Csináltam ma egy kis sisak tuningot. Mivel nagyobb volt a fülemnél tudtam bele zajcsillapítást tenni. Kapott egy kis öntapadós bitumen lapot, alufóliát, és szivacsot. Majd lesz beszámoló.
Help pls.! Levettem ma a cibere power szelepének burkolatát. Akárhová forgatom (könnyen mozog), a gyújtás ráadásakor pontosan középállásba tekeri vissza a motor. Ez normális? Szerintem a zárt állásba kellene tekernie, ami az egyik végállás szerintem. Az ezres cbr alapból nyitva volt, és zárt állásba húzta be gyújtás ráadásakor.
Köszi a help-et. Igazából az olajszint akkor sem lett annyi, de a mm legalább jó lett. Kicsit furcsábban kanyarodik most megint a motor, h beljebb engedtem az elejét. Szokni kell...
Biztosítós ügyben, azonnal fogadj ÜGYVÉDET!
Ez a legjobb tanács. Aztán akkor majd nem mernek szopatni.
A féket is irasd fel amikor a kárfelmérő kimegy hozzád.
A cucc masszív.Viszont ha leszereted már a tanksapkát akkor láttad mi hova van rögzítve.Az a 6 csavarból cak 3 ami effektív a tankhoz kapcsolja a sapkát.A többi 3 dísz.
Talma is ilyennel motoroztatta Bocskort annó a ringen és elég jól bírta a cumó!Gondolkozok én is egyen csajom miatt,bár lehet eladom a nagy erőst és veszek egy pálya motort meg valami utcait.
Tegnap sikerült egy faszinak kettős záróvonalon elém hajtani úgyhogy lett egy kis GIXER a mocival. Váltókar és az első idom alsó csücske (K6) eltört! A dekli felhorzsolódott a hátsó emelőszem eltört a bukógombát legyalultam. A Posta biztosítónál van a faszi. Tapasztalat valakinek ezzel a biztosítóval, meg úgy általában hogy mire figyeljek a biztosítókkal? Ami zavar, hogy a fékkart behúzva az eddigiekkel ellentétben csak akkor fog ha már nagyon behúzom! Ez miért lehet? Én nem látok sérülést a fékeknél!:(
35ezret kérnek érte... úgyhogy nem olcsó.
Engem nem zavar, műszertől elég messze van a kapaszkodó, úgyhogy nem veszélyezteti :)
Elég masszív szerkezet.
Ha szar lenne és csak úgy simán kiszakadna akkor valószínűleg nem használnák verseny-taxizáshoz. Pedig ott aztán biztos nagy erőknek van kitéve.
Nekem az a fontos hogy az 55kilós barátnőm ne a tankomat bassza össze, ne engem szorongasson, hanem biztonságosan tudjon kapaszkodni egy lendületesebb gyorsulásnál, vagy tudjon támaszkodni egy erős fékezésnél.
Majd meglátjuk mire lesz képes a kapaszkodó....
Sziasztok! SOS keresnék Budapesten első féktárcsa csavarokat, 6 db kellene. A cikkszáma 09106-08160, tehát K6-os GSXR 600, K5-K6 és K7-K8 GSXR 1000-hez ilyen való.
Remélem nem lesz semmi baj. Ha lesz, akkor így jártam.
Ez a legjobb tanács. Aztán akkor majd nem mernek szopatni.
A féket is irasd fel amikor a kárfelmérő kimegy hozzád.
Tegnap sikerült egy faszinak kettős záróvonalon elém hajtani úgyhogy lett egy kis GIXER a mocival. Váltókar és az első idom alsó csücske (K6) eltört! A dekli felhorzsolódott a hátsó emelőszem eltört a bukógombát legyalultam. A Posta biztosítónál van a faszi. Tapasztalat valakinek ezzel a biztosítóval, meg úgy általában hogy mire figyeljek a biztosítókkal? Ami zavar, hogy a fékkart behúzva az eddigiekkel ellentétben csak akkor fog ha már nagyon behúzom! Ez miért lehet? Én nem látok sérülést a fékeknél!:(
Help pls.
Köszi
Csabi
Én megoldom.Nem viszek utast.
Engem nem zavar, műszertől elég messze van a kapaszkodó, úgyhogy nem veszélyezteti :)
Elég masszív szerkezet.
Ha szar lenne és csak úgy simán kiszakadna akkor valószínűleg nem használnák verseny-taxizáshoz. Pedig ott aztán biztos nagy erőknek van kitéve.
Nekem az a fontos hogy az 55kilós barátnőm ne a tankomat bassza össze, ne engem szorongasson, hanem biztonságosan tudjon kapaszkodni egy lendületesebb gyorsulásnál, vagy tudjon támaszkodni egy erős fékezésnél.
Majd meglátjuk mire lesz képes a kapaszkodó....
Legalábbis a tanksapkát annyi tartja.