Debrecen nekem "picit" messze van! Holnap meg megyek éjszakára melózni,nemtom hogy lehetne frankón megoldani!? Hány óra felé tudnád pest felé küldeni? Ha pályán jön,a bagi lehajtónál valaki át tudná venni talán!
A 2.-ik mondatodat nem értem. Múlt évben -amikor még megvolt a 6-os BMW-m- elég sok helyi BMW-ssel összebarátkoztam. Az egyiknek a hármasában 12 hengeres motor volt.
Akkor ez egy másik ótó, a haveré tényleg M5, nem csak matrica
Megnézem a power szelepet, de ha beragad gondolom nyitott állásban áll meg. Tegnap már elforgatta a slick gumit is
Az lenne a kérdésem, hogy a 2011-es teljesítményadóban lévő dolog, hogy 170 le feletti járműveknél kétszeresen számolja köbcentinként az adót, az igaz motorkerékpárra is?
Ne örüljél, csak fém szálas gumikhoz jó, azt meg csak akkor tudod meg, ha belerongyolsz egy fúrógéppel, vagy felxxel kettévágod, esetleg lefüstölöd. Motorgumiban ritka, az első gumi amin gyakoroltam nem ilyen volt.
A vinxxgrip nem sokkal drágább, de szerintem összehasonlíthatatlanul jobb megoldás, mint ez. De egyébként szerintem is az lehet a baj, hogy a középső csavart lehúztad.
Van két motoros emelőm, az egyik eladó. Az olcsóbb 3000Ft, házi barkács, láncont kenni, kereket kivenni tökéletes.
A másik gyári 9000-be vihető. Csak hátsó kerékhez jó.
Igen ott volt.
Egy ideig hagyom nyitva a flap-et, mert ma is úgy éreztem, hogy jobban harap a motor. Mint egy felfúvókázott ezeröcsi, megvagdalt légszűrőházzal.
Minden jel arra mutat, hogy ez nem jo ehhez a tipushoz. Vissza kell vinni, bele kell nyulni az elado orraba, at kell huzni a pulton es szet kell verni a fejet. Gyorsan, amig ideges vagy! Legalabb draga egy ilyen?
Vásároltam ma egy Duo-Drive szerkezetet nem kevés pénzért és nem jó a kibaszott tankfedélre.
Mindenhol azt írják, hogy jónak kell lennie K6 ezerre, hivatalos honlapon is azt írják, minden stimmel, csak nem megy rá a gépezetre.
Lehet, hogy nem gyári a tanksapka körüli szarság?
Tudnátok milyen ideges vagyok...
Ha kell holnap fel tudom pestre küldeni, csak telefonálj! 70/520-4856
Megnézem a power szelepet, de ha beragad gondolom nyitott állásban áll meg. Tegnap már elforgatta a slick gumit is
Akkor így 39600 egy évre egy K6-ra. Mindjárt más! :)
http://www.igyvezetunk.hu/hire...
Az lenne a kérdésem, hogy a 2011-es teljesítményadóban lévő dolog, hogy 170 le feletti járműveknél kétszeresen számolja köbcentinként az adót, az igaz motorkerékpárra is?
Mert, ha jól nézem, akkor egy K6-ra majdnem 80e.
Nézz rá a kipufogószelepre, az ülés alatt van a motorja. Be tud állni. Amikor ráadod a gyújtást mozdulnia kell.
A másik gyári 9000-be vihető. Csak hátsó kerékhez jó.
Egy ideig hagyom nyitva a flap-et, mert ma is úgy éreztem, hogy jobban harap a motor. Mint egy felfúvókázott ezeröcsi, megvagdalt légszűrőházzal.
Mindenhol azt írják, hogy jónak kell lennie K6 ezerre, hivatalos honlapon is azt írják, minden stimmel, csak nem megy rá a gépezetre.
Lehet, hogy nem gyári a tanksapka körüli szarság?
Tudnátok milyen ideges vagyok...