Ez lesz, most hajtom fel a hidraulikast. Mit ertessz az alatt, hogy erosebb felso villahid? Egyenes kormany felfogatashoz kellene? A Louis-ban arulnak ilyeneket - haver vett GSX-R-hez - de nagyon draga. A masik eset, hogy csinaltatsz gepmunkaval, de az meg..... rendszerint elbasszak, nem tudnak itthon a marosok szazadra dolgozni.
Keresd meg, hogy hol rossz, és ott cseréljétek le a fittinget! Biztosan nem középen ereszt. Megúszod 2000-ből.
Ha nem boldogulsz van a CBR-en újszerű fém fékcső piaci ár alatt elviheted.
Cserébe adjatok tippet, hol találok erősebb felső villahidat hozzá.
Igen végre volt egy motorom, amire nem panaszkodtam. Király fékkel, erős motorral, kanyarodott, mint az álom. És pici kilóméterrel eladtam, mert kellett a pénz lakásra. Sajnos ebben az országban nem fogunk nyugdíjat kapni, így még most gondoskodi kell a későbbi megélhetésünkről.
Van hol lakni, de egy albi nálunk havi +40,000Ft bevétel, ami nem rossz.
Libásék szerint havi 24,000-ből kellene nekem+ a gyerekemnek megélni. Esetleg beadhatom magán bölcsibe (államiban nincs hely) havi 45-ért, és elmehetek 32,000-ért dolgozni.
Tudom, csak mar szetb...sz az ideg, hogy mindig egy aprosag miatt mennek el a tizezrek. A fek igy is fog, csak amiatt cserelem ki, mert ezen emberelet mulhat ugye, raadasul a sajatom.
Ja, meg "iegyenesitettem" az R1 kart... Fel oran keresztul keresgeltem az udvaron, meg a szomszedban vascsovet, hogz mit rakjak ra, amivel helyre birom huzni. Nem talaltam semmit. Gondoltam megprobalom kezzel visszahajlitani. Siman sikerult... Akkor mar felbatorodtam, mondom a lefele hajlottsagat is kihuzom (az ovalitast tekintve a merev iranyba ugyebar). Az is siman ment. Jo merev cucc, amit kezerovel siman hajlitgat az ember...
Kozben egy ludas megvan! A bal fek fekcsove ereszt alul a roppantogyurunel (vagy feljebb, csak oda csorog le az olaj). A roppantogyuru es a femszovet talalkozasanal (a cso itt fuggoleges helyzetben van) nehany ora alatt megjelenik egy pici olajgyuru. Letorlom, nehany ora mulva ismet ott van.
Vehetek fekcsovet... Tud valaki fem fekcsovet (parban) jo aron?
Ha valakit érdekel gsxr1000-re k2-k2-k3-k4-k5, de 600vagy 750esekre is felrakhato a 204-5-re. Csak egyben a rendszer elado Yoshimura tri-ovál/slip on/.
Azért a pillangó kivételéről megkérdezhetnéd azt is, aki megvette a motoromat (K6) Esetleg azt aki a Z-t megvette, hogy miért jön fel másodikban gázra is kerékre, ha ki van emelve a hátulja és elég kemény a rugó is
Persze nem ugyanaz a széria, de komolyabb a különbség, mintha elől 1 foggal kisebb fogaskerék lenne, azt pedig te is észrevennéd.
A CBR fékkel én is szoptam. Nagy tárcsa (kb. 330) és a faintos fém fékcső az király. Lelégtelenítettem, mert puha volt és bennt fogott. Ezután is bent fogott, tovább nem lehetett állítani a karon, így kapott még egy csavart a nyomó részbe, hogy hamarabb fogjon. Ezután jó lett, vagy 20 kilóméterig, aztán elkezdett reagadni, folyamatosan fogni, visszaraktam gyáriba. Holnap fékolaj csere remélem javít rajta. Valami szinteres -szerintem ragasztott- betét lehet benne, picit melegedni kell, hogy fogjon, aztán jó.
Nincs kar és nincs csap sem ami tartja sajnos.
Kart nem tudom hogy tudsz e csak a próbára találni valkitől kölcsönbe.
Ha nem akkor maximum visszaszórom a gyárit valamikor a jövő héten akkor tudok adni kart is.Ha megfelel.
