A Brembo főfékhengerben ritkább volt a menet sűrűség, és a csavar hossza is a rövid és a hosszú között volt, egyébként én is csak csereszabatos csavarokat láttam.
Szerintem az a legjobb, amikor közel 2 egyforma cső indul lefelé majdnem függőlegesen, akkor fent egy hosszú, lent 2 rövid csavar kell 2-2 alátéttel.
Szia. Mivel az összes csavar menetemelkedése és átmérője meg1ezik a féknyergekben, és a főfékmunkahengerben, ezért nem értem, h hogy nem lehet jó. Valami nincs mókolva a fékeddel? Vagy csak a szerelőd béna? Vagy lehet, h a szerelő crossover-be akarta felrakni a race fékcsövet? Mert 3 csavar van. 2 kicsi, meg 1 nagy. A két kicsi a féknyeregbe, a nagy meg a főfékmunkahengerbe.
Csinálj pár képet a mostani fékrendszeredról.
Ne legyél ilyen bizalmatlan. A Skodám is ugyanezt csinálta télen a kuplunggal. Azóta eladtam persze, nem reklamáltak miatta.
Rakd össze és motorozzál vele. A kuplung szinte csak elinduláskor kell, kettesben a tied is megy 180-at
Hajtod 1-2 évet aztán rám hallgatsz és veszel egy fiatalabbat kevés kilóméterrel.
Ez ugye Yamaha. A gazmarkolat es a fek (karral egyutt) 17e-be kerult nekem. Nem tudom, hany milis, de a gyarit se tudom. Csak elolvastam, hogy jo bele. Elvileg ugye kisebbnek kell lennie a gyarinal ahhoz, hogy jobban adagolhato, nagyobb ereju hidraulikai attetelt adjon (rovid attetel).
az akkor oké...
viszont ha menet közben sem jó, akkor tovább kell légteleníteni...
én is gondolkozok 1 radiális munkahengeren, de brembóra sosem lesz pénzem...
k5 1000-ét mennyiért adják használtan? és az mekkora? 19-es?
hello, fighter építés után maradt pár GSXR-1000 k4 cuccom, amitől megválnék baráti áron:
balos kormánykufli
fejidom (kék, jobb alsó sarkán karcos, van hozzá új matrica, csak ködölni kell)
jobb oldalidom (kék/fehér sérülésmentes)
tank
farokidom (jobbos matrica sérült)
fejidom konzol, egyik füle javított
lámpa 2db (egy jó, egy karcos)
első fék munkahenger (2db egyikhez tartály is van)
gyári gumifékcső
indexek, rendszámtartók
plexi
érdeklődni info@streetfighter.hu vagy 06204305090
Hát nem tudom,nem akarom elhinni,hogy egy motorszerelő ne lenne képes betekerni egy csavart,mondjuk azt nem nagyon értettem,hogy miért csak a hosszú csavarra mondta,hogy másik kell?Ha más a menetemelkedés,akkor nyílván nem csak a hosszú nem megy a rövid helyére,hanem a rövid se a hosszúéra.
akkor a csavaroknak is bele kéne menni. először én azt hittem h hosszú lesz bele a 2-es, de aztán belement simán és jól működött az Oszi-féle fém fékcső
Szia Oszi!Tavaly vettem tőled fém fékcsövet,most elvittem szervízbe,hogy rakják fel.Olaj leenged,gyári cső le,fém fel.Igen ám,de itt jött a cumi,ugyanis a jobboldali hosszú fékcsőcsavar menete nem ugyan olyan,mint a felső munkahengeré,ergo nem tudták kicserélni.Úgyhogy most kibasztam egy kis lét feleslegesen,fékolaj cserére.(ami nem is lenne olyan nagy baj,de az első fékezésnél majdnem meg is döglöttem.nem tudom mi a faszt csináltak,de hidegen olyan a fékem mintha valami fatuskó lenne a fékbetétek helyén)Szóval az lenne a kérdésem,hogy tudsz ilyen csavart szerezni,vagy én hol tudnék?esetleg a csavarmenet méreteket tudod?
Amiota visszajott a moci a szervizbol es buzeralnom kellett a kuplungot eszrevettem a kovetkezo jelenseget: Ha hidegen beinditom a motort es szivatoval jar (legyen mondjuk 1200 fordulat) akkor erezheto a motor jarasan az olajellenallas a valtoban. Ha behuzom a kuplungot a fordulat picit feljebbmegy a motorhang megvaltozik. Mikor visszaengedem visszaesik. Konnyen eszreveheto ellenallassal bir a hideg olaj. Node a valtoban lehet ekkora az olajellenallas? Eddig vajon ezt csak nem vettem eszre, vagy nem volt ilyen? Sosem figyeltem, mert amig a kuplug hibatlan volt nem huzigaltam hidegen. Nektek milyen? Kiprobalak a kedvemert a K1-K4 tualjok ezt?
en se figyeltem igazan:-)) mindegy el volt ez a busines atkozva akkor eleve..meg jo hogy nem postaztuk keresztbe aztan meg vissza ujra nemí,,? fasza lett volna... amugy nem vagtam azthittem jok ..nemtom minek ez a sok valtoztatas mindenben semmi nem jo semmihez.. majdnem lett egy komplett hidam elotte csak 52mm es villaszarhoz egy regebbi tipusrol az enyem meg azthiszem 46,mm nem tom nem emlekszem de 20 ezerert lett volna es az nem semmi basszamki... mindegy mostmar rendben vagyok hala istennek.. egyenes utat ! vasarnap jon az eso ugyhogy veressetek aztan jovo het rendesen beindul a tavasz :-)))))yuhejjjjjj
GSX-R1000 K1 teszt