Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hibakódot csak addig tartja meg a motor, ameddig le nem veszed a gyújtást. Ha levetted törlődik.
Szóval! Dealer mode kapcsoló ki, motor beindít, h detektálja a hibát, és megjegyezze, aztán motor leállít(gyújtás marad), és összeköt megint. Sztem akkor látni fogod a hibakódot. Vagyis kéne, h lásd...
Üdv.
Minek kötöd le az olajgomba vezetékét?
Összekötöd a szervízcsatiban a két vezetéket, és már látod is a hibakódot.
Ha így nem megy, akkor nézd meg az exup motort, amivel szokott gond lenni, meg azthiszem a K5 szériának volt a másodlagos pillangószelep vezérlőmotor hibája?
CR9EIX 100éve olyan van a motoromban...
Sokkal többet bír mint a sima...
Normális fékcsövet kell venni, és jó lesz a minősége. Pl mint amit én is használok...
Talán tényleg úgy jársz a legjobban ha csak fittinget cseréltetsz.
Ha gondolod, tudok neked profi minőségű fékcsövet jó áron.
Sziasztok!

Bocsánat, hogy így....
de van egy csomó Suzuki alkatrészem, kiegészítőm stb...
Hátha érdekel valakit.
Ez nem mind, csak egy kis ízelítő.
link

Üdv KillBill.
Tegnap nyomtam a gépbe e85-öt. 21 literes a tank 7 litert kapott. Az alapjárat kisebb és egyenetlenebb lett, de normálisan megy vele. Próbálok fogyasztást is mérni vele (km óra nélkül kicsit nehéz)
Majd megpróbálok kiokoskodni valamit .Köszi .
Ideiglenes állapot:
suzuki gsxr 1000 k4-hez exupmotor eladó
szacsomotor@freemail.hu
Es amikor lehuzod az olajnyomas erzekelot, akkor sem ir ki kodot? Merthogy akkor kellene valamit kiirnia, nem? Szoval arrol azert gyozodj meg, hogy ha direkt "elrontassz" valamit, akkor azt jelzi-e mint hibakod. Mert ha nem, akkor onnantol kezdve nem lehetsz biztos abban, hogy barmit jol jelez-e. Erdemes lenne valahogy ellenorizni azt is, nincs-e megokositva az ECM valahogy. Gondolom, ha a terkep-irast elb..szak, akkor is lehet hasonlo uzemzavar....
FeherCapa 380 köszi az infót ezt megtettük vele pár napja nincs benne hibakód (COO )ezt írja.
A kep lemaradt:
Szia! Az FI lampa neve Fault Indicator. Barmilyen elektromos hiba van a motorvezerlesben, jelez. A computert dealer modba kell kapcsolni ahhoz, hogy pontosabban is kiirja, hogy mi a baj. Ezt a leiras szerint (most neztem meg) a kovetkezokeppen teheted:

Az ulesed alatt van egy csatlakozo, amire ra kell csatlakozni egy az abran lathato madzaggal, aminek a vegen egy kapcsolo van, ezt elkapcsoljak az egyik iranyba. A valosagban rovidre zarnak ugye ket labat. Ezzel dealer modba kapcsolod az ECM-et, aminek a hatasara megjelenik a cXX hibakod a muszarfalon (a homerseklet helyen). A kod szinte tokeletes pontossaggal leirja, hogy mivel van baj, a gepkonyv meg a hiba tovabbi felderiteset is targyalja.
Már nagyon várja a barátom a CBR gumijait, mert ő is vinné műszakira a gépet. Addig viszont nem szedném le, amíg nincs helyette jobb.
Én viszont voltam. Megerősítettem a fejidom felfogatását, hogy tempósan is lehessen vele menni. Aztán beolajoztam a mozgó alkatrészeket, lepucoltam a féktárcsákat, és a lényeg állítottam a futóművön. Elől kompresszión 1 klikk, csillapításon 2 oldalanként. Hátul csillapításon 1 klikk+ leengedtem az elejét közel 1 centivel!
Sokkal jobban fordul, stabilabb, és ha megállok a lámpánál nem azt érzem, hogy hintalovon űlök Hátul nagyon buzi kutyacsontja van sajnos.
Ha jó utak lennének még keményítenék rajta, de ez most mindenhová jó. Csináltam ma képeket, holnap feltöltöm.
Annyi bizonyos, hogy a "csak irídiumosat szabad rakni" hülyeség. Vegyél olyat amilyet kiszedtél belőle. Én minden motoromba NGK-t raktam. De az irídiumossal sincs semmi baj azon kívül, hogy többe kerül. Elvileg többet bír.
FI alap hibajelző. Majdnem az összes elektromos hibát az jelzi. Tehát szinte bármi lehet. Hibajelenség van?
K6-ba milyen gyertyát rakjak szerintetek?
gixxer.com-on fikázzák az irídiumosat, pedig azt szerettem volna venni.
Vannak akik a gyárit, az NGK CR9E-t istenítik, volt aki olyanról írt, amiről még életemben nem hallottam...
volt ahol azt olvastam, hogy olyan motorba, amin már van rendszer, légszűrő, elektronika stb, nem szabad mást rakni csakis irídiumos gyertyát.
Ezek után már nem tudom milyen fórumnak meg írásoknak higgyek.

Ti mit tanácsoltok? :)
Helló mindenki! Új vagyok ebben a fórumban!Tanácsot szeretnék kérni !Vettem egy k5-1000 gixxert és az a gondom ,hogy FI hiba jelenik meg a kijelzőn,mellete a piros lámpa világít folyamatosan.Olajos kanna nem jelenik meg az lcd kijelzőn ezért úgy gondolom talán nem olajnyomás probléma lehet .
Ha lekötöm az oljagomba vezetékét akkor is világít a piros lámpa !Valaki találkozott már ezzel a problémával ?Válaszokat előre is köszönöm !Üdv !
Sziasztok.

Van elado 2 pár,teljesen uj,Lucas MCB-659 SV fékbetétem.17+postáért vihető.Érdeklődni a spanci86@gmail.com cimen lehet.
Hali!
Hétvégén lessz guma!Csörgök ha megvan!
Ja es nem motorozunk... Szet van most szedve.
A mugyananta megoldas jonak tunik, ha megoldhato, hogy a tamasztasi felulet sik legyen. Ha alul sikban vannak a bordak, akkor puposra kell onteni a gyantat es utana egyenes fa ala rakott smirglivel lecsiszolni. Ha alulrol nem sik a kormanykifli, akkor a mugyantaba marni kell sik csavarfeszket pl. ugy, hogy oszlopos furogepbe be kell fogni egy faipari fenekmarot es azzal nekimenni a fejre forditott es sikba illesztett darabnak.

Nekem a supermoton csavarozott fittingu fem fekcso volt. A srac ujjal osszepodoritette a fittinget, azt mondta ezt elegendo csak nagyon gyengen meghuzni. Persze folyt mindaddig, amig nem huztam meg ugy, hogy mar majdnem szetrepedt a fitting.... Persze lehet, hogy csak kosz ment ala.
Ahová fogatnám a kiemelőket ott ki van könnyítve, oda nem akarok fúrni. Esetleg marad az a megoldás, hogy a belsejét kiöntöm műgyantával. Drágát nem akarok venni rá. Inkább csak a hosszabb fékcsövek miatt aggódom, hogy milyen minőségűek lesznek. Az XT-n elég vacak van.

Délután motorozunk egyet?