Eloszor meg kellene fogalmazni, mi az, hogy valami jo. Nalam ez nem letezik, semmit nem tartok jonak, mert mindnnel el tudok kepzelni jobbat. Mas szempontbol meg minden jo. Az eredeti fekkel is tudtam fekezni, ezzel a furcsaval is tudok, meg az ETZ-vel is tudok, ha igy vesszuk teljesen mindegy. Az elmenyfaktor viszont mindig lehetne jobb.
Leirtak az okossagokat itt-ott, en vettem egy munkahengert es szorakoztam vele. Egyelore az van, amit irtam, egyaltalan nem lett olyan, amilyet remeltem. Mintahogy eddig egyetlen okossag sem jott be a labtarto magasiton kivul. Csak peldat emlitve a pillangoszelep kikotessel is szorakoztam, mert lattam logikat az indokokban. Rohadtul nem lett olyan, mint remeltem. Mindossze a gazallas/fordulat elso harmadaban erezheto a kulonbseg es az sem olyan, hogy elcsoppen tole a f...kam. Csak eszre lehet venni. Furcsa is lenne, ha mast tapasztaltam volna, hiszen pl. http://youtu.be/iDTrnWnXUy4 vagy itt vilagosan latszik, hogy a masodlagos pillango csak a fordulat/gazallas also harmadaban szabalyoz, onnantol kezdve vegig nyitva van. Ettol aztan nem fog mergorulni a motor az biztos.
Mindenesetre en lelkes vagyok es probalkozom. Mar nagyon sokat tudok errol a motorrol, rengeteg dolgot szetszedtem, megneztem, elcsavartam, kiprobaltam. Mindenkinek a velemenyere adok, de semmit nem fogadok el vakon. Ezert leirtam, mit tapasztaltam. R1 munkahengerrel MAS(!) lesz a fek es NEM jobb(!). Akinek a motorozasi stilusahoz/igenyehez a modositas jobban talal, aszerint igy jobb. Szerintem nem jobb, nem olyan, mint amilyennek megalmodtam.
Bocs hogy beleszólok.Ugyanazt jártam végig.
Csak GSXR-ével.
Mért nem volt az jó?
Már úgy értem az jobban passzol.
Amúgy annak sincs érerzhető nyomáspontja.Viszont lassul,nagyon jól.
Valószínű kisebb dugattyúátmérővel lenne jobb.
Közelebbi mint a gyári 15 mm-es.
Van egy 600-as K6-osom darabokban.Ha megfelel az méricskélheted.
Valszeg a légtelnítőnél kapott mert enyhén szivárog.
Való igaz, hogy Brembo 19RCS fékmunkahenger van, de a régebbi R1-mostani R6R monoblokk, radiális Sumitumo féknyereggel kombinálva, szerintem minden igényt kielégítő a fékhatás a motoromon...
Egyelore meg nem dontottem el mi legyen. Szetszedtem a GSX-R munkahengert is, okulasul. Sajnos mar el volt szakadva a porvedo gumija es be is jutott viz a dugattyuhoz (rozsdas volt a zeger), meg egy nagyon pici por. Mukodne ez igy tovabb, de vegulis nem hibatlan. Lehet, hogy adok megegy eselyt a Yamaha karnak, de elotte megprobalom kiegyenesiteni az elhajlott kart.
A konkluzion nem egyeszeru. Ha a Brembo kar nagyobb atmeroju, ebbol nem kovetkezik, hogy tobbet nyom. Az is kell, hogy egy huzasra a kar toljon ehhez eleget a dugattyun. Ez minden bizonnyal be is kovetkezik, tehat vegeredmenyben tobbet nyom, de a nagyobb atmero nem ertem miert van jo hatassal a fekerore. A nagyobb nyomodugattyu "hosszabb" hidraulikai attetelt jelent, ami nagyobb erot kivan a fofekhengeren. Persz mindez nem jelent semmit, ha van eleg hosszu kar, amin lecsokken az erokar.
Van egy mechanikai attetel a kar es a dugattyu kozott, ezt koveti egy hidraulikai attetel a fodugattyu es a munkahenger dugattyuk kozott amely mind atmero, mind "loketthosszban" igazodik az elobbihez. Vegul ezt lezarja egy ujabb mechanikai attetel a betet es a tarcsa kozott (mint anyagbol szarmazo tapadasi ero). A rendszer minden pontjat tudjuk valtoztatni, de az elso ketto (harom, ha a "lokethosszt" is vesszuk) fuggenek egymastol, egyutt adjak ki a karakterisztikat. A betet tapadasi ero meg adja a skalarszorzot, azaz le-fel tolja a gorbet. Ez igy egyutt nem olyan egyszeru.
