Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szet fogom szedni megegyszer es megnezem.
A kipufogógáz tuti, h nem tud feljönni, mert ott vannak a membránok.
Azt pontosan nem tudom, h melyik részébe van bekötve a 4. injektornál a vákumcső. És ez most hogyis működik akkor?
Ahh, nem koszi. Ez tul draga. Az en modszeremmel is ugyanezt erem el sokkal olcsobban. Az eredeti allapot ugy is visszaallithato marad a az eredeti kormanysulyok visszarakasaval.

Nekem igy elcsavart szarvakkal, 6mm-re beengedett teloval es per 645-os hatso gumival mar abszolut semmilyen fordulekonysagi problemam nincs. Csak javitani akarom azt, ami mar igy is jo!
Még nem csináltam, de a múltkor több km-re cseréltem egy TLR-re, amin szűk kormány volt. Hát meg kell, h mondjam, h a széles kormány sokkal jobb!
Amúgy, tudom, h legyártatni egyszerűbb meg olcsóbb, de ha gondolod, tudok ilyet szerezni:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
2
3
Ez állítható oda-vissza...
Most uj okossagon torom a fejem. Szelesebb csutkakormanyt akarok. Azt mar megtettem, hogy a kormanycsutkakat elobbre forgattam, igy szelesebben allnak. Jotekony hatassal volt mindez a vezethetosegre. A fekkar historia soran rajottem, hogy a gyari fekkarnak - de foleg a Yamaha fekkarnal - megvan az a problema, hogy a mutato es fuckos ujjam a karnak tulzottan a tovere fog, a gyurus es a kisujjam pedig eltartja a kuplung kart, amikor rahuzom. Persze igy is kiemel a kuplung csak sok kuplungolas utan pl. faj az ujjam. Arra gondoltam, hogy beleesztergaltatok a kormanysulyokba annak erdekeben, hogy a markolatok 1-1 cm-rel (kb.) kiljebb tolhatoak legyenek, plusz esetleg levagok magabol a markolatbol 1-1 centit (ugyis tul szeles minden nem-terep motoron), ezzel meg nyerek szelesseget. Akar 3,5-4 cm-el tudnam a fesztavot novelni. Tovabb javulna az iranyithatosag es kenyelmesebb kuplung, jobban es konnyebben adagolhato fek lenne az eredmeny.

