 3 varratos technikát használnak, házilag ez nehezen kivitelezhető. Az alumínium eleve elfárad, még ha nem is éri ilyen erős behatás. Szégyen, hogy ezt csinálják. Még pályára esetleg elmegy, mert van bukótér, de az ilyen motorokat kivonatnám a forgalomból. Vasvázas motort én is kihúzattam (nem törött el a hegesztésnél), de aluvázasokat mind szétbontottam, vagy alkatrésznek adtam el.
Eleve 200-250,000 egy új váz, amivel a motor évjárata is megfiatalodik.
Az enyém leforog pl 5.-ben 295-öt. Bár a végén már kicsit szenved.
Én is filóztam, h kicsit áttételezem, de aztán mivel inkább "túrázni" használom, és csak néha kergetőzök, ezért jó a mostani.
Azért a környékben nemigazán találkoztunk olyan arcokkal akik nagyon le akartak volna nyomni minket... Max a bolond Busás haverom...
Ez az általános vélekedés. Csakhogy. Orbitális mennyiségű vázat javítanak. Az egyik ismerősöm konkrétan ezzel foglalkozik és hetente 5-6 motor fut be hozzá galacsin formában. Aztán ott van az az apróság, hogy szégyentelen mennyiségű gyári "vázhibás" motor van. Mit értek ez alatt? 2-3 mm-es görbületet a vázban ami még a gyári tűrésnek megfelel! A hegesztés minősége sem egyforma. Főleg amikor eltörik egy motor váza a hegesztés mentén akkor lehet látni, hogy milyen hiányosságok vannak benne.
Ismerek K9 1000-et ami frontálisra vette a falat a váz eltört meghegesztették és azóta is rója a versenypályákat. Azt hiszem már estek is vele azóta és semmi baja nem lett.
Nem azt mondom, hogy ez jó vagy helyes de csinálják.
Vázat eleve nem javítunk tudtommal, szigorúan tilos! Ki bízna meg egy akármilyen jó hegesztő munkájában is, amikor az élet a tét, kivéve a gyárit.
A másik meg, hogy a blokk ebben teherviselő elem, egy esetleges esésnél, de főleg egy váz szétszakadásnál sérül a blokk is, még, ha pöccre indul is (feszültségek keletkezhetnek benne, szorulhatnak a dolgok benne, ami csak rosszabb lesz), azt már nem szabadna felhasználni ugyanúgy, mert akármikor beállhat stb., 180-nál egy előzésnél például elég meredek lehet a dolog.
Marmint ugy erzed rovid lesz? Nem tudom. En inkabb a kapirgalas, egykerekezes mufajban mozgok, a nagy tempoju szaguldas nem vonz annyira. Meg szerintem hianyzik a mocinak a rovidebb attetel. Vagott slickkel meghosszabbodott az attetel es egyszeruen nem akar 285-nel tobbet mutatni az ora. Nem bir kiforogni, lejton sem sikerult efole tornazni. De ezen mar nem is bosszankodom, mert valszeg velem - a mereteimmel van baj. Eddig minden motorommal igy jartam. A Z750 se, a ZX-9R se es ez se megy annyit, amennyirol a legendak szolnak. Mindig aggodalmaskodtam es mindig kiderult, hogy a motornak semmi baja. Valosznuleg az en CV ertekem rossz. Ezen is segit a rovidebb attetel.
Ha nem muszáj ne cseréld le, nem tudom milyen, de jobbat még nem láttam
A Brembo nagyon puha, de jól fog, hamar elkopik, tárcsát nem bántja, ha a zx10-é is jó annak a tipusát meg tudom adni. Balit kérdezzed, neki milyen van, olyat ne vegyél (verseny cucc, csak melegen fog jól, hamar visszah is hűl).
Ugorjál be a Suzukihoz mutasd meg nekik, hátha felismerik!
Mocsok, ne kínozzál! Azért örülök, hogy fejlődtél padavan!
Vittem tegnap a havert motoron, nagyon kiabált amikor kanyarodtunk, hogy nincs rajta motoros ruha.
Simán a hungarocellre ragasztottam. Arra alufóliát, illetve erre még szivacsot raktam. Nekem a belső betét simán felhajtható volt. Holnap tudok képeket csinálni.
A gyári belsőt ne bántsd!
Eleve 200-250,000 egy új váz, amivel a motor évjárata is megfiatalodik.