Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fog ez villogni 120-nal is...
Nem volt tervezve, csak hangosan gondolkodtam. En nem tudok es nem is szeretek 1-2 napnal elobbre tervezni. Majd ha van kedvem, megyek.
A sok egykerék... Az enyémben is ennyi van nincs baja.

Gyugyuka: a hideg miatt nem húzom annyira, illetve amiket elírtam módosítások miatt kisebb gázt is elég adni.
Mit csinálsz a mocival hogy nem eszik tolod
Sziasztok! Lassan elszakad a kuplungbowdenem K5 1000-en. Akinek maradt bontásból írja meg nekem. Teloszimering-nél olajfolyás téli pihenő után az másnél is előfordult már?(29000km)
Először nekem is 170 km után világított a lámpa, most 210-220 körül kezd el idegesíteni
őő mikorra tervezitek a pályát? haverommal mi is mennénk valamikor május környékén
Ja jó köszike:)
Gondolom ez vasarnap volt. Ilyenkor nem jarok arra, mert mindenki ugyanezt teszi, nem lehet elferni. Dobogokon lepni nem lehet az emberektol, mindenki kijon pestrol, felkocsikazik oda, teleszemeteli az erdot es hazamegy. Turistak.... A motorosok meg turadobozzal, pikniktaskaval, kutyaf....aval kijonnek 40(!) km-t a varostol es az autosokat tartjak fel. Szoval ilyenkor tul veszelyes arra kolbaszolni. Julius, augusztusban este 7-kor nincs ott senki, radirozni lehet minden kanyart. A masik celpont az uvegtigris. Arrafele is volt, hogy 4 motort es 2 autot eloztem egy fogasbol. Valamit ki kellene talalnom, mert meg csak egy hetveget motoroztam, de mar ugy hajtom, mint a Ninjat az elso szezon vegen. 140km-nel gyulladt ki a sarga es ovatos voltam, hiszen koszos az ut, nagy a forgalom. Menjunk inkabb palyara valamikor!
Legközelebb ügyesebben kell csinálni, és legalább a károd megtérül. Szerintem sok új felni árát kifizetted már te is útadóban.

A házunk előtt télen 3X kátyúztak, még mindig nem jó. Múlt évben megcsinálták a tulsó sávot, erre meg tojtak.
Ez konkrétan 2 számos főútvonal nagy forgalommal.
Nem bazz...
Hazamentem aztán akkor olvastam, h kellett volna hívni a jardot, illetve, nem szabad megjavítatni a kocsit, mert akkor sem fizetnek...
Máshol nem lehetett, mert kanyarban volt.

Dehogy. Láncot, csak akkor cserélj ha már megnyúlt.
Olajat rendesen, meg légszűröt, azt kész.
Képet csinálj róla...
Azt nem hinném, max ha szórsz a tankba egy marék földet.
Más gond lesz ott.
Zsír! Fékek jók lettek?
Na most megint kezdheted a teló beállítgatását...
Akkor azthiszem ezt sem próbálom ki.
Bár nekem nem hiányzik még erő bele. Talán valamikor kap egy -1et, azt annyi.

Jártunk ám feléd is...
Füvön emeled a kocsit?:)

16-17e km-nél van valami teendő a K6-os gixer-nél? Lánccsere vagy valami ilyesmire gondolok!

Vélemény?

Köszi
Ja bocsi. Nekem 2005ösön volt de az nem ugy nézett ki mint a 2006os 100esek ,hanem még ugy ahogy a 2004es.. lehet csak k4ig jo akkor..
Sérmentes a rendszer, esetleg kép van-e róla? Hol vagy helyileg?Érdekel 75-ért!
Hej lacika87! A rendszer nekem is k5-ös 1000esen volt,ugyhogy tutira jo igen. Kompletten a rendszer felfogatobilincsel,rugokkal ,egy másik srác irt ma hogy kellene neki ,vele 75be egyeztünk meg. Ha megvásárlod annyiért megkapod mert ö csak késöbb tudná kifizetni....
Kinti fórumokon azt írják, hogy 600-750 rendszer csereszabatos, de az ezresé más. Én nem értek hozzá, nincs is -sok- motorom
hali vágót slick dunlop de nem mondhatnám túl hegyesnek de minden lehet már nem lepődök meg semmin
1000 k5-re is jó tutira? Mennyit kérsz érte?
Hali
Nekem pályázott, jó hegyes gumival csinálta.
Milyen gumid van elől?
Attila