Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Dinamikus" közlekedésnél ti kuplung nélkül váltotok vagy azzal? Tanácstalan vagyok, valaki azt mondja nem tesz jót a váltónak valaki azt, hogy nem lesz baja. Én egyértelműen úgy érzem, ha tempósan megyek, akkor a kuplung nélküli váltás kevésbé terheli a hajtásláncot.
Vélemény?
Újdonság a motor vezérlésben!
Elektronika üza és gyújtás szab., különböző térképek és ezek kapcsolhatósága, TC, limiter, gyorsváltó kezelés...stb
Kiegészítő: gyorsváltó, funkció kapcsoló, kábelköteg...stb kívánság szerinti bővítés. Profi cucc kellemes ár
Minden pontos szakmai leírást és fórum hozzászólás itt megtalálható bikeinterceptor.com
Sedu, helló.
örülök, hogy van ami tetszik az exmocimom
azért nem olyan nyugdíjas gép az min itt egyesek írják

az biztos, hogy a pakolós hely hiányozni fog ülés alatt, literes johnnie meg papucs, meg ez az elfért ott ha motoros banzájra mentünk

örülök nagyon az új gépnek
a legjobbakat
Hali

06 20 9 789 206

kalmar001@monornet.hu

Attila
Hi !Tudnál adni egy elérhetőséget a gsxr 1000 miatt !Lehet érdekel !Előre is köszi !
Nem sportos, de esőben garázsban nézegetni pont jó
Nem zavar, hogy picivel kényelmesebb. A gumikat lecserélem valami tapadósabbra, illetve állítok a futóművén, lehet olajat is cserélek a telókban. A hátulján biztosan emelni fogok, mert alig van súly az elején, illetve hamar leér az oldala, még az utcai gumikkal is.
Első körben le kellene műszakizatatni.

Bali várom a telefont
Akcios áron elado 2003-2004-2005-re jo. Yoshimura TRIŰ-ovál rendszer felfogatokkal,rugokkal,leömlö,könyök,dob. Csak egyben a rendszer. Érd.:-06703348484
Jol van! Gratulalok! 929-re raultem a multkor, nekem nem nagyon tetszett. Onyan kis vezna karcsu es nem igazan sportos. De menni nem mentem vele.
CBR 929, de maradok itt ne örüljél
A Hondások write only üzemmódban működnek.

Eddig 3 dolog tetszik rajta: kényelmesebb, rendes csomagtér van az ülés alatt, ha lecsukom a tanksapkát visszaáll a kulcs és ki tudom venni.
Az utolsót csak viccnek írtam. Van rajta állítható kormányteló.

A féket már megtuningoltam, mert nagyon bennt fogott, még kell rá egy Yamaha gázkar, lendkerék könnyítés (ez nem tudom mennyire körülményes, biztos macerásabb, mint a kawán), előre legalább -1, de inkább -2. Illetve keresek pályaidomot is.
Sziasztok
Eladó sorba került a motorom.
Ha valaki pont ezt a típust keres, nálam van egy.
GSX-R 1000 fekete sárga.
Attila
Elvesztettem a fonalat... Akkor most milyen motorod van?
wááá de jót motoroztam ma eger-miskolc vagy 2x odavissza. kicsit még poros meg kavicsos, de hamarosan király lesz. jó sokan voltak kirándulni volt pár 1000-es kolléga. itt vannak esetleg? k3, k5 és k7 1000 együtt mentek :D
az enyémbe is ennyi a km csak k5... mindenesetre jol döntesz mindenképp......
Nem nagy ugrás a k5 1000hez képest.....inkább a k9 ...De izlés dolga....Persze..vannak elönyei.De nem kiugroak.Egy jo k5 ottvan.De nem akarlak rábeszélni semmire...Sokminden függö a dolog.De ha jo áron van csapj le rá....Azt a kicsit amivel erösebb,a k7(talán) lehet kompenzálni.....
4 csavaros E betűs, ovál sportdob eladó....
hirdetés itt...
nagyon szép, karcmentes...
A k6-on nekem a fék nagyon jó volt, pedig erre érzékeny vagyok.

Tegnap eladtam az eddigi legjobb motort amin ültem. CBR 900 lett beszámítva.
5e-ért csinálom. Van mind a két színben. Kék előnyben...
Narancs volt, kék lett...
Robkka46, mire vagy kíváncsi? Mennyit fogyaszt, mit bír egy hátsó gumi? Komolyra fordítva: 6-7 ezerig gyöngébb a k5-nél a végén viszont erősebb. A futóműve jobb a fékei szinte azonosak. A "mod" kapcsoló miatt 3 motort kapsz a pénzedért . A Hring célegyenesébe a Dukinak (1098) is elmegy. A Suzukinak vannak a "legérdekesebb" fékjei, de ennek ellenére én csak erre a márkára voksolok. A fényezése se a legidőtállóbb, de ha jól átnézed és nem találsz rajta hibát vedd meg, nem fogsz csalódni. Ezt veheted készpénznek!
sziasztok!

motorokat nézegetünk, az alábbiakról, ha esetleg lenne pár hasznos infótok, azokat megköszönnénk


http://kepesmotor.hu/suzuki-sp...
Helló.mennyibe kerülne a km-ora átledezése? Jég kék vagy hofehérre kellene!Választ elöre is köszi..
Jogos. Nem terveztem elkokavetyelest, de azert kezdenek uj szelek fujni. Egyreszt 10 evesek azok a motorok, amelyekre jo, ezekre lassan nem keres verseny rendszert senki. Maserszt az embereknek joval kevesebb penze van (nekem is), neha nagyon kene erre-arra par forint. Ez is csak az arcsokkenest eredmenyezi. Ugyanakkor nagyon fajo szivvel adnam oda szare-hugye' es nem csak azert, mert bukok rajta mindenkeppen, hanem mert azon kevesek koze tartozom, akinek volt a kezeben Muzzy termek. Nem egeszen olyan, mint nehany mas gyartmany - es finoman fogalmaztam. Rendkivul jo minosegu holmi, a gyarinal is igenyesebb es pontosabb megmunkalassal. Nem egy rugokkal osszeaggatott csalen allo slip-on es kb. 3 gramm az egesz. Nem veletlenul adtam ki erte sok penzt anno - keves gondolkodas utan. Igen meggyozo termek.
Nem érdemes elkótyavetyélni. Annó nekem is volt 2 kipurendszerem 900RR-hez. Egy Arrow + egy Termignoni. A lényeg, h 100-ba adtam el darabját, csak kellett rá várni kicsit...
Jelen!
Gsxr 1000 k5 be ki tud a km-órába ledeket cserélni? Hozzáértöt keresek!