Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt olvastad már?
GSX-R1000 K1 teszt
Első slick gumi valakinek? Pálya használatra nem alkalmas, utcára tökéletes. 4000Ft.
A Brembo főfékhengerben ritkább volt a menet sűrűség, és a csavar hossza is a rövid és a hosszú között volt, egyébként én is csak csereszabatos csavarokat láttam.
Szerintem az a legjobb, amikor közel 2 egyforma cső indul lefelé majdnem függőlegesen, akkor fent egy hosszú, lent 2 rövid csavar kell 2-2 alátéttel.
Sima mezei gyári. Kicsit ki van kopva. Mittudomén 2000Ft...
Most itt melóban nem találtam jobb képet róla...
Ez így van. Jól érted. Az összepasszol, csak béna sztem. Alátéteket használta hozzá? Nézd az enyémen hogy mutat...

Ha nem boldogultok vele, fogj egy doboz fékfolyadékot, és gyere át hozzám Komáromba, és felszerelem neked.
Mailben a telószámomat el tudom küldeni.
Nem bízol bennük?
Én is mondjuk erre gondolnék, h esetleg másabb asz olaj kicsit...
Szia. Mivel az összes csavar menetemelkedése és átmérője meg1ezik a féknyergekben, és a főfékmunkahengerben, ezért nem értem, h hogy nem lehet jó. Valami nincs mókolva a fékeddel? Vagy csak a szerelőd béna? Vagy lehet, h a szerelő crossover-be akarta felrakni a race fékcsövet? Mert 3 csavar van. 2 kicsi, meg 1 nagy. A két kicsi a féknyeregbe, a nagy meg a főfékmunkahengerbe.
Csinálj pár képet a mostani fékrendszeredról.
Ööö-hát nekem mivel automata szivatós, ezért összevissza állítgatja magát. Szóval nemigazán tudom.
szerintem nem jó
Ne legyél ilyen bizalmatlan. A Skodám is ugyanezt csinálta télen a kuplunggal. Azóta eladtam persze, nem reklamáltak miatta.
Rakd össze és motorozzál vele. A kuplung szinte csak elinduláskor kell, kettesben a tied is megy 180-at
Hajtod 1-2 évet aztán rám hallgatsz és veszel egy fiatalabbat kevés kilóméterrel.
Le fogok engedni az olajbol hidegen, kivancsi vagyok, hogy legalabb szemre ugyanaz-e, mint amit adtam a szerviznek, hogy toltse bele.
Ez ugye Yamaha. A gazmarkolat es a fek (karral egyutt) 17e-be kerult nekem. Nem tudom, hany milis, de a gyarit se tudom. Csak elolvastam, hogy jo bele. Elvileg ugye kisebbnek kell lennie a gyarinal ahhoz, hogy jobban adagolhato, nagyobb ereju hidraulikai attetelt adjon (rovid attetel).
az akkor oké...
viszont ha menet közben sem jó, akkor tovább kell légteleníteni...
én is gondolkozok 1 radiális munkahengeren, de brembóra sosem lesz pénzem...
k5 1000-ét mennyiért adják használtan? és az mekkora? 19-es?
én nem vettem ilyet észre, de ma megnéztem se hidegen se 50°C-osan (se később) nem csinál nekem ilyet
hello, fighter építés után maradt pár GSXR-1000 k4 cuccom, amitől megválnék baráti áron:
balos kormánykufli
fejidom (kék, jobb alsó sarkán karcos, van hozzá új matrica, csak ködölni kell)
jobb oldalidom (kék/fehér sérülésmentes)
tank
farokidom (jobbos matrica sérült)
fejidom konzol, egyik füle javított
lámpa 2db (egy jó, egy karcos)
első fék munkahenger (2db egyikhez tartály is van)
gyári gumifékcső
indexek, rendszámtartók
plexi
érdeklődni info@streetfighter.hu vagy 06204305090
Hát nem tudom,nem akarom elhinni,hogy egy motorszerelő ne lenne képes betekerni egy csavart,mondjuk azt nem nagyon értettem,hogy miért csak a hosszú csavarra mondta,hogy másik kell?Ha más a menetemelkedés,akkor nyílván nem csak a hosszú nem megy a rövid helyére,hanem a rövid se a hosszúéra.
V-ben van, a ketto teljesen kulon. A fekkarnal agazik el.
akkor a csavaroknak is bele kéne menni. először én azt hittem h hosszú lesz bele a 2-es, de aztán belement simán és jól működött az Oszi-féle fém fékcső
Elméletileg minden gyári rajta.
az igen érdekes, hogy nem egyezik a menet rajta.. nem a saját munkahengere van rajta?
Szia Oszi!Tavaly vettem tőled fém fékcsövet,most elvittem szervízbe,hogy rakják fel.Olaj leenged,gyári cső le,fém fel.Igen ám,de itt jött a cumi,ugyanis a jobboldali hosszú fékcsőcsavar menete nem ugyan olyan,mint a felső munkahengeré,ergo nem tudták kicserélni.Úgyhogy most kibasztam egy kis lét feleslegesen,fékolaj cserére.(ami nem is lenne olyan nagy baj,de az első fékezésnél majdnem meg is döglöttem.nem tudom mi a faszt csináltak,de hidegen olyan a fékem mintha valami fatuskó lenne a fékbetétek helyén)Szóval az lenne a kérdésem,hogy tudsz ilyen csavart szerezni,vagy én hol tudnék?esetleg a csavarmenet méreteket tudod?
a fém fék csöved olyan hogy a 2 cső külön megy mindegyik a saját nyergéhez, vagy lemegy az 1ikhez és a másikhoz onnan megy át, egy rövidebb cső?
Amiota visszajott a moci a szervizbol es buzeralnom kellett a kuplungot eszrevettem a kovetkezo jelenseget: Ha hidegen beinditom a motort es szivatoval jar (legyen mondjuk 1200 fordulat) akkor erezheto a motor jarasan az olajellenallas a valtoban. Ha behuzom a kuplungot a fordulat picit feljebbmegy a motorhang megvaltozik. Mikor visszaengedem visszaesik. Konnyen eszreveheto ellenallassal bir a hideg olaj. Node a valtoban lehet ekkora az olajellenallas? Eddig vajon ezt csak nem vettem eszre, vagy nem volt ilyen? Sosem figyeltem, mert amig a kuplug hibatlan volt nem huzigaltam hidegen. Nektek milyen? Kiprobalak a kedvemert a K1-K4 tualjok ezt?
A kovetkezo honapban akar telhet is ra.
en se figyeltem igazan:-)) mindegy el volt ez a busines atkozva akkor eleve..meg jo hogy nem postaztuk keresztbe aztan meg vissza ujra nemí,,? fasza lett volna... amugy nem vagtam azthittem jok ..nemtom minek ez a sok valtoztatas mindenben semmi nem jo semmihez.. majdnem lett egy komplett hidam elotte csak 52mm es villaszarhoz egy regebbi tipusrol az enyem meg azthiszem 46,mm nem tom nem emlekszem de 20 ezerert lett volna es az nem semmi basszamki... mindegy mostmar rendben vagyok hala istennek.. egyenes utat ! vasarnap jon az eso ugyhogy veressetek aztan jovo het rendesen beindul a tavasz :-)))))yuhejjjjjj