Csinalt mar valaki hasonlot?
En sem nagyon ertem. A dokumentacio szerint megsem rossz a PAIR-om. Igy viszont vakum nelkul mindig lemegy a tiszta levego a kipuba - fel viszont nem jon a kipufogogaz, mert membran van benne. Ha jol lattam a motoron (es a rajzon) a vakumcso a 4. torok aljara van kotve, mindket pillango szelep alatt van. Tehat vakum ket esetben van: Motorfeknel es kis fordulaton hirtelen gaznal (amikor az also pillango mar kinyit, de a masodlagos meg nem - eppen a tegnapi tema). A PAIR ezek szerint eppen ilyenkor NEM enged levegot a kipufogoba. Teligazon pedig enged....
Ha belefújsz akkor alapból engednie kell neki a levegőt, ha nem engedné akkor lenne rossz a szervízkönyv szerint...
A lezáráshoz szívni kéne...
Jaja, azt mutattad is.
Lehet, h el van romolva a tiéd. Bár már kezdek belegabajodni, h most mikor van vákum meg mikor van nyomás.
Ez hülyeség. Pont, h versenymotoroknál gyűjtik(lecsapolják) egy dobozkába. Még az olajbetöltőnyílás is rá van kötve a dobozra...
Hát nekem eddig sem ropogott. Gyanús is a dolog, mert az összes többin ropog. Viszont ez lehet a normális kipufogó miatt is.
Mert a K5 könnyebb és más a villaszöge + a tengelytávja + a súlypontja + a tömegközéppontja?
Helló
Sedu a gyengébbek kedvéért pontosan hol van ez a pair, és mit csinál gyárilag, vagy mit nem csinál ha kiiktatják?
Nekem is nehéz összehasonlítani a gixert más 100% ig gyári állapotú gixerrel-mivel nincs az ismeretségben K5/6 os- mert nem tudják mia jó
A lényeg, a gázreakció közvetlen, alulról is jól húz, szépen tol, a gixerek teljesítménygörbéje gyárilag is fain, de kíváncsiság kedvéért elviszem beméretni dynopadon valamikor occsón megszámítják ismereős szervízben Ha lesz eredmény majd elküldöm
Tényleg nem rángat, nem durrog a dob se, csak szépen szól.
A hondáról küldenél mailben egy két képet milyen lett idomosan.
Ja a döntés:első körforgalomban majdnem átmentem a fűre, rákészültem mint a hondánál, seggem kiraktam, döntöttem, oszt úgy fordul mint egy bmx nagyon fain
A honda azért más mert nehezebb, meg a váz/futómű konstrukció 6 évvel idősebb
Nézz át a ruha topikba mert pont a te méreteid vannak most!
Hali!
Megkaptam!Fasza volt!Igaza lehet Cápának a kiülős teknikával kapcsolatban mert én jobban kiültem.Meg a gixxer egy tuti mici!
Amúgy jó menni a hondával is!Jó a futóműve.
A boritas szoge ket azonos motoron is elter abban az esetben, ha pl. kulonfele kopottsaguak a hatso gumik. Minel inkabb kocka, annal inkabb donteni kell. De ha elternek a motorok, akkor a motor sulyanak es a pilota sulyanak az eltero aranya szerintem boven ad kulonbseget. Tovabba egy adott motorral egy adott pilota is kepes tobbfele dontottsegi szoget produkalni ugyannal a sebessegnel, ha mas-mas kanyartechnikat valaszt. Motorosrendor vagy supermoto technikaval adott sebesseg mellett sokkal jobban dol a gep, mint pl. kiulos technikaval.
Ebben lehet valami, mert amiota ledugoztam biztosan nem ropog es emlekem szerint elotte mintha ropogott volna. De az meg tavaj volt, tehat nem biztos, hogy jol emlekszem.
A kartergazrol megint mast mondtak a prop-technel. Le szoktak kotni a versenymotorokon.
En sem ismerem a tobbi tipust, nem is ketelkedek abban, amit allitasz. Az en motoromon viszont igy van, nekem ez igy logikus is, a tuningmesterek is ezt mondtak es ezt is tapasztaltam. Nyoma sincs annak az eszveszejto aggresszionak, amirol beszeltel. A pillangokat nem csavaroztam le es nem is fogom, mert el van nyitolva a menet vege - ezt is leirtam mar es ez sem ugy van, mint ahogy Te eddig tapasztaltad. Ez van. En a pillangokat nyitott allasban rogzitettem, a leptetomotornak pedig adtam egy vaktengelyt, amit a szenzorral egyutt forgathat epp ugy, mintha a magat a pillango-tengelyt forgatna. Vezerlestechnikailag pontosan ugyanaz tortenik, mintha a lapokat csavaroztam volna le. Megsem az az eredmenye, amirol Te beszelsz. Vagy azert mert nem ertjuk egymast, vagy azert mert nem olyan ez a motor, mint amit Te eddig probaltal.
Elküldtem. Jót gurultunk.

Valaki megmagyarázhatná, hogy ugyanakkora tempónál miért kell a CBR-en nagyobbat borítani, mint a K5 1000-en?
Nem tudom miért jó az, hogy visszacsukod a gázt, nagy durrogás van a kipufogóban, aztán amikor ráadod a tüzet, csak ránt egyet a motor, bírkózik a pair rossz hatásával. Kérdezd meg Mzolit, milyen, amikor le van dugózva.
Cápa nekem nem volt még szerencsém 2005 előtti gixxerhez, de az enyémen ez másképp volt. Ugyanúgy, ahogyan a Z-nél, 636-nál, és 2004-06 közötti eriggynél is bejött a móka.
Nem csak 4000-ig volt jó. Ma mentem a Bali motorjával, amiben volt sport szűrő, és egy Akra rendszer, ahhoz képest is jól ment a bordó gépállat.

Amit olcsón és könnyen kivitelezhetnél az az, hogy picit jobban megfaragod a pillangókat, vagy állod a postát és küldök neked 4 kisebbet.
A vicc az, hogy a pairt amíg nem kötöd ki, rendesen CO-t se lehet mérni. Holnap ha lesz időm kiiktatom a Hondán is.
A kartelgázt nem érdemes külön dobozba tenni, teljesítmény veszteség lesz belőle.
Szeva Tomi!
Mailben majd küld át az új számod mert a nagy dumálás közben basztam elmenteni.Megvan a ruha száma amit mondtam,de most a fórumon is hirdetnek egyet 50000-ért.
2006-ig nem olyan erős a cíbíer mint a gixi!Mindegyiket áttételezik lefelé hogy haladjon.Próbáltam én is egy 2005-öst annak volt olyan szine amit írsz. Elöl -1-es fogaskerékkel de akkor sem tud olyat mint a hasonló évjáratú gyári áttételes gixer.Állítólag 2007-től már mennek rendesen meg súlyra is jók,de azok baszott drágák.
Ezzel azt akartam mondani, hogy az enyem egesz egyszeruen rossz (szerintem).