Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a jó tanácsot majd legközelebb nem állva megyek 240 el lehet hogy lehúzom a fejem .
Nekünk a Yarisra kb. 80-at adtak a két kerékre (30 körül vettük rá a 4-et gumistól). Remélem rendőrt hívtál.
Lehetőleg városban érdemes belemenni, mert az országút kicsit senki földje, arra nem nagyon fizetnek
Bújjál be a plexi mögé, engedd le az elejét, emeld meg a hátulját, tetszőlegesen használhatod és/vagy kombinációban
a rendszer ami elado 2003-2004-2005.re gsxr600-gsxr750-gsxr1000 re jo hibátlan karcmentes ár alatt.
Nem azt írtam, hogy kurva olcsó, hanem azt, hogy rosszat adtak. Csak macera visszavinni...
oszi, Te nagyon tudsz. Egyszerre motorral es autoval is jarod az utakat!
Lassan már krosszmotort kell venni az utakra...
Ennyiért pont kapni bármelyik boltban is...
hy! K5 1000-nél 4-5 ezres fordulaton oat csinál mint ha nem kapna benzint. benzin szűrő lehet bekoszolódva? ha igen akkor h kell ki tisztítani?
Helló k71000 nél mi a pinátol érzem úgy hogy 240km környékén elkönnyül az eleje és mintha kissé a levegőben lenne bizonytalan a kormány
üdv. gsxr1000-k3-k4-k5-re valo yoshimura komplett rendszer elado hibátlan ujszerü állapotban kb500km volt a mocin.
igen jó és 15ezer Ft az ára
Helló k71000 -hez jó? ja és mi az ára.
Téves rendelés miatt eladó az alábbi K&N sport légszűrő. S.O.S! Holnap délután visszaviszem, ha nem kell senkinek. Ezekbe a modellekbe jó:

2004 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2003 SUZUKI GSXR750 750 - All
2003 SUZUKI GSXR600 600 - All
2003 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2002 SUZUKI GSXR750 750 - All
2002 SUZUKI GSXR600 600 - All
2002 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2001 SUZUKI GSXR750 750 - All
2001 SUZUKI GSXR600 600 - All
2001 SUZUKI GSXR1000 1000 - All
2000 SUZUKI GSXR750 750 - All

Az ára: 15.000,-

20/914-7321

K&N légszűrő
Sedu:
ne rakd vissza, pénteken könnyes lett a szemem a gyorsulástól
és nyomatékba is jól megy, 4be, kb 130nál odavertem neki és tolt mint állat
Csodálkozok rajta, főleg azért, mert nagy fordulaton teljesen nyitva vannak a pillangók. Nem volt még K1-es gixxer szétszedve nálam.
Elméletileg pont kis fordulaton gyengülhetne. Aki kipróbálta az enyémet azt mondta ne rakjam vissza bele a pillangókat
összeraktam a motort, szimeringek olajak cserélve, fém fékcső felkerült. k***rva jó lett, nagyon tetszik
Atalakitottam a motort ugy, hogy a pillango tengely vegere (a leptetomotor helyere) erositettem egy blokkolot, a leptetomotornak meg csinaltam egy konzolt es egy vaktengelyt adtam neki, amit uresbe porgethet. FI lampa sotet, pillangosor mindig nyitva - ha jol tevedek ez volt a cel.

Eredmeny: Egyaltalan nem lett jobb. Igaz ugyan, hogy kis fordulaton van egy bizonyos direktebb elmeny, de igy nem vezerel jol az ECU, mert a mozgo szelepsorhoz van irva a terkep. Felso fordulaton gyengebb a motor.

Meg egy vakumcsovet atrakok holnap mashova, ha az sem hozza meg azt a hatast amirol beszeltel, visszaepitem az eredeti allapotot es berakom az R1 gazkart. Amikor elfogyott a gumim, akkor -1 +3.
Mindenki motorozik? Itt a kép a gumikról. Bal oldali igazi GPZ-s túrás, a másodikat utcán ökörködtem le a fazerral, az utolsóval pedig borotválkozni is lehet, élőben sokkal hegyesebb a formája.
Tegnap mentem egy 400-as karikát. Mivel hideg volt óvatosan mentem és 244 km-nél tankoltam csak bele 15 litert. Nem kell ezt elszegényíteni, gyárilag jól van.
Ez az igazság. Nekem is van 1-2 bevált műrka és típus. Aztán azt veszem és jólvan...
A gyári méret az általános. Én pl 180/55-öt használok, és evvel is könnyű borítani. Most 190/55 van, de evvel nehezebb. A 190/50-el meg mégnehezebb volt...
Elviszed a Csabiékhoz és megmondod, h 8000-ig szegényítség el. Utána lesz olyan ugrásod, h ihaj...
Sziasztok,
van ket par 3000 km-t futott K8+ busaba vagy K5+ 1000es GSX-Rbe valo elso brembo fekbetetem (az utcai verzio nem a verseny)
akit erdekel - 15e a ket garnitura
szamom az adatlapon
Udv!