ja... nekem beleér a myűszeregységbe... úgyhogy új konzolt kell majd csinálnom , a pálya idom miatt már úgy is meg akartam csinálni , így viszont időszerűvé vált...
Nem tudom mit ertessz ezalatt. A GSX-R hatso fekje ugyanolyan egyszeru fekkor, mint az elso. Siman betoltod az olajat es lelegtelenited alul, semmi extra. Sosem szabad fujni bele, csak szivni, mert telefujod paraval.
nekem is langyinak tűnt állóban, de próbakormár jobban tetszett igaz csak vizes úton próbáltam még... de majd a hétvégén
Nektek nem ér bele a fejidomtartóba ha teljesen balra fordítjátok a kormányt? és ahogy most nézegettem sztem korábban is ilyesmi fék volt a motoromon, mert a kar nyomott hagyott a konzolomon...
Nem hat, en is igy szoktam, csak most nem csinaltam ugy, mivel eloszor van osszerakva a motor a gyaritol eltero modon es igy is sokat pocsoltem, hogy minden a helyere keruljon (pl. uj fektartaly-tartokonzolt kellet csinalnom) es mar nem volt kedvem szetszedni. Elvileg igy is jonak kell lennie, nem szamit amit irtok (elvileg!). Ha annyira lenyeges lenne, hogy minden fuggobe legyen, stb. akkor a hatso fek legtelenitese lehetetlen lenne a kozel visszintesen lemeno kanyarcsovel. Megis lehetseges, mert gyarilag eleve ugy van kitalalva, hogy beszerelt allapotban is legtelelnitheto legyen.
Legtelenitettem felul is, beszerelt allapotban. Nem levegos - nem kemenyedik fel 3-4 huzas utan. Mindig ugyanolyan, de puhabb, mint a regi. Ha 4 ujjal betepem, szerintem kormanyig bejon a kar. Le fogom szerelni a kormanycsutkarol es megprobalom ugy.
Cápa véletlen nem kawa féket vettél?!
Úgy hangzik, mintha levegős lenne...
Nekem a radiális főfékhengernél felül is kell légteleníteni. Mostanában úgy szoktam csinálni (más motorokon), hogy leveszem a féknyergeket, laposvas közéjük, és próbálom úgy állítani, hogy a cső teljesen függőleges legyen valamint a légtelenítő csavar valóban felfelé nézzen. Piciket pumpáljál, éppen csak kattanjon a fék kapcsolód.
Most ha álló helyben felpumpálod 3-4 húzás után kemény lesz, aztán később visszapuhul?
Sajátom 2 100 kilós emberrel emeli a seggét 3-as állásban. Minden gyári.
Itt elvileg nem valtozott a hidrosztatikai attetel, mivel a gyari feknyergek maradtak es a radialis fofekhenger atmeroje (Yamaha) azonos a gyari GSX-R fekhenger atmerovel. Ilyen gond nem lehet elvileg.
Mondjuk azt is hozzá kell tenni, hogy némi ázalakítást kellett eszközölni , mert a 2 db 4 dugattyús féknyereg helyett 2 db 6 dugattyúsat kell kiszolgálnia , ezért a nyomáspont kicsit beljebb esik az optimálisnál . Ezért a fékkar ütközőét (azt ami a fokozat állítónál van) átalakítottam 1,5 mm-esről 3,5 mm-re. Így kopott betéttel is 3-as fokozara állírva a kart jóhelyen van a nyomáspont . Próbálkoztam mással is de azt eléggé megszívtam...
Én is most cseréltem le a sradon egy radiális K5-ösre a gyári fékmunkahengert . Igaz én nem cseréltem betétet, és kb: 50 %-os most abetét . Kipróbáltam először nekem is az volt a benyomásom hogy nem lett valami jó . A próba után megváltozott a véleményem . Erőteljes fékezésnél fele erővel kellett húzni a féket ugyan olyan fékerőhöz , illetve úgy jön föl a hátulja mintha muszály lenne...
