A hibakódot csak addig tartja meg a motor, ameddig le nem veszed a gyújtást. Ha levetted törlődik.
Szóval! Dealer mode kapcsoló ki, motor beindít, h detektálja a hibát, és megjegyezze, aztán motor leállít(gyújtás marad), és összeköt megint. Sztem akkor látni fogod a hibakódot. Vagyis kéne, h lásd...
Üdv.
Minek kötöd le az olajgomba vezetékét?
Összekötöd a szervízcsatiban a két vezetéket, és már látod is a hibakódot.
Ha így nem megy, akkor nézd meg az exup motort, amivel szokott gond lenni, meg azthiszem a K5 szériának volt a másodlagos pillangószelep vezérlőmotor hibája?
Tegnap nyomtam a gépbe e85-öt. 21 literes a tank 7 litert kapott. Az alapjárat kisebb és egyenetlenebb lett, de normálisan megy vele. Próbálok fogyasztást is mérni vele (km óra nélkül kicsit nehéz)
Es amikor lehuzod az olajnyomas erzekelot, akkor sem ir ki kodot? Merthogy akkor kellene valamit kiirnia, nem? Szoval arrol azert gyozodj meg, hogy ha direkt "elrontassz" valamit, akkor azt jelzi-e mint hibakod. Mert ha nem, akkor onnantol kezdve nem lehetsz biztos abban, hogy barmit jol jelez-e. Erdemes lenne valahogy ellenorizni azt is, nincs-e megokositva az ECM valahogy. Gondolom, ha a terkep-irast elb..szak, akkor is lehet hasonlo uzemzavar....
Szia! Az FI lampa neve Fault Indicator. Barmilyen elektromos hiba van a motorvezerlesben, jelez. A computert dealer modba kell kapcsolni ahhoz, hogy pontosabban is kiirja, hogy mi a baj. Ezt a leiras szerint (most neztem meg) a kovetkezokeppen teheted:
Az ulesed alatt van egy csatlakozo, amire ra kell csatlakozni egy az abran lathato madzaggal, aminek a vegen egy kapcsolo van, ezt elkapcsoljak az egyik iranyba. A valosagban rovidre zarnak ugye ket labat. Ezzel dealer modba kapcsolod az ECM-et, aminek a hatasara megjelenik a cXX hibakod a muszarfalon (a homerseklet helyen). A kod szinte tokeletes pontossaggal leirja, hogy mivel van baj, a gepkonyv meg a hiba tovabbi felderiteset is targyalja.
Én viszont voltam. Megerősítettem a fejidom felfogatását, hogy tempósan is lehessen vele menni. Aztán beolajoztam a mozgó alkatrészeket, lepucoltam a féktárcsákat, és a lényeg állítottam a futóművön. Elől kompresszión 1 klikk, csillapításon 2 oldalanként. Hátul csillapításon 1 klikk+ leengedtem az elejét közel 1 centivel!
Sokkal jobban fordul, stabilabb, és ha megállok a lámpánál nem azt érzem, hogy hintalovon űlök Hátul nagyon buzi kutyacsontja van sajnos.
Ha jó utak lennének még keményítenék rajta, de ez most mindenhová jó. Csináltam ma képeket, holnap feltöltöm.
Annyi bizonyos, hogy a "csak irídiumosat szabad rakni" hülyeség. Vegyél olyat amilyet kiszedtél belőle. Én minden motoromba NGK-t raktam. De az irídiumossal sincs semmi baj azon kívül, hogy többe kerül. Elvileg többet bír.
K6-ba milyen gyertyát rakjak szerintetek?
gixxer.com-on fikázzák az irídiumosat, pedig azt szerettem volna venni.
Vannak akik a gyárit, az NGK CR9E-t istenítik, volt aki olyanról írt, amiről még életemben nem hallottam...
volt ahol azt olvastam, hogy olyan motorba, amin már van rendszer, légszűrő, elektronika stb, nem szabad mást rakni csakis irídiumos gyertyát.
Ezek után már nem tudom milyen fórumnak meg írásoknak higgyek.
Helló mindenki! Új vagyok ebben a fórumban!Tanácsot szeretnék kérni !Vettem egy k5-1000 gixxert és az a gondom ,hogy FI hiba jelenik meg a kijelzőn,mellete a piros lámpa világít folyamatosan.Olajos kanna nem jelenik meg az lcd kijelzőn ezért úgy gondolom talán nem olajnyomás probléma lehet .
Ha lekötöm az oljagomba vezetékét akkor is világít a piros lámpa !Valaki találkozott már ezzel a problémával ?Válaszokat előre is köszönöm !Üdv !
A mugyananta megoldas jonak tunik, ha megoldhato, hogy a tamasztasi felulet sik legyen. Ha alul sikban vannak a bordak, akkor puposra kell onteni a gyantat es utana egyenes fa ala rakott smirglivel lecsiszolni. Ha alulrol nem sik a kormanykifli, akkor a mugyantaba marni kell sik csavarfeszket pl. ugy, hogy oszlopos furogepbe be kell fogni egy faipari fenekmarot es azzal nekimenni a fejre forditott es sikba illesztett darabnak.
Nekem a supermoton csavarozott fittingu fem fekcso volt. A srac ujjal osszepodoritette a fittinget, azt mondta ezt elegendo csak nagyon gyengen meghuzni. Persze folyt mindaddig, amig nem huztam meg ugy, hogy mar majdnem szetrepedt a fitting.... Persze lehet, hogy csak kosz ment ala.
Ahová fogatnám a kiemelőket ott ki van könnyítve, oda nem akarok fúrni. Esetleg marad az a megoldás, hogy a belsejét kiöntöm műgyantával. Drágát nem akarok venni rá. Inkább csak a hosszabb fékcsövek miatt aggódom, hogy milyen minőségűek lesznek. Az XT-n elég vacak van.
Szóval! Dealer mode kapcsoló ki, motor beindít, h detektálja a hibát, és megjegyezze, aztán motor leállít(gyújtás marad), és összeköt megint. Sztem akkor látni fogod a hibakódot. Vagyis kéne, h lásd...