Nekünk a Yarisra kb. 80-at adtak a két kerékre (30 körül vettük rá a 4-et gumistól). Remélem rendőrt hívtál.
Lehetőleg városban érdemes belemenni, mert az országút kicsit senki földje, arra nem nagyon fizetnek
Csodálkozok rajta, főleg azért, mert nagy fordulaton teljesen nyitva vannak a pillangók. Nem volt még K1-es gixxer szétszedve nálam.
Elméletileg pont kis fordulaton gyengülhetne. Aki kipróbálta az enyémet azt mondta ne rakjam vissza bele a pillangókat
Atalakitottam a motort ugy, hogy a pillango tengely vegere (a leptetomotor helyere) erositettem egy blokkolot, a leptetomotornak meg csinaltam egy konzolt es egy vaktengelyt adtam neki, amit uresbe porgethet. FI lampa sotet, pillangosor mindig nyitva - ha jol tevedek ez volt a cel.
Eredmeny: Egyaltalan nem lett jobb. Igaz ugyan, hogy kis fordulaton van egy bizonyos direktebb elmeny, de igy nem vezerel jol az ECU, mert a mozgo szelepsorhoz van irva a terkep. Felso fordulaton gyengebb a motor.
Meg egy vakumcsovet atrakok holnap mashova, ha az sem hozza meg azt a hatast amirol beszeltel, visszaepitem az eredeti allapotot es berakom az R1 gazkart. Amikor elfogyott a gumim, akkor -1 +3.
Mindenki motorozik? Itt a kép a gumikról. Bal oldali igazi GPZ-s túrás, a másodikat utcán ökörködtem le a fazerral, az utolsóval pedig borotválkozni is lehet, élőben sokkal hegyesebb a formája.
Tegnap mentem egy 400-as karikát. Mivel hideg volt óvatosan mentem és 244 km-nél tankoltam csak bele 15 litert. Nem kell ezt elszegényíteni, gyárilag jól van.
A gyári méret az általános. Én pl 180/55-öt használok, és evvel is könnyű borítani. Most 190/55 van, de evvel nehezebb. A 190/50-el meg mégnehezebb volt...
Sziasztok,
van ket par 3000 km-t futott K8+ busaba vagy K5+ 1000es GSX-Rbe valo elso brembo fekbetetem (az utcai verzio nem a verseny)
akit erdekel - 15e a ket garnitura
szamom az adatlapon
Udv!
Lehetőleg városban érdemes belemenni, mert az országút kicsit senki földje, arra nem nagyon fizetnek
2004 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2003 SUZUKI GSXR750 750 - All
2003 SUZUKI GSXR600 600 - All
2003 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2002 SUZUKI GSXR750 750 - All
2002 SUZUKI GSXR600 600 - All
2002 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2001 SUZUKI GSXR750 750 - All
2001 SUZUKI GSXR600 600 - All
2001 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2000 SUZUKI GSXR750 750 - All
Az ára: 15.000,-
20/914-7321
K&N légszűrő
ne rakd vissza, pénteken könnyes lett a szemem a gyorsulástól
és nyomatékba is jól megy, 4be, kb 130nál odavertem neki és tolt mint állat
Elméletileg pont kis fordulaton gyengülhetne. Aki kipróbálta az enyémet azt mondta ne rakjam vissza bele a pillangókat
Eredmeny: Egyaltalan nem lett jobb. Igaz ugyan, hogy kis fordulaton van egy bizonyos direktebb elmeny, de igy nem vezerel jol az ECU, mert a mozgo szelepsorhoz van irva a terkep. Felso fordulaton gyengebb a motor.
Meg egy vakumcsovet atrakok holnap mashova, ha az sem hozza meg azt a hatast amirol beszeltel, visszaepitem az eredeti allapotot es berakom az R1 gazkart. Amikor elfogyott a gumim, akkor -1 +3.
van ket par 3000 km-t futott K8+ busaba vagy K5+ 1000es GSX-Rbe valo elso brembo fekbetetem (az utcai verzio nem a verseny)
akit erdekel - 15e a ket garnitura
szamom az adatlapon
Udv!