Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha vegre valamelyik gyar logikusan epitene fel az elnevezesi tematikajat...
1-2 éve jött ki a Pirelli Diablo Rosso (utcai sport) majd kihozták a pálya/sportos utcai változatát + Pirelli Diablo Rosso Corsa.
Hala a magassagos joistennek, elrepedt a farokidomon az ules alatt a csavar mogott. Alig tartja 1 centi. Valszeg tulfeszitettem a csavar, vagy mar be volt repedve es nem vettem eszre. Most vihetem hegesztohoz. Ha mar szetkapom, atfazonirozom szerintem.
B5-ös lett az új is.
A második ZX10R A0-ás biztosítás bónuszú lett?
Ha eladod az elsőt, átmehet a bónusz az újra?
A diablo rosso nem egyenlő a Rosso Corsa-val! Ezért is kérdezem, mert ez egy új típus:)
Bocs, de olyan nincsen, hogy supercorsa III.
Van Supercorsa (Dragon vagy Diablo, SP vagy SC 0, 1, 2, 3) és van Corsa III, Rosso Corsa.
A Diablo Superbike az jól tapadt ha egyszer bemelegedett. Most supercorsa III van fennt ha nincs nagyon hideg akkor jó.
Rosso az nem valami túra kategória?
internet a barátod
HI!

Valaki tud erről az új Pirelli Rosso Corsa gumiról valamit?

Köszi
Aha. Miért?
Nagy szenvedve...
Pályafelhajtón 60-nal.
Azt még azért csak kilihegi valahogy egy RSV Factory.
Vagy motorero.
ddt500: mindkét motorod forgalomban van (rendszámos)?
Ott valami más gond volt.
Gumi/pilóta.
Azért Masterbike-ot nyert a Factory egy pár éve...
Hűűű. Állat az alien a tankon! Szép munka!
Mihez jobb a futómű? Utcára nem full öhlins kell 11-es rugókkal. A kovácsolt felni, brembo fék, öhlins futómű hármasból melyik kell az utcai motorozáshoz? Egyik sem. És mondhatod, hogy sima volt az aszfalt meg száraz de akkor sincs köze a zárt versenypályához. Közúton nem a jó futómű a hátrány hanem a kemény pályázáshoz való. Az RSV 1000F minden ínyenc alkatrésze a pályázást szolgálja. A 04-es ZX-10R-em eleje 2:07-es körnél rázott az uszoda kanyarban meg a célrarában. Miért? Mert nem terheltem eléggé. Nem mentem be elég gyorsan a kanyarba, nem dolgozott a futómű. 2:02-nél már rezzenéstelenül ment.
A Mátrában szintén alig akadt olyan hely ahol ne pattogott volna el. A lényeg, hogy csodákat nem kell várni tőle. Arról nem is beszélve, hogy a zsoké személye sokkal lényegesebb. Engem hiába ültetnének rá az RC212V-re akkor sem mennék 1:55-öt a ringen.
Ja 400 méteren 2 másodperc
A jobb futómű miért hátrány? Ráadásul száraz, sima aszfalton?!
Az RS250 mindenhol ott volt, igaz könnyű volt, mint pipi kezében a titáncsavar.
whehehe egy kis faragás még ráfér
Igen, de ez mar eleg ahhoz, hogy hanyattvagjon 1-ben. A GSX-R meg meg erosebb, konnyebb es rovidebb, ezert ez 2.-ban is hanyatt vag, 3.-ban is elemeli. A Ninja ugyanilyen, csak 1 ganggal lejjebb, 8000-nel viszont azt a 16LE kulonbseget sem erzem, ami papiron megvan. A Ninja blokkja tokosebb felul.
visszasírom azokat az időket amikor még csak virággal dobáloztak a motor felé Nálunk egy egész rönó kliót is a motor elé dobnak...