"Dinamikus" közlekedésnél ti kuplung nélkül váltotok vagy azzal? Tanácstalan vagyok, valaki azt mondja nem tesz jót a váltónak valaki azt, hogy nem lesz baja. Én egyértelműen úgy érzem, ha tempósan megyek, akkor a kuplung nélküli váltás kevésbé terheli a hajtásláncot.
Vélemény?
Újdonság a motor vezérlésben!
Elektronika üza és gyújtás szab., különböző térképek és ezek kapcsolhatósága, TC, limiter, gyorsváltó kezelés...stb
Kiegészítő: gyorsváltó, funkció kapcsoló, kábelköteg...stb kívánság szerinti bővítés. Profi cucc kellemes ár
Minden pontos szakmai leírást és fórum hozzászólás itt megtalálható bikeinterceptor.com
Nem sportos, de esőben garázsban nézegetni pont jó
Nem zavar, hogy picivel kényelmesebb. A gumikat lecserélem valami tapadósabbra, illetve állítok a futóművén, lehet olajat is cserélek a telókban. A hátulján biztosan emelni fogok, mert alig van súly az elején, illetve hamar leér az oldala, még az utcai gumikkal is.
Első körben le kellene műszakizatatni.
Akcios áron elado 2003-2004-2005-re jo. Yoshimura TRIŰ-ovál rendszer felfogatokkal,rugokkal,leömlö,könyök,dob. Csak egyben a rendszer. Érd.:-06703348484
CBR 929, de maradok itt ne örüljél
A Hondások write only üzemmódban működnek.
Eddig 3 dolog tetszik rajta: kényelmesebb, rendes csomagtér van az ülés alatt, ha lecsukom a tanksapkát visszaáll a kulcs és ki tudom venni.
Az utolsót csak viccnek írtam. Van rajta állítható kormányteló.
A féket már megtuningoltam, mert nagyon bennt fogott, még kell rá egy Yamaha gázkar, lendkerék könnyítés (ez nem tudom mennyire körülményes, biztos macerásabb, mint a kawán), előre legalább -1, de inkább -2. Illetve keresek pályaidomot is.
wááá de jót motoroztam ma eger-miskolc vagy 2x odavissza. kicsit még poros meg kavicsos, de hamarosan király lesz. jó sokan voltak kirándulni volt pár 1000-es kolléga. itt vannak esetleg? k3, k5 és k7 1000 együtt mentek :D
Nem nagy ugrás a k5 1000hez képest.....inkább a k9 ...De izlés dolga....Persze..vannak elönyei.De nem kiugroak.Egy jo k5 ottvan.De nem akarlak rábeszélni semmire...Sokminden függö a dolog.De ha jo áron van csapj le rá....Azt a kicsit amivel erösebb,a k7(talán) lehet kompenzálni.....
Robkka46, mire vagy kíváncsi? Mennyit fogyaszt, mit bír egy hátsó gumi? Komolyra fordítva: 6-7 ezerig gyöngébb a k5-nél a végén viszont erősebb. A futóműve jobb a fékei szinte azonosak. A "mod" kapcsoló miatt 3 motort kapsz a pénzedért . A Hring célegyenesébe a Dukinak (1098) is elmegy. A Suzukinak vannak a "legérdekesebb" fékjei, de ennek ellenére én csak erre a márkára voksolok. A fényezése se a legidőtállóbb, de ha jól átnézed és nem találsz rajta hibát vedd meg, nem fogsz csalódni. Ezt veheted készpénznek!
Jogos. Nem terveztem elkokavetyelest, de azert kezdenek uj szelek fujni. Egyreszt 10 evesek azok a motorok, amelyekre jo, ezekre lassan nem keres verseny rendszert senki. Maserszt az embereknek joval kevesebb penze van (nekem is), neha nagyon kene erre-arra par forint. Ez is csak az arcsokkenest eredmenyezi. Ugyanakkor nagyon fajo szivvel adnam oda szare-hugye' es nem csak azert, mert bukok rajta mindenkeppen, hanem mert azon kevesek koze tartozom, akinek volt a kezeben Muzzy termek. Nem egeszen olyan, mint nehany mas gyartmany - es finoman fogalmaztam. Rendkivul jo minosegu holmi, a gyarinal is igenyesebb es pontosabb megmunkalassal. Nem egy rugokkal osszeaggatott csalen allo slip-on es kb. 3 gramm az egesz. Nem veletlenul adtam ki erte sok penzt anno - keves gondolkodas utan. Igen meggyozo termek.
Nem érdemes elkótyavetyélni. Annó nekem is volt 2 kipurendszerem 900RR-hez. Egy Arrow + egy Termignoni. A lényeg, h 100-ba adtam el darabját, csak kellett rá várni kicsit...
Vélemény?