Hali! Ja, úgylátom mindenki húzza a szarvát.Többekközt én is. De miért kell mindig találkoznom egy idiótával, (persze hogy autóval volt) meg fekete,civil,zsír új Octaviaból trafizó bunkkókkal! Amúgy köszi az emelőt,frankó!
Csináltam ma egy kis sisak tuningot. Mivel nagyobb volt a fülemnél tudtam bele zajcsillapítást tenni. Kapott egy kis öntapadós bitumen lapot, alufóliát, és szivacsot. Majd lesz beszámoló.
Help pls.! Levettem ma a cibere power szelepének burkolatát. Akárhová forgatom (könnyen mozog), a gyújtás ráadásakor pontosan középállásba tekeri vissza a motor. Ez normális? Szerintem a zárt állásba kellene tekernie, ami az egyik végállás szerintem. Az ezres cbr alapból nyitva volt, és zárt állásba húzta be gyújtás ráadásakor.
Köszi a help-et. Igazából az olajszint akkor sem lett annyi, de a mm legalább jó lett. Kicsit furcsábban kanyarodik most megint a motor, h beljebb engedtem az elejét. Szokni kell...
Biztosítós ügyben, azonnal fogadj ÜGYVÉDET!
Ez a legjobb tanács. Aztán akkor majd nem mernek szopatni.
A féket is irasd fel amikor a kárfelmérő kimegy hozzád.
A cucc masszív.Viszont ha leszereted már a tanksapkát akkor láttad mi hova van rögzítve.Az a 6 csavarból cak 3 ami effektív a tankhoz kapcsolja a sapkát.A többi 3 dísz.
Talma is ilyennel motoroztatta Bocskort annó a ringen és elég jól bírta a cumó!Gondolkozok én is egyen csajom miatt,bár lehet eladom a nagy erőst és veszek egy pálya motort meg valami utcait.
Tegnap sikerült egy faszinak kettős záróvonalon elém hajtani úgyhogy lett egy kis GIXER a mocival. Váltókar és az első idom alsó csücske (K6) eltört! A dekli felhorzsolódott a hátsó emelőszem eltört a bukógombát legyalultam. A Posta biztosítónál van a faszi. Tapasztalat valakinek ezzel a biztosítóval, meg úgy általában hogy mire figyeljek a biztosítókkal? Ami zavar, hogy a fékkart behúzva az eddigiekkel ellentétben csak akkor fog ha már nagyon behúzom! Ez miért lehet? Én nem látok sérülést a fékeknél!:(
35ezret kérnek érte... úgyhogy nem olcsó.
Engem nem zavar, műszertől elég messze van a kapaszkodó, úgyhogy nem veszélyezteti :)
Elég masszív szerkezet.
Ha szar lenne és csak úgy simán kiszakadna akkor valószínűleg nem használnák verseny-taxizáshoz. Pedig ott aztán biztos nagy erőknek van kitéve.
Nekem az a fontos hogy az 55kilós barátnőm ne a tankomat bassza össze, ne engem szorongasson, hanem biztonságosan tudjon kapaszkodni egy lendületesebb gyorsulásnál, vagy tudjon támaszkodni egy erős fékezésnél.
Majd meglátjuk mire lesz képes a kapaszkodó....
Remélem nem lesz semmi baj. Ha lesz, akkor így jártam.
Ez a legjobb tanács. Aztán akkor majd nem mernek szopatni.
A féket is irasd fel amikor a kárfelmérő kimegy hozzád.
Tegnap sikerült egy faszinak kettős záróvonalon elém hajtani úgyhogy lett egy kis GIXER a mocival. Váltókar és az első idom alsó csücske (K6) eltört! A dekli felhorzsolódott a hátsó emelőszem eltört a bukógombát legyalultam. A Posta biztosítónál van a faszi. Tapasztalat valakinek ezzel a biztosítóval, meg úgy általában hogy mire figyeljek a biztosítókkal? Ami zavar, hogy a fékkart behúzva az eddigiekkel ellentétben csak akkor fog ha már nagyon behúzom! Ez miért lehet? Én nem látok sérülést a fékeknél!:(
Help pls.
Köszi
Csabi
Én megoldom.Nem viszek utast.
Engem nem zavar, műszertől elég messze van a kapaszkodó, úgyhogy nem veszélyezteti :)
Elég masszív szerkezet.
Ha szar lenne és csak úgy simán kiszakadna akkor valószínűleg nem használnák verseny-taxizáshoz. Pedig ott aztán biztos nagy erőknek van kitéve.
Nekem az a fontos hogy az 55kilós barátnőm ne a tankomat bassza össze, ne engem szorongasson, hanem biztonságosan tudjon kapaszkodni egy lendületesebb gyorsulásnál, vagy tudjon támaszkodni egy erős fékezésnél.
Majd meglátjuk mire lesz képes a kapaszkodó....
Legalábbis a tanksapkát annyi tartja.