Celszerubb csak az utolsoval szorakozni, ha nem akar annyit bohockodni az ember, mint en. Elhiszem, hogy jo a Brembo, de egyelore nem latom, hogy mitol. Kezbe kene venni egyet. Mericsgelni, meg nezni, hogyan van megvezetve a kar. Most eppen azon gondolkodom, hogy a Yamaha munkahengert meghagyom, de mas kepp rakom fel a kart valahogyan.
Az utolso, amit nem mondtam! Az R1 fekkar nem illeszkedik rendesen a GSX-R-re. Sokkal hosszabb a kar, mint a gixer eredetije. Teljesen feltolva is csak az elso harmadara tudunk rafogni es a vegen a gomboc tullog a kormanyon. Ez a masik oka annak, ami miatt nem ad tul jo erzetet.
Érdekes konklúzió lett a végére. Akkor megy vissza a gyári?
Amúgy sokan nem szeretik az R1 fékét. Van olyan barátom akinek R1-e van, és az mondta, h a GSXR-en a gyári fék sokkal jobb...
Mindenesetre, majd 1szer veszek én is egy Brembo RCS-t, ami nagyobb mennyiségű fékfolyadékot tud nyomni a dugattyúátmérő miatt elvileg... Hayabusán bevát azt írta F.István...
Ha nem boldogulsz van a CBR-en újszerű fém fékcső piaci ár alatt elviheted.
Cserébe adjatok tippet, hol találok erősebb felső villahidat hozzá.
Van hol lakni, de egy albi nálunk havi +40,000Ft bevétel, ami nem rossz.
Libásék szerint havi 24,000-ből kellene nekem+ a gyerekemnek megélni. Esetleg beadhatom magán bölcsibe (államiban nincs hely) havi 45-ért, és elmehetek 32,000-ért dolgozni.
gyári gumi fékcsövet még lehet találok a garázsban...
szerintem felszerelve, nem rossz az ára...
- Első lámpa: 25000,-
- Hátsó lámpa: 12000,-
- Komplett idomszett (tank kivételével) kék-fehér, (az oldalidom alja fekete(K4)) : 75.000,-
- Két első féknyereg: 15000,-
- Gyári plexi: 8500,-
- Két tükör: 7000,-
- Tankborítás színre fújva: 10000,-
- Pályaidomszett: (tankborítás, fejidom, hasidom, farokidom-kétüléses, magasított plexi, fekete színben-friss fényezéssel, két db projektor lámpával, gyári hátsó lámpával) 85000,-
A gyári cuccok lehetőség szerint csak egyben eladóak, de meghallgatok mindent!
Csere is érdekel!
Csak email:
airbrushfehervar@gmail.com
Jo lenne hasznalt is, ha van megbizhato forras.
Vehetek fekcsovet... Tud valaki fem fekcsovet (parban) jo aron?
Persze nem ugyanaz a széria, de komolyabb a különbség, mintha elől 1 foggal kisebb fogaskerék lenne, azt pedig te is észrevennéd.
A CBR fékkel én is szoptam. Nagy tárcsa (kb. 330) és a faintos fém fékcső az király. Lelégtelenítettem, mert puha volt és bennt fogott. Ezután is bent fogott, tovább nem lehetett állítani a karon, így kapott még egy csavart a nyomó részbe, hogy hamarabb fogjon. Ezután jó lett, vagy 20 kilóméterig, aztán elkezdett reagadni, folyamatosan fogni, visszaraktam gyáriba. Holnap fékolaj csere remélem javít rajta. Valami szinteres -szerintem ragasztott- betét lehet benne, picit melegedni kell, hogy fogjon, aztán jó.
Kart nem tudom hogy tudsz e csak a próbára találni valkitől kölcsönbe.
Ha nem akkor maximum visszaszórom a gyárit valamikor a jövő héten akkor tudok adni kart is.Ha megfelel.
Szerezz egy gyárit, másikat.
Az a legjobb.