Udv nepnek! Feltoltottem a fekrendszert, hetvegen ki is probalom - addig meg lampaizzot szerzek. Erdekes lett a fek. Nem tudom mit kellene erezni ilyen radialis cuccal, de ez elegge takony. Nem tudom milyen eronel blokkolna a kerek, de nem erzek hatatozott nyomaspontot allo helyzetben. Mivel egyuttal betetet is csereltem egyelore lehet, hogy nem rendezodtek be a helyukre a dugattyuk, meg be kell kopnia a beteteknek is. De aggasztoan nyulik a fek, pedig biztos nem levegos. Elengedne a karmantyu?
na akkor hogy legyen? at van a alkitva a gyari? vagy? kuld fotot ha lehet menne? erdekel a csere jaja foleg ha 28 as a dolog persze.. boldogjancsi@gmail.com eligertem egy havernak de meg megvan lenyegebe veve akkor benne is lennek ..serulesmentes fasza allapotu semmi baj vele.. ment kb 12000 et a vasamon...udv
gázbovdenre gondolsz?simán elér
a kábelkötegek is csak a fékcsövet kell meghosszabbítani
nekem van egy átalakított felső villahídam cserélhetnénk
már nem rakom vissza a pazzazt 28mm est
Mindenki addig nyujtozik, amig a takaroja er, ezzel nincs semmi problema. En egyedul elek, csak magamra koltok, egyelore(!) birom anyagilag. Nyilvan akinek ket gyermeke van maskepp gondolkodik.
Cápa nem lányos tempóban mentem, este töltök fel képet a gumikról.
Mátraháza környékén végig 3-4, de kis gázzal, mert csak 15 fok volt.
Hazafelé vársokban megengedettel jöttem, egyszer megálltam, így lett 120 az átlag sebesség.
Havi 28-ból általában többet költök benzinre, így fontos a fogyasztás
Nyáron fog még ez a fogyasztás feljebb is menni
Nektek nem ér bele a fejidomtartóba ha teljesen balra fordítjátok a kormányt? és ahogy most nézegettem sztem korábban is ilyesmi fék volt a motoromon, mert a kar nyomott hagyott a konzolomon...
Úgy hangzik, mintha levegős lenne...
Nekem a radiális főfékhengernél felül is kell légteleníteni. Mostanában úgy szoktam csinálni (más motorokon), hogy leveszem a féknyergeket, laposvas közéjük, és próbálom úgy állítani, hogy a cső teljesen függőleges legyen valamint a légtelenítő csavar valóban felfelé nézzen. Piciket pumpáljál, éppen csak kattanjon a fék kapcsolód.
Most ha álló helyben felpumpálod 3-4 húzás után kemény lesz, aztán később visszapuhul?
Sajátom 2 100 kilós emberrel emeli a seggét 3-as állásban. Minden gyári.
Én is most cseréltem le a sradon egy radiális K5-ösre a gyári fékmunkahengert . Igaz én nem cseréltem betétet, és kb: 50 %-os most abetét . Kipróbáltam először nekem is az volt a benyomásom hogy nem lett valami jó . A próba után megváltozott a véleményem . Erőteljes fékezésnél fele erővel kellett húzni a féket ugyan olyan fékerőhöz , illetve úgy jön föl a hátulja mintha muszály lenne...
a kábelkötegek is csak a fékcsövet kell meghosszabbítani
nekem van egy átalakított felső villahídam cserélhetnénk
már nem rakom vissza a pazzazt 28mm est
Mátraháza környékén végig 3-4, de kis gázzal, mert csak 15 fok volt.
Hazafelé vársokban megengedettel jöttem, egyszer megálltam, így lett 120 az átlag sebesség.
Havi 28-ból általában többet költök benzinre, így fontos a fogyasztás
Nyáron fog még ez a fogyasztás feljebb is menni