Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és egy horpadás mentes bal oldali bodis dobod nincsen véletlenül ilyet után kajtatunk haverommal?!
Máááhiillakis!
Van 1 horpadt bodis dobom
Milyen betétet használsz?
az a problem: hogy írják itt hogy "1ujjas fék", "meg 2személlyel feljön a hátulja"
nekem meg hiába a fém fékcső, új betét, akkor is.... na jó nem szar, de lehetne jobb is... (pályán nem volt vele bajom, ott ha frankón bemelegszik akkor zsír)
ezért gondolkoztam egy radiális felső munkahengeren...
K4 1000 hátsó felni menesztőkkel, fogaskerekestől 30 pénz.
Nincs valakinek egy használható trioválja? Az sem baj ha törött!
V2-tol mit varsz?
Motoroztam ma egy eriggyel és egy Aprilia RSV Factory-val együtt. Nem tudom mennyire húzta az Aprilia, de sokat lemaradt, illetve kanyarban 60-nál csúszkált ott ahol a másik 2 gép később 90-100-zal elfordult (autópálya felhajtó). Pedig commander is volt a gépben és megkérdeztem, hogy csak a matrica factory-e, de mondta hogy igazi. Még az első telónál a kis tartály is ott volt, illetve CNC-zett kerekek, sok carbon cucc, Brembo, Öhlins, stb. A 2 japán széria volt.

Amikor a Touno-val mentem -kb. 2 éve- érzésre nagyon ott volt a fék és a futómű, ennek gondolom mégjobbnak kellett volna lennie.

Szerintetek normális ez a különbség? Rajtam kivül mindenki sokat ment már a motorjával.
Nem tudom mi volt vele, egy ZX10 bohóckodott a célegyenes ráfordítóban, elmentem mellette, és nagyon későn fékeztem a célegyenes végén. És azt éreztem, hogy nem lassulok. Akkor már tövig behúztam a fékkart, és a hátsó féket is tapostam.
Aztán kiálltam látszólag minden rendben volt, csak a féktárcsál voltak elszineződve. Állítottam kijjebb a féken és mentem még két kört. Ezzel a fékkel adtam el, azóta nem reklamáltak.
Ha nem tudom. Nalam a 8000-nel valo meglodulas nincs, vagy nekem mas fogalmam van arrol, hogy minek kellene tortennie. Mindenki azt mondja a csapatbol, hogy pont az a jo a Suzukiban, hogy vegig folyamatosan tol (tenyleg ezt csinalja). Akkor hol a megindulas 8000-nel? Sehol. Picit megerosodik, de semmi extra. Nekem ez az egyetlen dolog, ami nem tetszik ebben a motorban.
Vagy nem alig bejáratott zsír új volt a motorod amikor megvetted. 10 év nagy idő.
Mi a problem Gabi?
Vagy en vagyok tok hulye, vagy a motoromnak valami baja van, vagy aki a cikket irta az nem ult mason csak Suzukin.
Altalaban nem vagyok bizalmatlan, de nehez idoket elunk. Az olajak es egyebek nagyon dragak, egyaltalan nem normalis dolog, hogy az ember karbantartas cimszoval negyedevente 50-60-ezreket kolt a motorra. Aki ezt sokkal surubben teszi, az megtobbet sporol ha "okos". Keves az olyan ember ma Magyarorszagon, akinek ennyi penz ne szamitana. Amig a versenyzok - valamilyen oknal fogva ezt a gyakorlatot termeszetesnek veve - lopott motorokkal es alkatreszekkel versenyeznek vagy gyakorolnak gyakorolnak; es mindezt kozben egymas kozott valamint a motoros tarsadalom koreben elismert emberkent teszik, addig nem hiszem, hogy nagyon rosszul jarok, ha bizalmatlan vagyok. Mar jartam porul nehanyszor.

Egyebkent megcsinaltam a tesztet, szinre, szagra, lefolyasra kozel azonos volt a motorbol kiszedett es a kannaban megmaradt olaj, ergo valszeg nem tortent svindlizes. Az lehet, hogy ezek a verseny olajok nem jok hidegben, kicsit vastag. Az elozo olaj nem versenyolaj volt, hanem "utcani" motorolaj, azzal nem vettem eszre ilyesmit, igaz akkor meg nem is figyeltem.
Rendben. Nekem is az a szettem van ami neked is, és gond nélkül felraktam a gyári fékekhez.
Elmelegedett a féked? Vagy mitől esett be?
Köszi Oszi,nagyon rendes tőled ,de előbb mégiscsak visszamegyek a szerelőhöz és tisztázom vele,hogy mi a nyűge pontosan,meg arra gondoltam,hogy a kék fékcsőhöz és a piros fittingekhez jó lenne kék csavart szerezni.Mindegy,ha nem jutok dűlőre,akkor felhívlak és köszönettel elfogadom a segítséged
Írtam mail-t. Felrakom én neked.
Nekem a ZX9-eken nagy fék mániám volt, a lentebbi képen a Race jött be a legjobban. KB. 5 féle variációt próbáltam. A ZX10 radiális fékjeiben már volt örömöm, leszámítva egy alkalmat a hringen. Kb. 150-nél beesett a fékkar és voltak előttem. A srác próbált jobbra borítani, én meg előtte füstölő hátsógumival bevágódtam a gumifalba. A végeredmény az lett, hogy vettem egy gixxert
én annó a légtelenítés miatt kérdeztem tőle hogy, hogy megy a fékcső...
a többiben persze igazad van...
Á,kár is felrakni képet,megnéztem,minden gyári.
Köszönöm mindenkinek a csavarokkal kapcsolatos segítséget,bár sokkal okosabb nem lettem .Mindjárt csinálok képet a fékről,hátha az alapján kiderűl valami.Valaki elmondaná,hogy ide,hogy kell feltenni képet?A fotógalériába sikerül,de ide valamiért nem.
fizika tanulmányaim haloványak, de szerintem kurvára mindegy, hogy merre mennek a fékcsövek, hiszem a fékrendszerben az olajnyomás mindenhol egyforma, egyformán is nő, tehát a fékcső hossza csak gumifékcső esetén számít, mivel ha rövidebb, kevesebbet tágul ergo kevesebb nyomást vesztünk.

A csavarokra visszatérve, a fékcsövek fittingje általában vékonyabb mint a gyári, tehát rövidebb csavar kell hozzá vagy dupla alátét, amit én nem javasolnék... fékfolyadékből pedig: http://www.motul.hu/index.php?...
Borsay Szabinál tudsz venni csavarokat meg fékcsövet is... ( www.x-bike.hu )

más: eladó suomy, 58-as két részes, perforált, új!
http://www.expressz.hu/sport/egyeb/hirdetes-25572714/