Leirtak az okossagokat itt-ott, en vettem egy munkahengert es szorakoztam vele. Egyelore az van, amit irtam, egyaltalan nem lett olyan, amilyet remeltem. Mintahogy eddig egyetlen okossag sem jott be a labtarto magasiton kivul. Csak peldat emlitve a pillangoszelep kikotessel is szorakoztam, mert lattam logikat az indokokban. Rohadtul nem lett olyan, mint remeltem. Mindossze a gazallas/fordulat elso harmadaban erezheto a kulonbseg es az sem olyan, hogy elcsoppen tole a f...kam. Csak eszre lehet venni. Furcsa is lenne, ha mast tapasztaltam volna, hiszen pl. http://youtu.be/iDTrnWnXUy4 vagy itt vilagosan latszik, hogy a masodlagos pillango csak a fordulat/gazallas also harmadaban szabalyoz, onnantol kezdve vegig nyitva van. Ettol aztan nem fog mergorulni a motor az biztos.
Mindenesetre en lelkes vagyok es probalkozom. Mar nagyon sokat tudok errol a motorrol, rengeteg dolgot szetszedtem, megneztem, elcsavartam, kiprobaltam. Mindenkinek a velemenyere adok, de semmit nem fogadok el vakon. Ezert leirtam, mit tapasztaltam. R1 munkahengerrel MAS(!) lesz a fek es NEM jobb(!). Akinek a motorozasi stilusahoz/igenyehez a modositas jobban talal, aszerint igy jobb. Szerintem nem jobb, nem olyan, mint amilyennek megalmodtam.
Csak GSXR-ével.
Mért nem volt az jó?
Már úgy értem az jobban passzol.
Amúgy annak sincs érerzhető nyomáspontja.Viszont lassul,nagyon jól.
Valószínű kisebb dugattyúátmérővel lenne jobb.
Közelebbi mint a gyári 15 mm-es.
Van egy 600-as K6-osom darabokban.Ha megfelel az méricskélheted.
Valszeg a légtelnítőnél kapott mert enyhén szivárog.
A konkluzion nem egyeszeru. Ha a Brembo kar nagyobb atmeroju, ebbol nem kovetkezik, hogy tobbet nyom. Az is kell, hogy egy huzasra a kar toljon ehhez eleget a dugattyun. Ez minden bizonnyal be is kovetkezik, tehat vegeredmenyben tobbet nyom, de a nagyobb atmero nem ertem miert van jo hatassal a fekerore. A nagyobb nyomodugattyu "hosszabb" hidraulikai attetelt jelent, ami nagyobb erot kivan a fofekhengeren. Persz mindez nem jelent semmit, ha van eleg hosszu kar, amin lecsokken az erokar.
Van egy mechanikai attetel a kar es a dugattyu kozott, ezt koveti egy hidraulikai attetel a fodugattyu es a munkahenger dugattyuk kozott amely mind atmero, mind "loketthosszban" igazodik az elobbihez. Vegul ezt lezarja egy ujabb mechanikai attetel a betet es a tarcsa kozott (mint anyagbol szarmazo tapadasi ero). A rendszer minden pontjat tudjuk valtoztatni, de az elso ketto (harom, ha a "lokethosszt" is vesszuk) fuggenek egymastol, egyutt adjak ki a karakterisztikat. A betet tapadasi ero meg adja a skalarszorzot, azaz le-fel tolja a gorbet. Ez igy egyutt nem olyan egyszeru.
Celszerubb csak az utolsoval szorakozni, ha nem akar annyit bohockodni az ember, mint en. Elhiszem, hogy jo a Brembo, de egyelore nem latom, hogy mitol. Kezbe kene venni egyet. Mericsgelni, meg nezni, hogyan van megvezetve a kar. Most eppen azon gondolkodom, hogy a Yamaha munkahengert meghagyom, de mas kepp rakom fel a kart valahogyan.
Az utolso, amit nem mondtam! Az R1 fekkar nem illeszkedik rendesen a GSX-R-re. Sokkal hosszabb a kar, mint a gixer eredetije. Teljesen feltolva is csak az elso harmadara tudunk rafogni es a vegen a gomboc tullog a kormanyon. Ez a masik oka annak, ami miatt nem ad tul jo erzetet.
Amúgy sokan nem szeretik az R1 fékét. Van olyan barátom akinek R1-e van, és az mondta, h a GSXR-en a gyári fék sokkal jobb...
Mindenesetre, majd 1szer veszek én is egy Brembo RCS-t, ami nagyobb mennyiségű fékfolyadékot tud nyomni a dugattyúátmérő miatt elvileg... Hayabusán bevát azt írta F.István...