pedig az az egy utca ami van a falutokba elég hosszú
Jó volna ha nem olyan motorokkal példáloznál amelyikbe csak alkalmanént megy minden henger...
(remélem 9363 nem olvas szutyuki topicot )
Mert jóval könnyebbek, erő szempontjából elvileg eben-guba 9-es fórumon van olyan emberke akinek volt ilyen is olyan is, ő azt mondja egyébként gyorsulásra nincs egetrengető különbség
ninja az én öreg fajtám(mikor még vót ) viszonylag egy lusta (kényelmes ) indulást produkált míg el nem érte a 8-at, onnatól viszont odabaszós volt ez szerintem egy jó tulajdonság, nembeszélve arról, hogy ez okból adhattad 1-be kettőbe a csőgázt, annélkül, hogy ágaskodott volna azt erőködni kellett volna a lenttartásáért...
Nem hiszem, hogy lenne olyan közúti szakasz amin előjön egy Factory futómű előnye. Sőt talán még hátrányt is jelent. Viszont a ringen meg van a haszna. Dér Zoli most vett egy eléggé leharcolt RSV Factoryt és második nap 2:00-át ment vele.
Teljesen mindegy mi az oka annak, hogy 8000-nel az egyiken erzel ugrast, a masikon meg nem. A duma arrol szolt, hogy van-e ugras, vagy nincs. Szerintem a gixeren nincs, a ninjanal meg van. A ninjan 10ezernel jon a kovetkezo, a K1-nel pedig ott vegkepp nulla az ugras.
Kis kaz, kis fordulat, kis ero - nagy gaz, nagy fordulat, nagy ero. Egy sportmotor blokknak ilyennek kellene lenni.
ninja: megfelel ennek
gixer: nem felel meg, mert kis gaz, kis fordulat, nagy ero - nagy gaz, szo-szo fordulat, szo-szo ero.
V2: nem felel meg, mert barmekkora gaz, kis fordulat, nagy ero - nagy fordulat, kis ero. - magyaran egy hulladek.
nincs megégve, de erős fékezés végén mikor már majdnem megállok "berezonál"...
de pályán ha bemelegszik akkor nincs bajom, a fékkarom is frankón felkeményedik...
Ott azért érezted, h 8000-től elindult mert volt benne egy atomnagy teljesítménylyuk! Meg az lehet hogy 8000-nél már volt vagy 100 lóerő is, a miénk meg már ott bőven felette van...
Igen, konkretan a Ninjarol van szo. Az elindul 8000-nel, ahhoz kepest a Suzuki elmenyindexe a fasorban sincs.
Az ilyesmit nem lehet objektiven osszehasonlitani az emberi tenyezo miatt. Engem mar nyomott le Aprilia RSV tavaj osszel, mint a sz...rt, mert a gyerek kizarolag vegsebesseggel motorozott mindenhol. Meg nyomott le TDM 800-as csavo turadobozzal csajjal a fuzogetos szerpentinen a Z750 korszakban, pedig lattad a labtartomat... Ugyanakkor en is korbemotoroztam mar par embert, palyamotorosokat is sikerult lenyomni mar.
Cápa valld be hiányzik a kawa, ami 8000-nél tigrisként ugrott
Én 10,000-nél érzek egy kis erősödést, de nem ugrásszerű, általában 7-nél felváltok.
Az Apriliában nem a V2 volt a lényeg, hanem a többi márkás cucc, amivel a gixxereket is szokták fejleszteni. Azt hittem kanyargós részeken nagyon ott lesz, de egy olcsó R1 túra gumikkal megpocsékolta.
Igen, folyamatosan erosodik, mint elotte is, tehat nincs semmi extra valtozas 8000-nel. Az erosodes merteke is csak alig no meg, ellentetben nehany mas sportmotor eseteben, ahol 8000-nel tenyleg kitor a panik.
Hat annyi, hogy minden tekintetben rosszabb. A csapatban van TL 1000, annyit sem tud, mint a gixer 750. Folyamatosan rangat, le akar fulladni, nem tudod a fordulatot also tartomanyba engedni. Innen ha gazt adsz meglodul, de hamar el is fogy. Tobbet kell valtani rajta, mint a sor4-en, joval gyengebb, tobbet fogyaszt. A kuplug es a lanc nem birja, szetmegy a sok rangatastol. Lassu mint egy 600-as es barmelyik oldalra fekszel, garantaltan torik a dob.
Amúgy, én azt vettem észre, h egy V2-es motoron többet kell dolgozni mint egy sor4-en, viszont lehet avval is vadulni rendesen.
De nem éri utol a sor4-et soha...
Jó volna ha nem olyan motorokkal példáloznál amelyikbe csak alkalmanént megy minden henger...
(remélem 9363 nem olvas szutyuki topicot )
Kis kaz, kis fordulat, kis ero - nagy gaz, nagy fordulat, nagy ero. Egy sportmotor blokknak ilyennek kellene lenni.
ninja: megfelel ennek
gixer: nem felel meg, mert kis gaz, kis fordulat, nagy ero - nagy gaz, szo-szo fordulat, szo-szo ero.
V2: nem felel meg, mert barmekkora gaz, kis fordulat, nagy ero - nagy fordulat, kis ero. - magyaran egy hulladek.
de pályán ha bemelegszik akkor nincs bajom, a fékkarom is frankón felkeményedik...
Az ilyesmit nem lehet objektiven osszehasonlitani az emberi tenyezo miatt. Engem mar nyomott le Aprilia RSV tavaj osszel, mint a sz...rt, mert a gyerek kizarolag vegsebesseggel motorozott mindenhol. Meg nyomott le TDM 800-as csavo turadobozzal csajjal a fuzogetos szerpentinen a Z750 korszakban, pedig lattad a labtartomat... Ugyanakkor en is korbemotoroztam mar par embert, palyamotorosokat is sikerult lenyomni mar.
Én 10,000-nél érzek egy kis erősödést, de nem ugrásszerű, általában 7-nél felváltok.
Az Apriliában nem a V2 volt a lényeg, hanem a többi márkás cucc, amivel a gixxereket is szokták fejleszteni. Azt hittem kanyargós részeken nagyon ott lesz, de egy olcsó R1 túra gumikkal megpocsékolta.
Amúgy, én azt vettem észre, h egy V2-es motoron többet kell dolgozni mint egy sor4-en, viszont lehet avval is vadulni rendesen.
De nem éri utol a sor4-et soha...
Aztán majd 100e km-nél kicserélem megint, persze nem azért mert rossz lesz...
Nincs megégve? Nem kemény mint a beton fékezésnél?
Neki tutira van még pár elfekvőben
Ti milyen időközönként cseréltek gyertyát ?