Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bacod az M6 300 felett tud menni
A ZX9-cel én is csak ezt az egyet nem tudtam lehagyni. Az gyári áttétellel simán ment 280-ig, majd felkúszott 300-ig. Igaz ex olasz versenymotor volt, de csak 900-as.
Felkerultek a szelesito kormanysulyok! TT-1 utvonalon teszteltem, eredmeny:
- A motor sokkal konnyebben megy be a kanyarba, felegyenesiteni is konnyebb egy kicsit.
- Befekvos pozban nekem jobban kezre all, de nyujtott karos pozban kicsit farasztobb a csuklonak (de nekem elore vannak csavarva a kormanyszarvak - vissza fogom hozni oket az eredetihez kozeli allasba).
- A fek jobban adagolhato, kisebb kezerovel mukodtetheto.
- A kuplung alom lett: sokkal puhabb, pontosabban adagolhato es jobban kiemel, mint eddig sajat ujjamra huzva - pontosabban ra sem tudom huzni, mivel az indexkapcsolo hazban pont ugy akad el, hogy az ujjamat mar nem uti meg.

Akinek nem vilagos: 15-15mm-rel kiljebb csusztattam a markolatokat, a T profilu kormanysulyok segitsegevel:
Ezert inteztem ra R1 gazmarkolatot (meg nem tettem fel).
Ok.
Köszi!
Brian is ezt mondta hogy a 6680 hidegben jó!
Ja látom közben válaszoltak a gumis topicban. Akkor nem zavarlak össze. Csináld amit a Brian mond.
6680-as volt nekem is. Mentem vele 58 fokos aszfalthőmérsékleten. Akkor már csúszkált pedig próbálkoztunk többféle nyomással is. Persze csak 2:02-ig tudok referálni. De az inkább hidegre való. Ez azért érdekes mert az új verzió ami 7680-as néven fut viszont bár szintén a legkeményebb de kánikulára való. A 7712 biztos jó lesz.
7712.Medium/hard.
Nekem van egy 6680 is de az Hard!Az a legkeményebb előtte van amit te irtál a 7712.
7714-es keveréket ajánlanám. Nemtom az éppen milyen néven fut. Dunlopnál elég obszcén a számozási rendszer. Kérdezd Briant a gumis topikban. Dunlopban Ő az Ász.
Hátra? Melegen 1,4.
Ha már itt vagy!Pályára D211 Gp-be 1,4 vagy 1,6bar?És jó még ebben a melegben a medium-soft,vagy inkább hard keverék kell hátra?
Így van.Minden óra csal!GPS-el néztem a passat is 10km-t csal!
Nyilván nem 30-nál. De 4-ik végén az ezresek általában 275-280 között mutatnak és a valós sebességük meg 250-260.
Ja és az óra alapból is csal min. egy 20-ast.
Én nem nevetlek ki. A ringen ha valaki odajött tanácsot kérni az első az volt. "Húzd a gázt." Mire a válasz: "Húzom!" Nem. Nem húzod csak azt hiszed. A Tizedesen nem is lehet simán nyélgázt húzni. Még rá kell tekerni egyet. Akkor jön az apokalipszis.
A legtöbb motornak olyan nagy a gáz útja, hogy bizony figyelni kell, hogy ne csak 90%-os gázálláson menj.
Igen ez egyértelmű. Mi a kérdés? Ha nem raksz bele több lóerőt nem fog nagyobb végsebességet elérni hiába áttételezed le. De az óra mutatni fogja a 299-et.
Hali!
Nekem K5 1000 van és akasztja az órát gyári áttétellel full Akra rendszerrel 200/55/17-es nagy gumival.Azt mondják ha leáttételezed (-1+2) végre nem megy annyit csak jobban gyorsul és csalni fog az óra.
Biztos kinevettek, de meg olyan dolgon is agyaltam (mar a Ninjas idokben is), hogy lehet, hogy a magassagom miatt felvett idetlen ulespozicioval nem veszem eszre, hogy akaratlanul is visszaengedem a gazt, amikor befekszem az idom moge. Probak tucatjait csinaltam ugy, hogy csak arra figyeltem, hogy tokig huzzam a gazt, majd le teptem a bowdent.
azzal simán akasztani fogja az órát.
Nekem 190/645 gumi volt fent (ma kap ujta) kopott allapotban, gyari attetellel. Ezzel produkaltam 285-t oran, dombnak lefele... Most kap masik gumit, aztan majd -1+2-t. Nyilvan tovabb fog forogni, lehet, hogy az oran is beall a buvos 299. Csak a motor nem fog gyorsabban menni, repesztek megint 265-el... Mondjuk nekem az eppen eleg. A szeles kormany sem fog segiteni a CV erteken.
A K4 750-em szériában 285-öt ment óra szerint. Aminek köze nincs a 275-ös ígért valós végsebességhez. És én ugye 60kg alatt vagyok. Full rendszerrel már ment 295-öt. A régi tízes nagyobb gumival és kamerával már nem forogta le az órát. Viszont a Hring célegyenesében széria áttétellel fej-fej mellett mentem a leáttételezett full rendszeres K7 1000-el amin 100kg-os pilóta ült. És levettem vele a Desmosedici RR-t.
A fene se tudja. Igazság szerint én csak a leáttételezés után éreztem azt a Kawasakikon amit alapból vártam volna egy ezres mocitól. Ja és mentem a haver K5 1000-én amin -2, +3 volt. Semmi extra. Annyi, hogy 4-ben olyan mint 2-ben.
Hat az enyemben mar nincsen katalizator, az alap okossagok meg vannak csinalva rajta. Biztos Te is emlekszel ezekre az okfejtesekre. A Ninja orajan legtobbet 275-t lattam, a Z750 orajan 224-et. Utobbit fekpadra is fel akartam rakatni, hogy megmeressem, biztos voltam benne, hogy baja van. Ma mar tudom (amit akkor nem hittem): semmi baja nem volt. -1-el mar 238 volt az oran olvashato de 250, 260-ak, mint amit meg videoban is lattam itt a sportmotoron szoba sem kerulhetett. A legellenallas nagy ur 2 kilo felet!

A Gixert eddig 285-be sikerult bele kergetni, szo sincs 299-rol! A valosagban szerintm 260 korul ment, vagy annyit sem. A multkor a haver panaszolt, hogy a nyitott B-Kinggel (2 szemellyel ugyan de) nem tudta az BMW M6 lelepni, mert egyszeruen elfogyott a motor. Hat ez van, ezek nem 6000cc-sek. Legendak persze vannak...
Az új 10-em 15Le erősebb a réginél de amíg nem került rá a -1, +2 nem voltam elájulva tőle. Utána is csak picivel éreztem erősebbnek mint a régit. El csak akkor ájultam amikor kiszedtük az összes katalizátort belőle. Na onnantól megy mint az ökör.
Tudtok valakit, aki K7-t szeretne mostanság venni?
Alattad az enyem is leforogna valszeg es alattam a Tied sem. Vagy mar egyszeruen nem tudom mit talaljak ki, hogy ne legyen olyan kepzetem, hogy gyenge ez a motor. Mondjuk mindegyik gyenge...